Jump to content
батката

ЦРВ 2.2 дизел на газ

Recommended Posts

Ако някой има информация по темата моля да пише. Газов инжекцион или обикновенна уретба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой хора просто тряаа си карат велосипед....

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един колега със седма дизел на газ има и тема някаде, може да го потърсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Става дума за водородна клетка или пропан-бутан? 

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Става дума за водородна клетка или пропан-бутан? 

За пропан-бутан. Понеже се вдига малко и мощноста, което се постига от пълното изгаряне на нафтата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай тоя младеж:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=10971

 

Не мога да му намеря мненията обаче. Беше много надъхан, с нафта и газ, не на такъв двигател обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам малко наблюдения от водородна клетка сложена на дизелов бус Форд транзит. Но там си е с ГНП.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

 

...мощноста...

 

 

 

 ...обикновенна уретба?

 

:punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди около 15 г се направи опит да се пусне серийно за дизела,система съвместяваща и работата със газ,но неуспешно, защото икономията на гориво е някъде 10-15%

а в последствие износването на двигателя беше по голямо. От тогава до сега опитите продължават, но със частичен ефект, за това не може да се наложи. От 30г. има танкови двигатели които могат да работят със всякакво гориво  /дизел, бензин и газ / но това става със предварителна подготовка, чрез промяна степента на сгъстяване,както и още технически промени, които за нашите двигатели не е удачно.

Редактирано от Valdimor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да отбележа, че газта се вкарваше със стандартна газова уредба, но по време на работа на двигателя със дизеловото гориво, а не двигателят да работи само на газ, такъв случай още няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на сбирката дойде един пич, който беше с такава система - дизел с едновременно вкарване и на  газ. Било евтино и лесно за правене, особено ако е комон рейл дизела. Твърдеше, че от кола 105 коня сток  е постигнал някъде към 170 с газта. Разхода бил 2,5 нафта и 1,5 газ на 100. Е, малко странно звучеше двигателя, но.... 30000 бил минал вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сложи и хибридно турбо, та май е към 200 коня. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...