Jump to content
HondaOfAmerica

1998 Accord Coupe работа на двигателя.

Recommended Posts

Здравейте,колеги ! От няколко месеца съм собственик на Акорд Купе 6 генерация с Ф20Б5 мотора,колата е прекрасна,но имам един много дразнещ проблем който ме озадачава отдавна. При работа на мотора на празен ход от ауспуха се чува едно като припръцкване (неравномерна работа).Оборотомера не трепти,смених ремъци свещи,филтри,чистих IACV-то,но проблема си остава.Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем може ли да ми даде насоки къде да търся и как да го отстраня.Благодаря предварителено :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли си изкускателния колектор, мека връзка, катализатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор нямам,колектора и меката връзка вчера ги гледах,излгеждат ми наред. Забравих да кажа че ауспуха просто преекспонира проблемната работа на двигателя,защото като дигнеш капака и се заслушаш мотора не работи правилно,прекъсва.В сряда или четвъртък ще реглуриам клапани,но се съмнявам да е от тях защотот проблема го има от както я взех а с навъртените километри вече почна да се чува почукване от клапаните и един малко по гърлен звук (не толкова фин както в началото ) много се надявам да е от клапаните.но както казах единия проблем предхожда другия за това се съмнявам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще споделя подобен проблем който имах, но на газ. Точно както го описваш имах едно такова припукване в ауспуха, което изчезна след смяна на газовите дюзи щото им беше време. Така че при теб това прекъсване в работата ще е или от дюза, или от токовете нещо (кабели, дистриб.капачка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз натам съм се насочил,имам газова уредба,но е обикновена не е инжекцион,но тва припукване не е от газта според мен,щото и на бензин го прави.Иначе добре се форсира,само на празен ход ги правти тия глупости. Имам един теч на масло от капака на валовете точно при дистрибутурната капачка,там има едно О пръстенче което оплатнява вала,според мен е заминало и за тва омаслява там,но тази седмица като се отваря за реглаж на клапани,ще бъде сменено,четох че хонда тва им е добре познат проблем с омасляване на дистрибутурната капачка и от там има проблеми със запалителната система,НО мойта капачка не е омаслена....хаха

Редактирано от HondaOfAmerica

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен една от газовите дюзи не затваряше добре след минати около 100хил на газ и базикаше работата на бензин на празен ход. При теб щом не си с газов инжекцион, не знам точно дали и как газта може да е проблем. А относно теча под дистрибуторната капачка ще си късметлия ако е от О пръстена. Щото най често протича масло през семеринга който е вътре в делкото. Но и тва се лекува чрез смяна с правилния семеринг. Но само по себе си маслото вътре в делкото не е проблем щото японеца придвидливо е оставил технологичен отвор за да не се пълни делкото с масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, причината за неравномерната работа на двигателя беше бобина с утечка. Смених бобината и всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,за да не отварям нова тема ще продължа сагата с мойт хонда тук. Днес вече ми скъса нервите тая кола...на газ има отвратително празен хода,при шофиране,когато отнемам газта оборотите падат до 0 и за една бройка да изгасне...на бензин оборите не падат,празния ход е малко по-добре,но все пак не работи правилно според мен..клати се мотора и се чува едно леко почукване като от клапани...клапаните са регулирани преди има няма 300км,масло има вярно след 2 000 км ще е за смяна,но все пак...утре ще хода на газаджия с надеждата проблема да е там...след тва следва тест на компресия.Гледам едни таблици сега за максимална мощност на всяка предавка и на 3-та според хонда колата трябва да прави 136км/ч мойта на 6200 оборота прави 120..повече не иска..с обикновена газ на плочка съм и някъв смотан фланец на дросела.Дали тва може да я спъва или имам проблем в мотора..Помагайте щото вече откачих..! А да..свещите са нови филитрите също IACV-то е чистено декември месец.. Вариантите за мен са или ангренаж за смяна или кабели или нагорели клапани,щотот като правихме реглажа имаше 2-3 много натегнати,имаха няква хлабина ама минимална колата е  на 183 000 км ако има някво значение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си сигурен ,че по запалителната и горивната систмеа всичко е 6,продължаваш напред.Правилно зацепен ангренаж.Мериш компресията ако всичко е ток там,гледаш инжекторите(макар ,че и те спадат към горивната система).Ако и там е добре ми се върти друго,като евентуална причина.Ама преди това шпиши какво се случва с по-горе изброените неща.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалителната система е наред,смених вече всичко по нея..проблема остава,компресията е наред...от вчера вече взе да се чува един чукащ звук от мотора,като извада кабела на първи цилиндър почти нищо не се променя в работата на мотора и все пак не ми свети за грешка за missfire..,последното нещо което ми идва на акъла е да отварям мотора и да видим тая глава в кво състояние е,почти съм сигурен че имам изгорели изпусквателни клапани на първи цилиндър,търся цяла глава от 2.0 16 клапанов в-тек,ако някой има да свирка ако не другата седмица отварям моя,писна ми вече с тая кола и прогресивно нещата стават по зле,очаквам скоро да спре изобщо да работи тоя цилиндър..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...,компресията е наред...

....почти съм сигурен че имам изгорели изпусквателни клапани на първи цилиндър....

Тия двете неща, дето си написал се изключват взаимно. Няма начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирисва ми на разпределителен вал.Щом всички други неща са ок и имаш компресия.Пробва ли да размениш някой от инжекторите и пак да пробваш да изкараш кабела на 1 цлиндър да видиш дали ще има разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите ги изключвам,колата се кара предимно на газ (обикновена),а на бензин положението е една идея по-добре. Проблема прогресира с времето, А има го и тва припръцкване от ауспуха което вече десетки майстори ми казват че ме насочва към изпусквателни клапани,да не говирим че точно на първи цилиндър като правих реглаж на клапаните изпусквателните бяха адски натегнати,почти нямаха ход и се кара колата 80% от времето на газ...нищо чудно да са изгоряли клапаните . За колегата S.S.D.D - за да си сигурен че имаш заминал клапан се прави leak test което ще рече че цилиндъра се пълни с компресиран въздух и ако издиша от ауспуха е изписквателен,ако връща през кутията на въздушния филтър е всмукателен,жалкото е че такъв тест няма къде да направя..обаче припаткването от ауспуха ме насочва на клапан..всичко по запалителната система е сменено,за разпределителния вал не мога да кажа със сигурност в какво състояние е,но предполагам че не е от него проблема,тогава щеше да има други симптоми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за компресията да допълня,на леко топъл мотор правихме теста (времето ни притискаше,щот бях на работа) на 2.3.4 цилиндър от първия път вдигна 14.5 бара ,а на проблемния 1-ви първ прави 8-9,след това 14.1 ( с дигитален уред за компресия е правен теста)..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за пропадането на оборотите си смени  и газовия филтър щом си с обикновено АГ,Това се беше получило при мен post-3289-0-72961200-1458501719_thumb.jpg

Редактирано от nakata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с вала ти го казвам от личен опит.Точно си препуква от ауспуха и празния ход не е както трябва и моторо претриса.Вкараш ли я малко в обороти не можеш да разберешш че има проблем.Аз няма предвид строшен вал а просто износване на гърбициа(те) на вала.То ако имаш прегорял клапан изобщо няма да стигнеш тая компресия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много логика в думите ти..евала,разкажи ми малко повече за твойто приключение,за да бъда подготвен психически и финансово хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами то приключение е твърде казано,защото колата е на един приятел,сега той не е в България и Хондичката все още си чака за вал.Поразрвови се за някой който продава двг-то на части.На нов цената изобщо няма да ти хареса,да не кажа че ще те стрестне. :yes:.Но преди всичко,трябва да се измери за да се потвърди на 100%

Редактирано от SpliFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1100 лева е нов,проверих днес.. в сряда свалям главата и квото сабя покаже...дано да са клапани и мойта глава още да е читава щот иначе шсе вкарам в ебати разхода с тая кола... Просто теоретично си мисля че едва ли е вала,защото само на 1-ви цилиндър имам проблем,клапаните там бяха натегнатни близо 12 хиляди километра... ( купях я август и чак януари ги регулирах щот сам тъпо говедо и не знаех че трябва да се регулират) та..ако тия клапани са били натегнати следователно са били по-ниско като позиция спрямо вала отколкото би трябвало как ще се износи вала там пък на другите няма ( давам за пример всмукателните който бяха що годе в норма) а колата като я взех нито пропадаха оборотите нито работеше на 3 цилиндъра и половина..и проблема прогресивно ставаше по-зле до ден днешен в който направо ми е жал да я карам така.. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала може да е износен на едния цилиндър само.На въпросният Акорд който беше с проблем също валчето е прецакано на 1-ви цилиндър.Много ми е интересно да споделиш какъве излезнал рпи теб проблема.Стискам палци да е възможно-най-лесният и евтин вариант.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го реших вече,направо друга глава ще взема,такава която не е и чувала за газ и няма да се занимавам с глупости-чиста трансплантация пък мойта ще пиша в кво състояние е била :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам цял двигател ф20б5 за продаване. Така, че ако ти трябва нещо пиши. По принцип го продавам целия мотор, но мога и да го пръсна на части. Гарантирам, че не е имал никога газ, защото лично си докарах колицата от Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес смъкнахме главата,по нея няма видими проблеми,няма нагоряли клапани,нито кривини доста добре изглежда , цилиндрите обаче са доста надрани,явно е прегрявана,ремонта вече става много тежък,чуда се дали да сменям сегменти,така и така е разколачен мотора след малко ще кача снимки и очаквам съвети защото аз загубих ума и дума..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимки.Всички цилиндри ли са надрани?Сегментите са ти задължителни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по казуса,понеже много хора задават въпроси,търсят помощ и в момента в който си решат проблема,не си правят труда да кажат в крайна сметка какво се е случило. Та по същество. Проблемите по колата бяха следните. Теч на масло от в делкото и от него изтичаше по блока и скоростната кутия.Електрониката вътре плуваше в масло и се ебаваше със запалването.Раглобих делокото взех гумички за него,о-пръстен който ляга от външната страна на валчето и семеринга който е отвътре.Цената на това удоволствие беше 10 лева.След това смъкнахме главата,шлайф,препасване на клапани и смяна на гумичките с оригинални,един от клапаните имаше нужда от малко доработка понеже не можеше да се регулира и го скъсихме малко,това удоволствие излезе 215 лева с отстъпки и то стабилни ! Една от кобилиците имаше проблем причинен от в-тек системата и шибано мало вътре във каналчетата което най-вероятно беше затлачило.След това разглобих в-тек системата,тя се състой от една пружинка и един водач който имаха малко труден ход,пак от мизерия и старо масло което се беше згъстило много,гарнитурата на в=тек системата в единия си край има една адски ситна цедка през която влиза масло в клапана и тая цетка беше затлачена също със мизерия почистих я старателно и стана като нова,това удоволствие беше безплатно.Нов семеринг на разпределителния вал,мисля че към 10тина лева беше.Така след като смъкнахме главата имаше надрани цилиндри,първите няколко дни им сипах добавка за разграждане на нагар и отпускане на сегментите,добавката взе че сработи и реших да извада буталата за да ги почистя хубаво от нагара и от вече отлюпилия се нагар за да не задръсти цедката на маслената помпа.Сегментите бяха горе долу в добро състояние,но реших да взема нови,мотовилковите лагери обаче бяха тоталка на 4ти цилиндър бяха толкова зле,че ако я бях покарал още малко сигурно щеше да блокира мотора :Д.Това удоволствие беше 190 лева.По пътя на разглабянето се строши детонационния датчик още 70 лева... Два о-пръстена на тръбата от водната помпа към другата страна на блока,2-3 лева. Частите който съм слагал в колата са само оригинални,купувал съм ги от колегата Мони от МС Ауто Велико Търново ! Утре предстой да се почистят буталата от нагара да се сложат нови сегменти и мотовилкови лагери,да се сменят о-пръстените на тръбата от водната помпа и семеринга на разпределителния вал.Инсталираме буталата с новите части,гарнитура глава 60 лева Елринг забравих да спомена,затваряме мотора,наливаме масло  (маслото на което съм се спрял е тотал 10w40 полусинтетика),защото работя в сервиз и ми излиза много тънко,нов маслен филтър на Hearth and Buss,нов антифриз,защото стария хвана жабуняк да седи в легена,понеже колата седи почти месец в сервиза вече. Реглаж на клапани,обезвъздушаване на охладителната система,re-learn на празния ход,и се надявам колата да замърка,стискайте палци всичко да мине наред.Ще пиша като приключи ремонта.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано всичко да е о.к.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...