Jump to content

honda_japan

Фен
  • Мнения

    260
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

honda_japan last won the day on Март 13 2023

honda_japan had the most liked content!

Обществена Репутация

73 Neutral

Относно honda_japan

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.09.1982

Profile Information

  • Кара
    на газ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    bg

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

6421 профилни разглеждания
  1. Колеги, бихте ли се произнесли между тези три конкретни масла, кое е по-доброто, става въпрос за вискозен клас 0в20. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dfe-sae-0w-20 или https://www.yacco-bulgaria.com/uploads/yacco/products/cars/lube/LUBE HY 0W-20/LUBE HY 0W20_BG.pdf и https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/7103/BNL/PI-014100-presteza-msp-0w-20-12-x-1-l-bottle-EN.pdf Как бихте ги подредили по препоръка на база данните на 1-во,2 и 3 място. Благодаря ви предварително.
  2. факт неоспорим, само да се намират резервни части за тях.
  3. Цецо, не се заяждам, ама.....................носил на бой, носи носи, колко да носи туба 5 литра на 10к.км, вярно на 400к.км, ама............. Напълно нормално е след такъв ремонт ако е направен както трябва, тоест качествени части и майстора знае какво да прави въобще да не пипа. Сега за сравнение (без каквато и да е цел за зяждане - само факти), имах Ауди Б4 с 2.0 бензин 90 коня, като го купих беше на около 200-230к.км, аз лично му набухах 410к.км за 11 години, карал съм го само с 10в40, а последните 5 смени преди да го продам с Кастрол 5в40 ей така за пробата - колата на пипаше масло, или поне на щеката не се забелязваше да пипа, за новите коли ...................... пак зависи кои нови визираме, има и такива на които им дават по 2 кила на 1000 км, че е допустимо. 2000 кубика, 158 коня валвматик, на газ - кода е 3zr- fae, в Тойо форума разбирачи изразиха мнение, че тая кола не става за газ и че, ще хвърли водите на по между 50 и 80к.км, вече наближава 100к.км, а няма никакви видими признаци да събира сегментите, кара се САМО на газ, но газта е избирана и монтирана от човек, който наистина знае какво прави, излезе ми 2 бона с всички съпътстващи документи и розовия сертификат включително.
  4. svemar - ако колата не е изгнила и ако има сантиментална стойност за човека - то няма значение какви пари ще даде, но ако няма сантиментална стойност според мен скъп ремонт не си заслужава.Аз за 96к.км пробег съм сменил САМО 2 задни биалетки по окачването, никакви проблеми с електроника и т.н., нямам и ръжда, но просто знам, че това е случайност, писал съм го и на други места - не искат японците да си направят качествена антикорозионна защита и това, не, че не могат и това много ме ядосва, но пък в противен случай няма да има кой да им купува новите модели
  5. При мен е абсолютно същия случай, на колата им дават навсякъде 0в20, обаче в официалния сервиз в чужбинско решили да я шибат с Кастрол 5в40 и смените по данни от системата по между 18 и 22-23к.км, на мен ми се изправи косата , защото знам , че Тойота са капризни на качеството на маслото.Тъй, като е на реални километри, един собственик, пълна сервизна история в Тойота какво е сменяно, викам си ще я взема пък ако се наложи ремонт................, към момента я имам от година и 10 месеца за това време 96к.км навъртяни лично от мен САМО на газ, карам я 6 месеца с 0в20 (Октомври до края на Април), през другото време с третата препоръка , а именно 5в30 (втората е 5в20), скоро ще имам 11 смени на масло, при първата смяна си взех една тубичка 0в20 в повече за всеки случай, към момента от нея няма около 500 грама................та в тази връзка тия 180к.км ми се струват безкрайно малко за такъв тип ремонт ( и моята е японска и НЕ Е карана с масло по спецификация, и то въобще).
  6. Колета не е с някаква антикварна стойност или пък супер рядък модел, като като това например : https://www.auto-data.net/bg/mercedes-benz-w29-cabriolet-c-540-k-180hp-44478 за което сумата си заслужава. Аз лично бих постъпил така: ако тази хонда струва 5к, не бих броил повече от максимум 1500 лв за ремонт с труда и частите и то говорим за оригинална Хонда части (ако ги има налични) и при доказан майстор/сервиз. А да попитам 180к.км не с али прекалено малка за това моторче за да започне да гори толкова масло?
  7. Точно така, само това е начина, много неща могат да се оправят или подобрят значително в Бг, но да не навлизам в подробности.
  8. А бе .................ти си знаеш, както решиш.Понеже пътувам доста и почти всекидневно незнам как да кажа по-дипломатично, но........при тази пътна обстановка е добре да имаш системи за сигурност.Иначе, че колата е от старата японска школа, вероятно много здрава и т.н. ама тия 805 килца............макар, че каквото е писано и в Майбах да си..............да не завършвам изречението, просто съм се нагледал на изроди,олигофрени,идиоти,бавноразвиващи се - вижда ме, че идвам с джип 2 тона, онзи с Вектра Б се набира да изпреварва друга кола, влиза в моето платно, освен мен излага и семейството ми на риск, той, като е решил да си заминава, бях със семейството иначе за момент си помислих да не се отместя и да видя говедото какво ще направи (ясно е, че с тази скорост от поне 100, тоя ще го изкарам през задния джам, и за мен ще има поражения, но вероятно значително по-малки, тъй като в тази ситуация двата автомобила определено са несравними, но пък после размислих - ще ми тежи на съвестта това безгръбначно) , да кажеш да е на завой без видимост (въпреки, че тогава хептен не става за изпреварване), да кажеш да не съм с DRL, да съм примерно Тойота старлет и да не ме вижда, вижда ме и аз съм длъжен да му направя път, защото иначе влизаме в новините, защо? Защото говедото надрусано се мисли за Бог. По тоя повод , четох някъде за задължителна практика в Германия май беше, че такива келемета (виновни при ПТП) или докладвани за опасно шофиране, задължително един месец доброволно ги карат да ходят да почистват след катастрофи и после да помагат при транспортирането на труповете и т.н.
  9. Най-мъдрото решение, лошото е, че стандарта на живот, като цяло е нисък в Бг и много хора дори и да искат няма как да си заменят ръждясалата кола с по-нова (или поне НЕръждясала) и си ги търкалят, за съжаление ....................
  10. Сега гледам клипа с удара пак, виж , че при самия удар шоф.врата на камиона се отваря, а енергията е толкова голяма на удара, че рамката И стана на ФаФла, без да е имало пряк контакт по самата врата на камиона, тя се пада и високо.
  11. Олроуда е доста по-луксозен и по изпипан, като дизайн вътре, от трите по проходимост Аутбека е на 1-во място, после куатрото и после Волвото (това според мен). ХЦ60 не е в класа нито на Аутбек нито на Олроуд, там е хц70................. хц60 е в класа на Кю5 или Х3 на БМВ................
  12. Сравнението е некоректно, Сивика е в по-горния клас, фиестата е в класа на ДжаЗ и е редно да сравняваш с нея, като при такова сравнение аз бих взел твърдо Джаз-а пред тоя гаден Форд от тая година с уговорката Джаз-а да не е угнил, като райска ябълка по коледа (защото Джаз от тия години в 90% от случайте са леш) и да му е профилактирана кутията, че и там им е слабото място, иначе салона в джаза мисля е изпълнен с по-качествени материали и е по-красив конкретно спрямо тоя модел Фиеста. Относно продажбите - съсед има от 5-6 години Акорд комби 1-ва генерация 2008 година (май някакъв фейслифт), мотора е чук , дизелов, ръчна кутия, окачването е боНба, колата широка, удобна до момента в който ми обяснява, че нямало проблем за тия години откакто е при него да я закара на майстор да я кърпи по праговете, някакви захващания по задния мост били също яко изгнили и , като видях боНбетата на задните амортисьори ми прилошеЯ. Опита се да я продаде но без никакъв успех (колата изкърпена, направена, светулка), държа я в сайтовете една година, и си остана вечно негова. В цялата история най-лошото е, че вози жена си и децата си, че дори ходят и по почивки, обясних му, че е по-безопасно да я даде на скрап и , че живота на семейството му е в пъти по-важен, но той ми обяснява как нищо и нямало, а такива коли по пътищата (не само Хонда разбира се ) бол. Не ми се мисли какво става ако ти караш с 90-100, отсреща идва един такъв с 90-100 ( и двамата карате в ограничението!!!!) и на оня му се къса нещо по окачването или амортисьора влиза в багажника, ако друсне на някоя копка или неравност, как се овладява такава кола??????????? Защото на мен така ми се е късала полуоска предна дясна на Корола Е12 (известен проблем при този модел) от изгниване, карах някъде накъмто с 45-50 и добре, че нямаше нищо в отсрещното платно, ни ола,ни човек, ни тир - усещането е ужасяващо, никакъв контрол, самата полуоска се заклещи някак си и не мога да завъртя волана на никъде...............
  13. Шасито на тази скания идва по-нависоко и малко по-навътре, не са само пластмаси по камиона, мисля и част от радиаторите, по мое мнение Волвото нанесе сериозен удар на камиона, защото и самото Волво е почти 2 тона, като добавим и скоростта (естествено предполагам на тираджията му няма нищо), но пък нали се сещаш, че тенекии, шаси и т.н. в един камион от този клас са бая повече и по - дебели отколкото удар с друг лек автоНобил? А и , като съм гледал повечето краш тестове фронтално ги правят точно така с около 30% от площта на предницата (вероятно и челен удар на 100% симулират, няма как). Като цяло марката Волво не е добре позната у нас, много от майсторите я оплюват (некадърници, както оплюват и френските коли, но това е друга тема), читавите сервизи и гаражи за Волво се броят може би на пръстите на двете ръце, автомобил, като всеки друг от гледна точка на двигател и трансмисия, както и окачване не е космическа технология. На такова хц70 за да му гръмне турбина на тия километри има нещо странно, поддръжката извършвана ли е навреме? С който и да е дизелов мотор от тия години е бетон , възможно е да е и някакъв сериен дефект, но тия нямат кьопав мотор откъм надеждност , здравина и вървеж.Карал съм такова - на мен ми е удобно, отзад не е по-тясно от първия Олроуд с което се сравнява, за хлъзгавите седалки си прав и багажника е плитък - да така е, но е подвижен танк. Колкото дали се продава трудно - моето го продадох точно за 1 месец от пускането на обявата и то при високите цени на нафтата, та това е относително, а сегашното Т6 съм убеден, че ако го пусна за макс 2-3 седмици ще отлети, с пълна сервизна история.
  14. Някъде имаше със секунда или 2 по-дълъг същия клип в който се вижда как отваря вратата, гледайки движенията му вътре (координирани) и как нервно изхвърли пластмасата нали не мислиш, че НЕ Е излязъл? Вратата няма никакви сериозни поражения, дори в най - тънката си част на рамката е почти непокътната, какво искаш да кажеш с това " как и къде удря камиона"? Не го разбрах това, смяташ, че удара е с малка сила или не го удря централно? От всичко по много, освен това и много здрава инженерна работа и сметки за поемане енергията на удара и т.н. Освен травмата, че се е стреснАл, след, като е заспал или се е заблеял преди това, е и якоя рана от удара на еърбега вероятно. Според мен на първо място от гените, после от технологиите....................е понякога и за сметка на дизайна, този модел на мен лично особено отзад ми е доста грозноват.
  15. Няма проблем, а това наистина е моето виждане на нещата от опит и шофиране на различни ес ю ви-та в точно този сегмент.Разбира се не налагам мнението си -лични впечатления са Всяка си има своите + и -, зависи какво искаш и търсиш и заделената сума не само за покупка , а и за обслужване.
×
×
  • Създай нов...