
mukot
Фен-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно mukot
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic Sport e:HEV 11th Gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Вече не се слагат в Октавия и Голф.
-
Най-вероятно проблемът е в електронния модул, управляващ мигача, който пък е във фара. Тъй като това е нов автомобил и е в гаранция трябва да направите гаранционна претенция. Повредата е еквивалент на изгоряла крушка на старите фарове обаче най-често подменят целия фар.
-
Знае се отдавна. Хонда поглъща Нисан. Карлос Гон го обясни преди половин година.
-
За първите 10 000 км. средният разход на колата от подписа е 4,9. През лятото беше спаднал до 4,7. След магистрала се вдигна на 4,9 и сега си седи така.
-
За същите пари бих предпочел новия Civic R.
-
Така е. Само името е запазено защото също се предава въртящия момент без прекъсване. Обаче малкото е отпред значи друг принцип на работа. Няма конуси и ремък /от каквото и да е направен/. Механично на Хонда и Тойота са различни и само те имат такива трансмисии. В клипа за Хонда е обяснено много добре - двигателя с вътрешно горене работи само на една предавка /старата директна/, а докато стигне скоростта на колата до стойност при която той може да се включи във въртенето на колелетата задвижването идва от електромотора и ДВГ задвижва само другата ел. машина, която работи като генератор на ток. Много хитро и добре направено. Не се усещат изобщо превключванията на тягата от къде идва. При Тойота е различно. Там тягата също е непрекъсната, но двата мотора - електрическия и бензиновия са свързани с колелетата през планетарен механизъм и могат да го правят едновременно.
-
Наистина ако човек се осланя на мнението на доминираща британска преса в спорта техните пилоти са винаги по-добри и по-готини пичове и т.н. И налагат такова мнение систематично и шовинистично. Алонсо веднъж си беше позволил да го отбележи. Винаги опонента на британеца е очернян с всякакви доводи. Разбира се така е и с Макс. Така беше и с Алонсо, Шумахер, Фетел. Нико се махна веднага след като спечели титла. Трудно изтърпяваше. Макс до голяма степен му помага това, че е перде и не се вързва. А иначе с Ландо са приятели, но нас ни облъчват, че Ландо е добър, а Макс лош.
-
Не искам да досаждам, но Нюи го няма в отбора. СлучаЕност.
-
Моят Сивик 11 ген. e:HEV дава 4,8 като средно от нов до 6к. километра, като по-голямата част са изминати в града.
-
Всички големи шампиони са такива. Без изключения. Иначе няма как да имаш много титли. Те не могат да губят. Почнат ли да могат да губят вече не са големи шампиони.
-
На Хонда прегрешението е символично. Теста за ниво на шум. И то на вътрешния пазар. Малко реклама колко сме загрижени да не заблуждаваме клиентите.
-
Нормално е. Хибрида спира с много рекуперация и по-малко със спирачки, особено задни.
-
Нюи е в отбора само телом вече. И пролича веднага.