
mukot
Фен-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
24 NeutralОтносно mukot
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic Sport e:HEV 11th Gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Наистина по технически данни ускорението на Кашкай и Сивик е еднакво 7,9 сек. Обаче Сивика тръгва по-силно. Ако малко си отпуснеш крака и върти гуми. Това го прави и с летните, които са 235/40R18, не само със сегашните ми всесезонни 215/50R17. Вероятно до достигане на 100 ще са приблизително равни по мое усещане, но Нисана е настроен по-близко до Тойота да не отдава максимален въртящ момент веднага за да не губи грип. После обаче при настъпване си дърпа. За разхода. Хонда е най-икономична, но все пак не е СУВ. Средното и е около 5. Зимата малко повече, лятото малко по-малко. Кашо зимата качва до 7, а лятото не е пробван добре, защото е на 6 м. но под 6 не ми се струва да падне. Тойотата е по средата, но по-близо до Хондата. Зимата може да вдигна до 6, но сега почна да пада и вече е на 5,7, като това е total average и сигурно ще слезе поне до 5,5. Това, разбира се, са много средни цифри при нашата употреба и реално могат да варират. И накрая да се върна на субективното. И трите хибрида кефят много. И то не само с тишината и плавната работа на трансмисията и мотора в града за разлика от различните видове автомати, но и извън града, където по-старите хибриди, предимно на Тойота бяха меко казано досадни и шумни и си бяха компромис, който аз така и не можах да приема за себе си. Та за мене лично Хондата беше причина да се откажа от немските коли и да преоборудвам семейството с японски хибриди. Не съжалявам.
-
Вчера нямах време за форума. Хибрида на Нисан /за който се твърди, че е причина за прекъсването на преговорите с Хонда и съответно смяната на ръководството на Нисан/ в Кашкай е в семейството от 6м. и още не мога да дам по-пълно мнение. Все пак - в града е напълно съпоставим, да не кажа идентичен на Хонда. Преди седмица ходих до Видин и обратно през Петрохан и за извън градско без магистрала също практически не се усеща разлика. Нисана е по-тежък, но също добре балансиран - батерията и резервоара са малко по-големи от Сивика, но не се усеща тромав заради 330 Нм въртящ момент от електромотора, които идват веднага. Вероятно при по-дълги трипове само на магистрала трябва да увеличи разликата в разхода, защото тогава електродвигателя става по-неефективен и харчи повече ток, който ДВГ трябва да произведе, докато Хондата се движи предимно директно от ДВГ. Още не съм го карал достатъчно за да споделя лично и го щадях заради разработването. Но това не е първостепенен показател за мен. Важното усещането от шофирането. Ще споделя, когато имам повече какво да кажа.
-
За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея. Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания.
-
Англичаните са били винаги толерирани и фаворизирани и като пилоти и като отбори.
-
Това е старото правило - в града - двойно.
-
Днес снимах километража 11 111 км. разхода се вдигна зимата до 5,3. Лятото в града беше спаднал до 4,7, а на магистрала се вдигаше до 4,9.
-
Вече не се слагат в Октавия и Голф.
-
Най-вероятно проблемът е в електронния модул, управляващ мигача, който пък е във фара. Тъй като това е нов автомобил и е в гаранция трябва да направите гаранционна претенция. Повредата е еквивалент на изгоряла крушка на старите фарове обаче най-често подменят целия фар.
-
Знае се отдавна. Хонда поглъща Нисан. Карлос Гон го обясни преди половин година.
-
За първите 10 000 км. средният разход на колата от подписа е 4,9. През лятото беше спаднал до 4,7. След магистрала се вдигна на 4,9 и сега си седи така.
-
За същите пари бих предпочел новия Civic R.
-
Така е. Само името е запазено защото също се предава въртящия момент без прекъсване. Обаче малкото е отпред значи друг принцип на работа. Няма конуси и ремък /от каквото и да е направен/. Механично на Хонда и Тойота са различни и само те имат такива трансмисии. В клипа за Хонда е обяснено много добре - двигателя с вътрешно горене работи само на една предавка /старата директна/, а докато стигне скоростта на колата до стойност при която той може да се включи във въртенето на колелетата задвижването идва от електромотора и ДВГ задвижва само другата ел. машина, която работи като генератор на ток. Много хитро и добре направено. Не се усещат изобщо превключванията на тягата от къде идва. При Тойота е различно. Там тягата също е непрекъсната, но двата мотора - електрическия и бензиновия са свързани с колелетата през планетарен механизъм и могат да го правят едновременно.
-
Наистина ако човек се осланя на мнението на доминираща британска преса в спорта техните пилоти са винаги по-добри и по-готини пичове и т.н. И налагат такова мнение систематично и шовинистично. Алонсо веднъж си беше позволил да го отбележи. Винаги опонента на британеца е очернян с всякакви доводи. Разбира се така е и с Макс. Така беше и с Алонсо, Шумахер, Фетел. Нико се махна веднага след като спечели титла. Трудно изтърпяваше. Макс до голяма степен му помага това, че е перде и не се вързва. А иначе с Ландо са приятели, но нас ни облъчват, че Ландо е добър, а Макс лош.
-
Не искам да досаждам, но Нюи го няма в отбора. СлучаЕност.