Jump to content

nikolay1443

Фен
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nikolay1443

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
      Civic 8 gen FN1 1.8i '09
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mr.SOHC мерси за изчерпателния отговор! за електрониката вече бях убеден че единствения вариант е да взема компютър от R18 USA версия+HONDATA FlashPro. ще потърся дали и как може да стане с тези бюджетни еку програматори които каза (KESS V2 или MMPS)
  2. policeman, прав си.. Дори и да има потенциал този двигател трябват доста повече пари от колкото в момента мога да си позволя - нови бутала за разреждане, биели и т.н. (иначе да се кара на 0.3 бара и дори да стане 180 коня просто няма смисъл). еми отказах се..
  3. Добре де, ако намеря в бг човек с hondata flashpro ще стане ли да ми ремапне компютъра само, или този модул трябва постоянно да стои закачен за моя компютър(или там за обд порта)?
  4. излезна и най-големия проблем: стоковия компютър най вероятно няма да може да се ремапне, а се съмнявам че ще намеря някакъв друг стабилен до 300-400лв...
  5. от фн2 генерацията е на 55мм, ще свърши ли работа за таргета?
  6. К20а струва 3800лв и с труда отиде над 4к. Тук изглежда че ще се впиша под 3к(за моята цел от 200кс). Няма да разреждам мотора, та като гръмне, гръмне, ще ходя пеш.. Турбина вече има Garrett t25-t28 с вътрешен гейт. Ще търся и генерация от FN2 type r. Въпрос: може ли да се намали налягането на задвижващия механизъм на уейстгейта и как?
  7. Оказа се че трудно ще се намери човек да изработи изпускателя, намерих фланците - за главата и за т25 турбо. Но от примера на full-race не мога да определя на колко фи са двете колена:
  8. Тъй като катализатора трябва да се махне(защото е точно на мястото на изпускателния колектор/турбото), някой знае ли дали ще ми трябва ламбда сондата след като го махна? т.е. дали на даунпайпа трябва да се заварява пробка за ламбда?
  9. Здравей, мисля че този акорд е точно този двигател(не съм сигурен де), но са го направили турбо, на руски е: https://www.drive2.ru/l/4899916394579331124/ първа страница: https://www.drive2.ru/l/288230376152658283/#post по принцип и аз съм с R18 и го турбинирам, но събирам частите за кита една по една..
  10. това добър вариант ли е https://www.olx.bg/ad/turbo-garrett-t28-CID360-ID8laMD.html#c3ac40d91c
  11. някакви препоръки за турбина за около 500лв?
  12. Окей, мисля че разбрах как стоят нещата, ще отнеме време събирането на частите... За колектора има 2 варианта, единия е с прикрепен порт за уейстгейт(в този вариант пружината на гейта ще оцелее ли като е толкова близо до изпускателя?) https://www.ebay.com/itm/Turbo-Exhaust-Manifolds-Honda-Civic-8th-R18A-T25-T28-Wastegate-w-Gasket-38mm/392731998130?hash=item5b70a6b7b2:g:VzQAAOSwfxRer9As другия няма: https://www.ebay.com/itm/CAST-IRON-Turbo-Manifold-For-06-11-Honda-Civic-R18-For-TB25-TB28-FLANGE-06-11/254816412122?hash=item3b543de1da:g:irsAAOSwj8pf5CXE
  13. промених си мнението за кита като разбрах колко ще ми струва доставката от америка(половината от цената на кита). Ще се поръчва само колектора
  14. Генерация може и да взема от фн2, щом е с по-голямо фи и е болт он. За компресията се обърках, аз имах в предвид степен на сгъстяване... Та какво му е лошото на китайското турбо, то няма да влиза във висок бууст?
  15. Здравейте. Зарибил съм се да засиля R18A2 двигателя с турбо. Някой тук правил ли е това на този двигател конкретно, и ако може да сподели дали има "уловки" около процеса по турбинирането? Намислил съм да взема ибейски турбо кит за R18, който предполагам включва всичко необходимо. Целта ми е да стане 180-200кс(около мощността на стоковия K20A тайп р). Също така не мисля да сменям заводската генерация, тъй като не искам да се увеличава звука от колата(да бръмчи много). С две думи само с инсталацията на този кит и една настройка на мапа ще е възможно ли да доведе до 180-200кс (на сейф бууст, че се кара често колата). Между другото някои хора ми казаха че нямало смисъл за турбо на този мотор, защото не ставал за това, заради високата компресия.
×
×
  • Create New...