Jump to content

Г.Писаров

Фен
  • Мнения

    302
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Г.Писаров last won the day on Януари 2

Г.Писаров had the most liked content!

Обществена Репутация

176 Good

Относно Г.Писаров

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.06.1982

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

3320 профилни разглеждания
  1. Аз късно разбрах за тази "екстра" с мигачите Малко след, като ми монтираха модула започнах да засичал публикации за това Реших, че при вече монтиран модул, няма да го махам и ще карам така
  2. Който е сръчен може да се справи и сам И със сигурност ще задобрява с времето. Следя колегата от горния пост, който сам всичко си прави и тайничко му завиждам 😁 Но има една не малка част от хора, които сме с две десни ръце, в моя случай 😁 Не мисля че разполагам с толкова излишни време и пари, че да се пробвам сам да го правя. Ако се пробвам - вероятно след загуба на доста средства и време, пак ще опра до майстор, който ще трябва да оправя освен ръждата и мойте бакии 😂 Вече изпробвано но с други "ремонти" по колата
  3. Не се ли наглася с алгоритъм. Би трябвало да имаш отпътуване. Поне моя така. Наглася се от лост за светлините.
  4. Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁
  5. Аз оправях ръжда по задната вежда на комбЕто миналото лято. Не знам колко ще изкара. Майстора каза, че доста се е постарал. Колата седя при него 1 седмица. Каза, че работата е малко но технологията на химиите, които слага за обработка си искат своето време. Така, че ако някой ти каже, че след два - три дни е готов - имай едно на ум.
  6. Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди. Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели.
  7. @CCord миналата година доста колеги с К24 се оплакаха от гарнитурите Виктор рейнц. Дали е била калпава партида или е занижено качеството - кой знае. Вметвам го само да се има едно на ум
  8. До колкото съм засичал обсъждания - тая гарнитура е хубаво да е оригинална. Макар, че моята също май е Елринг, само че на К24. Проверих - да и моята е Елринг, сменяна април миналата година. След това веднъж пак е отварян капака и е оставена същата гарнитура.
  9. Термостат смених в началото, като купувах колата. Имах проблем и започнах поред да сменям нещата, докато го диагностицирам. Можеше да се мине и без тази процедура ама, като не ми се искаше да повярвам какъв е проблема,започнах от дребните неща 😁 С някакъв автърмаркет термостат съм. Другия, който работи ми стои още. Помпа не съм сменял. Но мисля скоро време да го направя. Вероятно при следващата смяна на ремъци. В сервиза ми показаха една помпа на бензинови ЦРВ, която беше с напълно изядени лопатки. Помпата си върти но течността няма какво да я върти Не знам на колко км. е била. Сам си вади изводи
  10. Мисля, че в края на поста съм го написал доста ясно. При мен въпреки, че диагностиката показа някаква грешка - пак се наложи да го правя по този начин. Започнах с проверката на кабелите и в последствие подмених всички модули - заключващия електромотор, после този, който отваря и затваря вратата. Накрая компютъра. Сега си имам резервни работещи мотори за бравата и за повдигането на вратата Друго - ако имаш прекъснат кабел към някой от сензорите - не отчита грешка. В диагностиката се вижда само, че даден сензор е задействан и това не позволява отварянето на вратата. Когато при мен беше този проблем, момчето така го намери. Не знам дали е в същото меню, където са грешките. Това ми каза момчето, което прави колата, че му е показало. Не поисках да погледна на диагностиката как го показва. При мен при всички проблеми които имах - с отчетена грешка или без, след разкачане на калемите, врата ми сработваше поне веднъж. Може би е направено да можеш да разтовариш багажа ако е препълнен багажника, знам ли 🤔 От написаното от теб бих заложил на компютър. При мен също беше така - работеше за известно време и после спираше. Без някаква зависимост. По някога работеше за 2 - 3 отваряния. Понякога работеше и по месец. Ако можеш да намериш компютър с който да пробваш ще е най - добре. Изчерпаха ми се идеите, които не знам дали ще ти помогнат. Успех
  11. Щом имаш автозаключване на вратите, след като са ти сменили модула, вероятно този модул е някакъв автърмаркет или от Хонда но не за този модел.. Понеже до сега не съм засичал да я има тази функция в Акорд 7. Да не идва от там проблема 🤔
  12. Много пъти е писано за тези врати. Аз също съм писал многократно, това което ще напиша. Вратата на комбито има много модули. Аз съм имал проблеми в няколко. Първи път, след като купих колата - моторчето в бравата на вратата. След това имах прекъснат кабел на сензор. Последното което се случи, беше прецакване на модула или компютър, (не съм сигурен за точното название) за цялостното управление на вратата. Когато се повреди този модул, на диагностиката ми даваше всевъзможни повреди. Доста неща смених, преди да се стигне накрая до този модул. При проблеми с вратата, обикновено се започва с проверка за прекъснати кабели. И после с другите неща. Ако се намери диагностика да се закачи и види къде е проблема е най - лесно. Разбира се ако не е скапан този модул за цялостно управление. Тогава е проба - грешка, докато се намери проблема.
  13. Провери за прекъсване на кабел в снопа, който излиза от гредата, към вратата. Мисля, че в гофре бяха. Тма имат склонност да се прекъсват. Аз имах прекъснат кабел там но беше за отварянето на прозореца. И имаш функция"заключване на вратата при скорост над 20 км/ч" 🤔 Не знаех, че 7 ма серия имат такава опция.
  14. Абе малко бягаме от темата Но ако може, дефинирай "добро състояние" на мотора Аз си мисля, че моя е в добро състояние. С автърмаркет катализатор съм и не покривам нормите на ГТП. А други с мотори в не до там добро състояние но с оригинален катализатор ги покриват. Така, че според мен си е от значение работещия оригинален катализатор
  15. @svemar разтягането е нормално явление. И момчетата казаха, че разтегнати са виждали. Но скъсването е необичайно Накарах ги да прегледат зъбчатките, хем да се види дали имат поражения, хем да се види дали не са износени. Казаха, че са в добро здраве Понеже от моторите знам, че износената зъбчатка е една от основните причини за разтягането на веригата. За ДИД не се сетих. А на мотоциклета си слагам такава 😁 Но тогава ми беше доста нанагорно, понеже тъкмо купих колата, макар и на добра цена. Транспорт, регистрации, обслужване. Отстраняване на разни проблеми. Това с издуханата гарнитура ми идваше нанагорно и заложих на бюджетния вариант. Точно тогава и други финансови грижи имах Ако се беше случило 4 - 5 м. след покупката със сигурност щях да заложа на оригиналните вериги. Но каквото било, било Сега ще видим оригиналната колко ще изкара Понеже съм решил да карам колата докато не стане са скрап
×
×
  • Създай нов...