Jump to content

Г.Писаров

Фен
  • Мнения

    298
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Г.Писаров last won the day on Януари 2

Г.Писаров had the most liked content!

Обществена Репутация

175 Good

Относно Г.Писаров

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.06.1982

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

3290 профилни разглеждания
  1. Аз оправях ръжда по задната вежда на комбЕто миналото лято. Не знам колко ще изкара. Майстора каза, че доста се е постарал. Колата седя при него 1 седмица. Каза, че работата е малко но технологията на химиите, които слага за обработка си искат своето време. Така, че ако някой ти каже, че след два - три дни е готов - имай едно на ум.
  2. Не мога да отговоря на въпроса. Но засякох една публикация във фейсбук групите. Някой се беше захванал да сменя целия панел - голяма играчка. Но пък ако е читав панела си решаваш проблема с ръждясалите вежди. Можеш да провериш Иван Иванов от Бургас дали няма такива цели панели.
  3. @CCord миналата година доста колеги с К24 се оплакаха от гарнитурите Виктор рейнц. Дали е била калпава партида или е занижено качеството - кой знае. Вметвам го само да се има едно на ум
  4. До колкото съм засичал обсъждания - тая гарнитура е хубаво да е оригинална. Макар, че моята също май е Елринг, само че на К24. Проверих - да и моята е Елринг, сменяна април миналата година. След това веднъж пак е отварян капака и е оставена същата гарнитура.
  5. Термостат смених в началото, като купувах колата. Имах проблем и започнах поред да сменям нещата, докато го диагностицирам. Можеше да се мине и без тази процедура ама, като не ми се искаше да повярвам какъв е проблема,започнах от дребните неща 😁 С някакъв автърмаркет термостат съм. Другия, който работи ми стои още. Помпа не съм сменял. Но мисля скоро време да го направя. Вероятно при следващата смяна на ремъци. В сервиза ми показаха една помпа на бензинови ЦРВ, която беше с напълно изядени лопатки. Помпата си върти но течността няма какво да я върти Не знам на колко км. е била. Сам си вади изводи
  6. Мисля, че в края на поста съм го написал доста ясно. При мен въпреки, че диагностиката показа някаква грешка - пак се наложи да го правя по този начин. Започнах с проверката на кабелите и в последствие подмених всички модули - заключващия електромотор, после този, който отваря и затваря вратата. Накрая компютъра. Сега си имам резервни работещи мотори за бравата и за повдигането на вратата Друго - ако имаш прекъснат кабел към някой от сензорите - не отчита грешка. В диагностиката се вижда само, че даден сензор е задействан и това не позволява отварянето на вратата. Когато при мен беше този проблем, момчето така го намери. Не знам дали е в същото меню, където са грешките. Това ми каза момчето, което прави колата, че му е показало. Не поисках да погледна на диагностиката как го показва. При мен при всички проблеми които имах - с отчетена грешка или без, след разкачане на калемите, врата ми сработваше поне веднъж. Може би е направено да можеш да разтовариш багажа ако е препълнен багажника, знам ли 🤔 От написаното от теб бих заложил на компютър. При мен също беше така - работеше за известно време и после спираше. Без някаква зависимост. По някога работеше за 2 - 3 отваряния. Понякога работеше и по месец. Ако можеш да намериш компютър с който да пробваш ще е най - добре. Изчерпаха ми се идеите, които не знам дали ще ти помогнат. Успех
  7. Щом имаш автозаключване на вратите, след като са ти сменили модула, вероятно този модул е някакъв автърмаркет или от Хонда но не за този модел.. Понеже до сега не съм засичал да я има тази функция в Акорд 7. Да не идва от там проблема 🤔
  8. Много пъти е писано за тези врати. Аз също съм писал многократно, това което ще напиша. Вратата на комбито има много модули. Аз съм имал проблеми в няколко. Първи път, след като купих колата - моторчето в бравата на вратата. След това имах прекъснат кабел на сензор. Последното което се случи, беше прецакване на модула или компютър, (не съм сигурен за точното название) за цялостното управление на вратата. Когато се повреди този модул, на диагностиката ми даваше всевъзможни повреди. Доста неща смених, преди да се стигне накрая до този модул. При проблеми с вратата, обикновено се започва с проверка за прекъснати кабели. И после с другите неща. Ако се намери диагностика да се закачи и види къде е проблема е най - лесно. Разбира се ако не е скапан този модул за цялостно управление. Тогава е проба - грешка, докато се намери проблема.
  9. Провери за прекъсване на кабел в снопа, който излиза от гредата, към вратата. Мисля, че в гофре бяха. Тма имат склонност да се прекъсват. Аз имах прекъснат кабел там но беше за отварянето на прозореца. И имаш функция"заключване на вратата при скорост над 20 км/ч" 🤔 Не знаех, че 7 ма серия имат такава опция.
  10. Абе малко бягаме от темата Но ако може, дефинирай "добро състояние" на мотора Аз си мисля, че моя е в добро състояние. С автърмаркет катализатор съм и не покривам нормите на ГТП. А други с мотори в не до там добро състояние но с оригинален катализатор ги покриват. Така, че според мен си е от значение работещия оригинален катализатор
  11. @svemar разтягането е нормално явление. И момчетата казаха, че разтегнати са виждали. Но скъсването е необичайно Накарах ги да прегледат зъбчатките, хем да се види дали имат поражения, хем да се види дали не са износени. Казаха, че са в добро здраве Понеже от моторите знам, че износената зъбчатка е една от основните причини за разтягането на веригата. За ДИД не се сетих. А на мотоциклета си слагам такава 😁 Но тогава ми беше доста нанагорно, понеже тъкмо купих колата, макар и на добра цена. Транспорт, регистрации, обслужване. Отстраняване на разни проблеми. Това с издуханата гарнитура ми идваше нанагорно и заложих на бюджетния вариант. Точно тогава и други финансови грижи имах Ако се беше случило 4 - 5 м. след покупката със сигурност щях да заложа на оригиналните вериги. Но каквото било, било Сега ще видим оригиналната колко ще изкара Понеже съм решил да карам колата докато не стане са скрап
  12. @Mkilla то работи, но драма може да има, като иде на ГТП и не покрие нормите, ако няма катализатор разбира се или има някакъв калпав 😁
  13. Това е цената и марката за комплекта от две вериги и всички обтегачи през 2021 г. За препоръките на майсторите - аз им казах да сложат по тяхно усмотрение тогава. Препоръката им беше ОЕМ но точно тогава не можех да си ги позволя за съжаление. Сега като се скъса, като говорих с тях, потвърждават, че ползват тази марка още преди аз да им стана клиент. До сега скъсване не са имали. А са слагали вериги на коли, които се карат доста агресивно, не пенсионерската като мен 😁 Имали са разтегнати от тази марка но не и скъсана. Да не говорим по този начин. Викали са търговския представител на фирмата доставчик за района, който да види за какво става дума. И той не може да си обясни такъв вид скъсване на веригата. Сега до колко може да се вярва на търговци е друг въпрос 🙂 Но определено имам вяра на момчетата, които ми ремонтират колата. Не казвам, че са перфектни но работят съвестно и не се опитват да подвеждат клиента по някакъв начин. Важното е, че за късмет нямаше други щети.
  14. ЧНГ За много години, живи и здрави, и само безаварийно Така изтече още една година. Отново ще споделя подробно разходите за колата за една година Та да започвам Първо разните данъци, застраховки и такива: Данък - 187,26 лв. ГО към Булстрад - 291,93 лв. Каско към Булстрад - 563,72 лв. Преглед - 57,00 лв. Винетка - 87,00 лв. Общо - 1186,91 лв. Да започвам с основното. За една година съм си отбелязал три автомивки 😂 Със сигурност са повече Ама колко не се знае. Общо - 60,00 лв. Взех си антифриз Ravenol HTC 1,5 л., концентрат - 24,00 лв. Губя от някъде по малко ама не съм се занимавал да търся от къде и затова си доливам, като ми иде към минимума в казанчето. Ходих 2 пъти да ми правят реглаж на фаровете, че претърпях инцидент и имаше размествания Два пъти по 15,00 лв. - общо 30,00 лв. Наместване на праг след едно мое аматьорско изпълнение 😁 - 30,00 лв. Смяна на масло и филтри, реглаж на клапани: Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 160,00 лв. Маслен филтър BOSCH - 18,00 лв. Филтър купе BOSCH - 9,00 лв. Гарнитура за капака на двигателя Elring - 18,00 лв. Панелен въздушен филтър K&N - 110,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 395,00 лв. Смяна на радиатор на климатик NRF - 250,00 лв. Дехидрататор NRF - 35,00 лв. Дозареждане с фреон - 50,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 415,00 лв. Оригиналната медия се счупи и се наложи да взема китайска, че цените на оригиналната, втора употреба, изобщо не ми харесаха и реших да си взема нещо, което поне ще ми върши работата, като пълноценна мултимедия. Junsun V1 Plus 6/128 от Алиекспрес - 450,00 лв. Монтаж - 70,00 лв. Общо - 520,00 лв. Изби ми ръжда на едната задна вежда. Кърпене, обработка и боя - 400,00 лв. Надявам се да изкара поне няколко години Майстора определено не ми даде такава гаранция но се постара доста. Филтри за газовото - 30,00 лв. + доставка 5,92 лв. - 35,92 лв. Оранжеви лед габарити - предни - 15,00 лв. + доставка - 6,00 лв. - 21,00 лв. Лед крушки за халогените Bullvision, понеже единия замина, от Алиекспрес - 21,00 лв. Определено ми харесва повече визията с оранжеви габарити Поради незнание от моя страна и явно и човека, който ми монтира мултимедията се наложи да си взема допълнително мини усилвател, за да може да се върже баса на колата. Колата е с премиум саунд и оригиналния усилвател беше премахнат и всичко беше вързано към 4 каналния китаец. За да се получат нещата както трябва взех една дребна джаджа и всичко си дойде на мястото. 20,00 лв. "усилвателя" и 20,00 лв. монтаж - 40,00 лв. Продукти за поддръжка на K&N филтъра - 30,00 лв. + доставка 5,00 лв. - 35,00 лв. Последва нещо доста неприятно и непредвидено - скъсах верига по време на движение. За щастие нямаше други последици. Голяма верига ОЕМ - 190,00 лв. Плъзгач ОЕМ - 38,00 лв. Два банана ОЕМ, съответно - 128,00 лв. и 98,00 лв. Хидравличен обтегач ОЕМ - 157,00 лв. Доставка 11,86 лв. Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 145,00 лв., доставка 12,64 лв. Маслен филтър BOSCH - 10,00 лв. Антифриз Termotec G12+ розов 20,00 лв. Имам малко колебание относно антифриза, който са избрали майсторите но казаха, че бил хубав и подходящ за този двигател. До сега карах с оригинален и съм доливал малко от Равенола, който е същия цвят, като оригиналния. Дано да не е грешка новия антифриз. Реглаж клапани. Труд - 300,00 лв. Общо - 1110,50 лв. Ето я и скъсаната верига. Не е ОЕМ Странно скъсване. На още няколко места има започнало да се къса по този начин. Веригата е сменяна от мен преди около 35000 км. Нямаше абсолютно никакви шумове. Не ми се рови сага да търся каква марка беше. До сега при моите майстори не е имало скъсване на верига от тази марка. Да не говорим пък за такова. Купих си крик, не оригинален за 30,00 лв., че нямах. Чистачки, предни Valeo First Hybrid - 28,00 лв. Тотал до тук за тези разходи - 3206,42 лв. Заредено гориво за 1668,08 лв., като съм дал 147,42 лв. за бензин, останалото е газ. Всички разходи общо - 6061,41 лв. Изминати 9880 км. за една година. Гориво на км 0,18 лв. Общ разход на км 0,64 лв. Като цяло ако не беше проблем ас веригата и медията, щеше да е доста добре разход за година но уви Случват се такива неща. Добре, че нямах повече поражения Тази година трябва да сменя задни дискове и накладки. Щях да го правя предходната ама непредвидените разходи за другите ремонти ги избутаха на заден план Сега малко почивка, надявам се и пак се започва 😂
  15. Вече е явно какъв е бил проблема. Но за мен остана само едно нещо необяснено. Защо при повишаване на температурата, перките не се включват? Колегата няколко пъти спомена, че ги включва принудително с пускането на климатика. При нормални условия перките се включват преди да започне стрелката да се покачва нагоре по скалата. А в тази ситуация не се включват 🤔 На мен това ми звучи доста странно и свързани и с друг проблем. Не е лошо колегата да провери дали всичко работи в нормите. Сега, когато системата е пълна до горе и времето е студено, двигателя се охлажда достатъчно и работи нормално без да се включват перките. Това съм го следил понеже имах проблем с моята кола, когато я купих. Но когато се постопли времето може пак да започне да прегрява. Дано всичко е наред Но не е лошо да се провери. Ако не включването на перката при висока температура е свързано по някакъв начин с малкото охладителна течност в системата - нека някой разбираш обясни, моля.
×
×
  • Създай нов...