-
Мнения
313 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Г.Писаров last won the day on Януари 2
Г.Писаров had the most liked content!
Обществена Репутация
178 GoodОтносно Г.Писаров
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.06.1982
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
Провери в общия сноп за прекъснат кабел. Иначе по обяснението ти, изглежда ще е проблем с някой сензор. Аз имах проблем с кабел на сензор, който беше прекъснат. Прекъснатото беше под кората на вратата. Но при мен някой от предните собственици беше преправял някои неща там. Явно с времето се прецакват буксите и я беше прескочил с мост. Там беше моя проблем. Хванахме проблемния сензор с диагностика. Диагностиката не беше оригинална на Хонда но беше някаква хубава. Можеше да се пуска проверка на различни модули.
-
Разбира се, че оригинални. Другото са компромиси, които могат да излязат скъпо. Наскоро скъсах автърмаркет верига на 35000 км.
-
А газовото каква марка е? Ходил ли си при газаджията да ти каже как са направени настройките и дали има как да бърка работата на компютъра на колата и разни такива неща?
-
Ако не е тайна, колко ще струва подобно удоволствие? А за частите, предполагам, че ще е по - тегаво с едрогабаритните части ако се наложи. В сайт да речем като Амаяма, предполагам, че има всичко друго необходимо. Е чака се две - три седмици.
-
Вземи си провери и двата лагера, макар че ти е сменян единия. Ако не е ОЕМ, не се знае какъв автърмаркет може да ти се е паднал
-
До колкото съм чел обсъждания от колегите, проблемите евентуално са свързани с по - бързото заминаване на съединител и съответно демпфер. Не съм засичал да се оплакват от друго.
-
Във Варна няма разлика за данъците на МПС тази година. Еднакъв е с данъка от миналата. Провери в изчислителния дали ти е вписана категорията.
-
Провери първо дали Евро категорията ти е вписана в талона.
-
Странно е да се появи изведнъж такъв разход. Колегата по - горе е казал причините. Ремонт на двигателя ще ти излезе около 4000 лв. Поне миналата година е бил толкова на колеги с такъв проблем. Но при тях разхода се е увеличавал постепенно. Пък и много карат в червеното 😁 Вариантите ти са написани - или доливаш или основен ремонт. Момчето, което прави ремонт на двигателя миналата година, преди ремонта си купуваше варел масло за около 200 лв. и маслото му беше винаги прясно в двигателя 😁 Това за варела не е шега. Така го купуваше, понеже му излизало най - изгодно
-
Той ако не е монтиран където трябва, някой трябва да е преправял генерацията. Каквото и да говорим, тия автърмаркет катализатори не струват. Моя успя само първата година от ползването му да покрие изискванията, на следващата вече не влизаше в нормите. Държах го само заради това, че не ми свети чека. Сега след три години, от време на време започна да ми святка чека. Тия дни го махам.
-
И при 7 ма не знам да има каквато и да е пробка, освен тази от която се точи. Колегите са обяснили процедурата. Развиваш, мериш какво количество е източени и наливаш същото количество през отвора на щеката. Нивото на автомата се мери на загрята СК. Можеш да провериш как е нивото, преди да започнеш да точиш маслото. Но дори и да налееш малко повече и отиде над максимума - после можеш да издърпаш със голяма спринцовка и шлаух. Ако си налял по - малко - ясно е какво се прави 😁 Аз последното опресняване на маслото направих с масло на Равенол. Тяхното също е подходящо за тази СК и е с одобрение на Хонда. Но за филтъра - задължително ОЕМ.
-
Аз късно разбрах за тази "екстра" с мигачите Малко след, като ми монтираха модула започнах да засичал публикации за това Реших, че при вече монтиран модул, няма да го махам и ще карам така
-
Който е сръчен може да се справи и сам И със сигурност ще задобрява с времето. Следя колегата от горния пост, който сам всичко си прави и тайничко му завиждам 😁 Но има една не малка част от хора, които сме с две десни ръце, в моя случай 😁 Не мисля че разполагам с толкова излишни време и пари, че да се пробвам сам да го правя. Ако се пробвам - вероятно след загуба на доста средства и време, пак ще опра до майстор, който ще трябва да оправя освен ръждата и мойте бакии 😂 Вече изпробвано но с други "ремонти" по колата
-
Не се ли наглася с алгоритъм. Би трябвало да имаш отпътуване. Поне моя така. Наглася се от лост за светлините.
-
Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁