-
Мнения
328 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Г.Писаров last won the day on Януари 2
Г.Писаров had the most liked content!
Обществена Репутация
190 GoodОтносно Г.Писаров
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.06.1982
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
3528 профилни разглеждания
-
Абе пак е нещо Пък нали говорят, че системата ще се върже и с другите страни от Европа. Тогава вече, ще е доста полезно
-
При мен имаше едно леко пукане при потегляне/спиране от недостатъчно стегнати болтове на "магарето". Разхлабваха го, за да могат да сменят тампоните на стабилизиращата щанга. При неравности не се усещаше. Само при потегляне и спиране. Не знам дали се влияело от сезоните, понеже бързо го открих.
-
Определено отварянето на двигателя за смяната на веригата, труда ще е най - малко 800 лв. Оригиналните части не са чак толкова скъпи. Миналата година сменях голямата верига с всички водачи, плъзгачи и обтегачи - цената беше около 650 лв. Ако се вземе и късата, и необходимите неща за нея, и евентуално, и зъбчатки - предполагам 1600 лв. за пълен комплект ОЕМ. Определено бих заложил на това, след като скъсах автърмаркет верига. Да цената и беше доста по - ниска но изкара около 35000 км. За щастие без други щети. Но два пъти като платих труд за отваряне на двигателя, се изравниха нещата. Така, че за пълен комплект вериги и карантия + труд си приготви към 2500 лв. За компресора и кондензатора - за щастие още не съм се сблъсквал и не мога да дам информация. ПС - сега погледнах - труда за смяната на веригата + реглаж на клапани + смяна на масло + махане на балансиращите тампони на покупките ми е бил 300 лв. При първата смяна на веригата ми беше 800, но тогава се правиха и други неща по двигателя. Пълния комплект вериги с труда може да ти падне и на около 2000.
-
Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
-
Чак такива фини настройки се съмнявам да има. При запознаването ми с медията, не се сещам да съм срещал някакви подобни настройки, но ще проверя пак.
-
Замервал съм показанията. Китайската медия дава що годе реални градуси, както и преди това оригиналната медия. Не ми е дошло на ум да коригирам тази на километража. Може +/-3° по спомен. Знам го менюто. До колкото знам климатроника взема информация от вътрешния и външния сензор за температура. Поне колегите така коментират. Не мога да съм сигурен. Вече китаеца от кой сензор взема информация - нямам идея. Уж всички споделят, че след слагане на китайска медия, показанията на температурата на километража изчезват. При мен не се случи така 🤔
-
Трябва да го запомня това последното, че преди ден пътувах на дълъг път с колата. По едно време спря да се усеща хладен полъх от климатика. Беше нагласен на 23°, навън беше около 30°. Започнах да си играя с позициите на духане, силата на вентилатора и усетих, че вентилатора върти на макс но на клапите почти не се усеща движение на въздуха. Отказах се, реших че е някакъв проблем с клапите. Продължих с отворени прозорци, в следствие на което сега в къщи имам жена и дете със сополи Прибрах се, разтоварих багажа. Видях, че под колата се е образувала голяма локва, изтичаща от маркуча за конденза. Преместих и паркирах колата. Включих климатика и вече работеше както трябва. И аз съм с китайска медия от миналото лято. По симптомите и описаното по - горе предполагам, че се е случило нещо подобно. При пробата в паркирано положение на колата, бях отворил капака. Май компресора бачкаше постоянно. Преди с оригиналната медия още от включването на климатика се включваше и изключваше периодично в малък интервал от време. Като се сетя ще проверя пак как работи. Ако китаеца го управлява по този начин, предполагам че това е предпоставка за бъдещи проблеми с компресора, предполагам 🤔 Друго, което се сещам - колата е 2.4, бензин, фейслифт. Температурата, която изписва на километража е винаги с 10° по - ниска от изписаната на медията. Не знам дали и това не ошашква допълнително климатика, макар че буксата за управление е бучната в медията.
-
@katri71 я сподели какви са и тия усилени пружини от Маркони, че моето комби доста виси отзад. Не е разкрачено още но мисля скоро да търся пружини да го повдигна малко. Явно старите са доста меки вече и като сложа нещо в багажника, доста кляка.
-
Каква марка беше сложил? Да се знае какво да не купуваме
-
Цените на ГТП се увеличиха след въвеждането на директната връзка на пунктовете с агенция ли министерство ли, там каквото е. Уж заради въвеждането на хардуерни и софтуерни подобрения. Те нали тогава от пунктовете ревнаха, че трябвало да се вдигнат цените заради това. А инфлацията е 3 - 4 % само на заплатата и то ако имаш късмет 😁 Иначе в магазина май надминава 20 %
-
Да - Сивика е 2002 г., Акорда е 2007 г. Сивика е бензин и е каран само на бензин. Предполагам има катализатор - не съм се заглеждал отдолу, който със сигурност ще е оригинален. Акорда го взех с изтърбушен катализатор и сложих автърмаркет. Акорда се кара на газ. И двете коли по талон са Евро 4, и според годините им на производство в нормалния случай от ГТП би трябвало да излязат Еко 3 и двете. Виждал съм колеги да изкарват и Еко 4 с Акордите. Но така или иначе, определено има нещо сбъркано при определянето на нормите в България 😂 Ако имаш проблем с нормите на изгорелите газове, в СБА определено няма да те пуснат. Мен там започнаха да ме връщат година преди да ги вържат директно към агенцията или министерство ли е - не съм сигурен. Ако имаш съмнение - бягай на точното място
-
Да ползвам темата на колегата за въпрос относно гърнетата. Моето едното е оригинално, предполагам, понеже на него пише Хонда. Другото е автърмаркет, което вече много взе да дрънчи и скоро ще го сменям. Като гледах вътре в гърнетата със светлина - оригиналното е с тръба вътре, предполагам от край до край, понеже има извивка и не може да се види по - навътре. Автърмаркета е празно и се вижда входа от другия край. Въпросът е, кой от двата вида гърне е за предпочитане да се сложи, кое е по - ефективното?
-
Аз сложих отпред АТЕ и дискове и накладки. Отзад сложих Теxtar дискове и накладки. Сменях ги по различно време. С предните вече повече от година, всичко е точно
-
За съжаление съвет за място за проверка и за отстраняване на проблема - не мога да те насоча. Но за друг път да си знаеш и колегите с неизправности от този вид - трябва да намерите правилния пункт Ако знаете предварително, че имате някакъв проблем де С Акорд 2,4 съм. Аз бях с автърмаркет катализатор - като нов си вършеше работата. По пунктовете ме предупреждаваха, че след влизането на новите щуротии за ГТП няма да мога да мина. Но все още има пунктове, които по някакъв начин коригират неточностите на показанията. На мен тази година ми струва 50 лв. в повече прегледа заради такса "безпроблемно минаване на ГТП" Така, че поразпитайте къде има такива пунктове и газ към тях Явно вече са открили как могат да коригират нещата. Вече махнах катализатора. Така или иначе не върши работа и ми набиваше грешки от време на време. Интересното е, че преди няколко дни минах ГТП със Сивика в същия пункт, 1,4 бензин, който е 2002 г. и е по - стар от Акорда с 5 г. Гори масло, като за световно - около 7 - 8 л. на 10000 км. Акорда не бара маслото. На газ е. Сивика изкара Еко 4. Акорда е с Еко 3 На тия в пункта за Сивика нищо не им казах. Ако има катализатор е оригинален - не е пипан. Как стават магиите - нямам идея. Но определено трябва човек да се насочи към правилното място 😁