Jump to content

Г.Писаров

Фен
  • Мнения

    313
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Г.Писаров last won the day on Януари 2

Г.Писаров had the most liked content!

Обществена Репутация

178 Good

Относно Г.Писаров

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.06.1982

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

3425 профилни разглеждания
  1. Провери в общия сноп за прекъснат кабел. Иначе по обяснението ти, изглежда ще е проблем с някой сензор. Аз имах проблем с кабел на сензор, който беше прекъснат. Прекъснатото беше под кората на вратата. Но при мен някой от предните собственици беше преправял някои неща там. Явно с времето се прецакват буксите и я беше прескочил с мост. Там беше моя проблем. Хванахме проблемния сензор с диагностика. Диагностиката не беше оригинална на Хонда но беше някаква хубава. Можеше да се пуска проверка на различни модули.
  2. Разбира се, че оригинални. Другото са компромиси, които могат да излязат скъпо. Наскоро скъсах автърмаркет верига на 35000 км.
  3. А газовото каква марка е? Ходил ли си при газаджията да ти каже как са направени настройките и дали има как да бърка работата на компютъра на колата и разни такива неща?
  4. Ако не е тайна, колко ще струва подобно удоволствие? А за частите, предполагам, че ще е по - тегаво с едрогабаритните части ако се наложи. В сайт да речем като Амаяма, предполагам, че има всичко друго необходимо. Е чака се две - три седмици.
  5. Вземи си провери и двата лагера, макар че ти е сменян единия. Ако не е ОЕМ, не се знае какъв автърмаркет може да ти се е паднал
  6. До колкото съм чел обсъждания от колегите, проблемите евентуално са свързани с по - бързото заминаване на съединител и съответно демпфер. Не съм засичал да се оплакват от друго.
  7. Във Варна няма разлика за данъците на МПС тази година. Еднакъв е с данъка от миналата. Провери в изчислителния дали ти е вписана категорията.
  8. Провери първо дали Евро категорията ти е вписана в талона.
  9. Странно е да се появи изведнъж такъв разход. Колегата по - горе е казал причините. Ремонт на двигателя ще ти излезе около 4000 лв. Поне миналата година е бил толкова на колеги с такъв проблем. Но при тях разхода се е увеличавал постепенно. Пък и много карат в червеното 😁 Вариантите ти са написани - или доливаш или основен ремонт. Момчето, което прави ремонт на двигателя миналата година, преди ремонта си купуваше варел масло за около 200 лв. и маслото му беше винаги прясно в двигателя 😁 Това за варела не е шега. Така го купуваше, понеже му излизало най - изгодно
  10. Той ако не е монтиран където трябва, някой трябва да е преправял генерацията. Каквото и да говорим, тия автърмаркет катализатори не струват. Моя успя само първата година от ползването му да покрие изискванията, на следващата вече не влизаше в нормите. Държах го само заради това, че не ми свети чека. Сега след три години, от време на време започна да ми святка чека. Тия дни го махам.
  11. И при 7 ма не знам да има каквато и да е пробка, освен тази от която се точи. Колегите са обяснили процедурата. Развиваш, мериш какво количество е източени и наливаш същото количество през отвора на щеката. Нивото на автомата се мери на загрята СК. Можеш да провериш как е нивото, преди да започнеш да точиш маслото. Но дори и да налееш малко повече и отиде над максимума - после можеш да издърпаш със голяма спринцовка и шлаух. Ако си налял по - малко - ясно е какво се прави 😁 Аз последното опресняване на маслото направих с масло на Равенол. Тяхното също е подходящо за тази СК и е с одобрение на Хонда. Но за филтъра - задължително ОЕМ.
  12. Аз късно разбрах за тази "екстра" с мигачите Малко след, като ми монтираха модула започнах да засичал публикации за това Реших, че при вече монтиран модул, няма да го махам и ще карам така
  13. Който е сръчен може да се справи и сам И със сигурност ще задобрява с времето. Следя колегата от горния пост, който сам всичко си прави и тайничко му завиждам 😁 Но има една не малка част от хора, които сме с две десни ръце, в моя случай 😁 Не мисля че разполагам с толкова излишни време и пари, че да се пробвам сам да го правя. Ако се пробвам - вероятно след загуба на доста средства и време, пак ще опра до майстор, който ще трябва да оправя освен ръждата и мойте бакии 😂 Вече изпробвано но с други "ремонти" по колата
  14. Не се ли наглася с алгоритъм. Би трябвало да имаш отпътуване. Поне моя така. Наглася се от лост за светлините.
  15. Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁
×
×
  • Създай нов...