Jump to content

inspektora

Фен
  • Мнения

    779
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    10

inspektora last won the day on Май 17

inspektora had the most liked content!

Обществена Репутация

439 Good

Относно inspektora

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

7214 профилни разглеждания
  1. Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  2. 2013-та е сбъркано, но 2017-та си изглежда баш превъртяно При мен всичко излиза перфектно, както си е по документи от закупуването на колата. Това е цяло чудо за България! Системата имам предвид, не колата.
  3. Тампони на стабилизиращата щанга?
  4. И аз това бих предложил - тампоните на макферсоните.
  5. Офф, май и тази платформа потъна. А беше удобна и я ползвах ....
  6. Ето тук е темата: Нахалост смених демпферната шайба, а проблемът беше в ролката на алтернатора.
  7. Моето црв е на реални 202 хил., с оригинални съединител и верига, без признаци на износване. Сменил съм ролката на алтернатора, защото беше почнала да стърже. @Emicha е казал накратко останалото - нямам какво да добавя ...
  8. За "Champion"-а знам че е на WOLF, но мислех, че е по-нисък клас масло.
  9. Вероятно става дума за Аутотест груп. И аз при тях ходя във Варна. Запазвам час онлайн на GTP.bg и всичко е точно
  10. В началото на годината смених и това масло (WOLF OFFICIALTECH C2 5W-30) и нищо лошо не мога да кажа за него. Смених го на 11К, без да се налага доливане, но към края турбото ми почна да се чува по-силно. По принцип имам леко виене от турбината и като се изчерпи ресурса на маслото, става по-осезаемо. Сега съм сложил WOLF OFFICIALTECH 5W-30 MS-F (А5/В5), което не е С-масло, т.е. е с традиционен пълен пакет присадки и не става за коли с DPF. Моята е фабрично без, но досега съм слагал само С-масла. Като навъртях 500 км. с това масло и турбото ми утихна както никога - добрите стари рецептури отпреди "екологията" вършат работа
  11. И моят работи така. Изглежда е нормално.
  12. И аз така мислех. но като обслужих и последното колело - предно ляво, гумения се оказа отгоре. На монтажните схеми, гумените са отгоре и на предни и задни колела. По разни международни форуми чета, че са ги обръщали за проба и разлика в поведението на спирачките не са открили. Ако някой има практическа информация, нека да каже. И още нещо - от тези ремонтни комплекти, които купих, най-точни до оригиналните са диаметрите на водачите на FEBEST - 10 мм. QUICK BRAKE и AUTOFREN SEINSA са 9,9 мм. Дребна разлика, но технически измерима.
  13. Тук може и да греша. Май и на предния апарат металния водач беше отдолу. Най-добре да се вадят и обслужват един по един, за да не се объркат. Аз така направих.
  14. Е, то всичко е временно в този живот. И ние сме временно явление. Ако се гресират навреме водачите, може да се удължи живота им.
×
×
  • Създай нов...