-
Мнения
779 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
10
inspektora last won the day on Май 17
inspektora had the most liked content!
Обществена Репутация
439 GoodОтносно inspektora
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
-
2013-та е сбъркано, но 2017-та си изглежда баш превъртяно При мен всичко излиза перфектно, както си е по документи от закупуването на колата. Това е цяло чудо за България! Системата имам предвид, не колата.
-
Тампони на стабилизиращата щанга?
-
И аз това бих предложил - тампоните на макферсоните.
-
Ето тук е темата: Нахалост смених демпферната шайба, а проблемът беше в ролката на алтернатора.
-
Моето црв е на реални 202 хил., с оригинални съединител и верига, без признаци на износване. Сменил съм ролката на алтернатора, защото беше почнала да стърже. @Emicha е казал накратко останалото - нямам какво да добавя ...
-
За "Champion"-а знам че е на WOLF, но мислех, че е по-нисък клас масло.
-
Вероятно става дума за Аутотест груп. И аз при тях ходя във Варна. Запазвам час онлайн на GTP.bg и всичко е точно
-
В началото на годината смених и това масло (WOLF OFFICIALTECH C2 5W-30) и нищо лошо не мога да кажа за него. Смених го на 11К, без да се налага доливане, но към края турбото ми почна да се чува по-силно. По принцип имам леко виене от турбината и като се изчерпи ресурса на маслото, става по-осезаемо. Сега съм сложил WOLF OFFICIALTECH 5W-30 MS-F (А5/В5), което не е С-масло, т.е. е с традиционен пълен пакет присадки и не става за коли с DPF. Моята е фабрично без, но досега съм слагал само С-масла. Като навъртях 500 км. с това масло и турбото ми утихна както никога - добрите стари рецептури отпреди "екологията" вършат работа
-
И моят работи така. Изглежда е нормално.
-
И аз така мислех. но като обслужих и последното колело - предно ляво, гумения се оказа отгоре. На монтажните схеми, гумените са отгоре и на предни и задни колела. По разни международни форуми чета, че са ги обръщали за проба и разлика в поведението на спирачките не са открили. Ако някой има практическа информация, нека да каже. И още нещо - от тези ремонтни комплекти, които купих, най-точни до оригиналните са диаметрите на водачите на FEBEST - 10 мм. QUICK BRAKE и AUTOFREN SEINSA са 9,9 мм. Дребна разлика, но технически измерима.