Jump to content

inspektora

Фен
  • Мнения

    754
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

inspektora last won the day on Април 22 2023

inspektora had the most liked content!

Обществена Репутация

410 Good

Относно inspektora

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

6895 профилни разглеждания
  1. Е, пропускаш и социализЪма, който е и научно обоснован от изтъкнати учЕни, но практически се оказа, че е най-непригодния и най-кратко съществувалия строй, който може да се поддържа само чрез репресивно тоталитарно управление и затворени граници. Остана да съществува в този си вид само в Северна Корея. Те си знаят как ....
  2. Темата е стара, но искам да я затворя и да потвърдя, че проблемът беше в ролката на алтернатора. Дано да съм бил полезен!
  3. Не се налага, ако моторът е изряден - аз не доливам между смените от 10-12К. Същевременно не е драматично на 7К да ти е паднало нивото на маслото. Очевидно колата е патила щом е с ново турбо и т.н., тъй че няма нищо учудващо. Може да минеш на 5W30 C3 масло и да видиш дали това ще помогне. Високите обороти, респективно скорост също вдигат разхода на масло.
  4. Честно казано, мен много рядко ме спира полиция и общо взето проявяват уважение. Веднъж се случи да се прибираме от някъде през нощта в града (Варна), като жена ми караше и ни спряха едни младоци да се заяждат, че били с включени светлини, а тя не им давала път ли, че не спряла ли - не помня вече. Аз понеже умея да разговарям с такива, бързо ги охладих без конфликт и си тръгнаха без последствия. Има един код, който човек трябва да ползва при разговор с полиция - да не се правиш на интересен и да не търсиш конфликт - правиш ли го, почти винаги си губещ. И разбира се - да не си в нарушение .
  5. Решихме да сменим вехтото Меганче на жена ми с нещо по-ново, бензиново и градско и аз като филтрирах колиците в В-класа, внимателно избягвайки 3-цилиндрови турбо мухи и други съмнителни експерименти, стигнах до някои модификации на Клио, Поло, Фиеста и Корса. Някой ме пита - що не гледате Джазки. Ами гледахме, но жена ми, като я видя отвътре каза - аз такова тамагочи не искам да карам . След последната цедка, най ѝ хареса Клиото, пък и се оказа, че има най-много оферти (почти целия парк на търговци-диструбутори стъпва на него). И така - в понеделник се прибрахме от София с "новото" Клио IV фейс 2018 г., 85000 км., закупена от първия собственик - търговска фирма, която си сменя автопарка и разпродава стария. Бяла, ниво на оборудване Life, мотор 1.2, D4F 740, 75 кс. Удивително запазена като за служебна, напълно обслужена, с пренебрежимо дребни забележки по боята. Много свежа като модел, стегната и чевръста колица. Отлично балансирано окачване, прилична (като за градско каране) тяга и усещане, като се качих за първи път, че всичко си е на мястото и се чувстваш у дома София-Варна даде разход 5,1 л/100 по борд, умерено каране (все пак непозната кола). С 5-степенна кутия е и жена ми каза, че при по-висока скорост моторът ставал шумен (аз карах Хондата). Нормално - градска кола. Скоростите влизат като в масло. След нея като се кача в ЦРВ-то, все едно карам ЗИЛ (поне така си го представям). С две думи - не случайно е най-разпространената колица в този клас.
  6. Някакви пукнатини се виждат. Това дефект на снимката ли е?
  7. Едва ли са менте - просто Bosch правят/пакетират части отвсякъде и някои от тях са с много ниско качество. По тази причина избягвам марката, освен за електрически компоненти, които са добри. От поста ти не става ясно какво имаш предвид под "дисковете и накладките и сега са в много лошо състояние". Може да има проблем с работата на апаратите, но съм сигурен, че скоро, като се включи @CARPERA ще ти обясни всичко .
  8. Браво! Верига сменял ли си и на колко?
  9. Откакто и докато съществува човечеството, алчността и глупостта винаги ще останат неизменни негови спътници. Не се заблуждавайте, че това е специфична българска черта, макар че да - нашенеца особено я изпълва със съдържание. Но все пак най-голямата пирамида, рухването на която катализира световната финансовата криза през 2008-9 г., беше американска ( Бърнард Мейдоф - 50 млрд. $). Светът се променя, но човешката същност винаги остава една и съща. Финансови пирамиди (под различна форма) е имало и ще има, докато има човечество.
  10. От 2007 г. дизела е i-ctdi с 140 к.с. - само ръчна кутия. По принцип са с ДПФ, но се срещат и екземпляри без. Фейслифта след 2010 г. е i-dtec с 150 к.с. - има ръчна и автомат.
  11. Предвид, че една дефиниция на нормално е: това, което най-често се среща като поведение, излиза че такива като нас с теб са ненормални
  12. @Димитров Спокойно можеш да продължиш да използваш същите спецификации както досега (предполагам С2 и/или С3) или щом си без ДПФ да минеш на А5/В5 или А3/В4. Като вискозитет няма значение ДПФ-а, т.е. 0W30 или 5W30. Конкретни масла няма да предлагам, защото аз ползвам по-простички, та чак срам ме хваща - няма РАО, няма естери , а тук колегите коментират едни чудо-масла и ще те засипят с предложения кое от кое по примамливи
  13. Абсолютно съгласен и това е видно от анaлизите в oil-club. Рецептурите са еднотипни и стъпват на хидрокрек в преобладаващия случай. Затова си пердаша WOLF-a и не плащам за маркетинг и реклама. Добрите търговци знаят, че има огромна група хора, които вярват в чудеса и искат да ги купуват. Няма проблем - ще ви вземем парите
  14. Е, турбодизелите имат все пак някакви зачатъци на динамика, доколкото 140-150 к.с. могат да осигурят.
  15. Вискозитетния (и HTHS) еквивалент на A5/B5 е С2, а на A3/B4 - С3. Разликата е, че С-маслата са нископепелни и подходящи за афтъртрийтмънт системите като ДПФ.
×
×
  • Създай нов...