Drun
Фен-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
17 NeutralОтносно Drun
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 1.01.1982
Profile Information
-
Кара
Honda Stream I-VTEC 2002, 2.0 / k20A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Viber only
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
AwesomeFreak, според мен не се чуди много, а подготвяй капака за лакиране отново. За ден ще го подготвиш, на другият ще го напръскаш. И аз съм си играл с моята няколко пъти, резултата е плачевен на места (мехури), ама не се отказвам. Като му дойде времето, при добри условия, пак ще я метна. Не ме дразни как изглежда толкова колата, колкото че искам да подобря собствените си умения. Щом от сега виждаш портокала, след време на какво ще мяза? Скептичен съм, че едно полиране ще реши въпроса генерално. Гледах преди време един американец мацаше лака с валяк, добре му се получи, но аз бих опитал от любопитство само. Успех!
-
Наскоро се сдобихме с още един автомобил в семейството, та след попълване формулярите в КАТ и плащане на таксите, на канала разбрах, че след смяна на регистрационния номер, трябвало да мина ГТП, въпреки че автомобила има валидно такова. Е, понеже ми писна от формалности, прекъснах процедурата и пуснах ново заявление, този път без смяна на номер. Когато пусках 1-вото заявление ме питаха "ще сменяш ли рег.номер?", което също ме изненада (търсих информация за реда в КАТ и ми излизаше само задължително), но не ми казаха, че следва ГТП. Да живее бюрокрацията!
-
Винаги съм се старал да се придържам към правилник, но от скоро реших да мина на съвсем спокойно шофиране. Забелязах едно, ако преди времето за пристигане съм го подобрявал с 5 минути (не съм се движил много силово), то сега закъснявам с 20 минути мах. Дистанцията е около 200км. Изпреварвам винаги примерно, но сега се радвам повече на път, природа, компания и свалих доста от напрежението върху себе си в опит да предусетя действията на останалите на пътя. Спечелих комфорт, спокойствие, намалих умората и малтретирането върху автомобила, та и разхода минимален. И за какво, 20 минути отгоре. Въобще не ви агитирам да правите същото, агитирам единствено към повишено внимание и безопасни маневри за всички на пътя.
-
@note, мислил съм го, само пред багера всички са равни. Друг вариант е да поддържаш автомобила си в неугледно външно състояние, мераклиите за контакт рязко намаляват. Помня, че преди години имаше някаква мода в Корея, на нов автомобил да се гънат ламарините. Ама не се знае у нас това как ще сработи, в началото би било положително, но стане ли масово, подозирам, че ще го превърнем в игра с "блъскащи се колички".
-
Тук ми се види една грешка, подвеждаща - включва се себестойността на автомобила. При все, че не говорим за колекционерски такива, това отпада от оценката. Нов, стар, поддържан или не, марка и т.н. Ползвал съм Carspending да направя и аз един анализ на разходите. Годишно разход за такси,поддръжка и гориво до 4000лв/20 000км =0,2 лв/км. Това ми е достатъчно.
-
Нов автомобил......днес случайно попаднах на авто-ревю, ел.модел северната съседка. Цена у нас 33к плащаш на момента, цена там 36к -800лв връщаш старо -20к държавна помощ = 15к лв. Извод: скъпо е да бъдеш български гражданин!
-
Според мен, а и следвайки логиката от правилника, когато приближаваш бавен обект и имаш съмнения за неговите намерения, имаш 2 опции: - намаляваш скоростта и продължаваш да следиш ситуацията - подаваш ляв мигач показващ намерението ти да изпревариш, или че вече си предприел действия по изпреварването. Всякакви други присвятквания, клаксони и молитви нямат стойност. Ceco_accord, в моето предишно мнение визирам момент, в който се кара в керван, а аз съм предна кола заявила намерение за маневра. Тук няма стойност дали онзи зад мен е тръгнал секунда преди мен да изпреварва, защото моят сигнал е към всички участници в движението.
-
Почти е невероятно да не сте изпадали в ситуация, в която вие давате мигач с намерение за маневра, която започвате, а в същият момент някой зад вас безпардонно (без сигнализация) се засилва да превари вас и този пред вас. В такава ситуация попаднах веднъж и излязох виновен (дране на брони) понеже нямах очи на г@за си (задна камера), за да го сложа на място "колегата". Ето колко лесно може да се превърне всеки от примерен водач в трепач на пътя.
-
Това явление с мигача го наблюдавам от доста време, а напоследък ми се струва, че се е превърнало в пандемия. За последният месец изминах около 5000км из страната и се убеждавам, че този манталитет не е привичка само на Голфарите, а и на ред доста излъскани возила. Нагледах се на изпреварвания, непрекъсната лента, преди завой, и други. За мен извода е само един: арогантност на пътя, добре подплатена с много ниска шофьорска култура. Отражение на политиката в социалната среда. Може да стартираме кампания под надслов "подай мигач, спаси живот", или "разделителната линия не е за двама".....интерпретации много.
-
Мда, затова говоря. Защо плащаш 2 пъти тогава? Каското се обезмисля! А не, не е така, от каското ще ти дадат повечко, дори и ламарините ще изправят в доверен сервиз. Е тогава пък защо гражданската е задължителна? Сетих се, два фонда, независими един от друг, като с преференция е точенето от държавният, нали? Основната ми мисъл бе, че се нуждаем от крути мерки в борбата с престъпниците на пътя. "Някой си изпреварва в завой, при непрекъсната линия и знак, и се хвърля отгоре ми с превишена скорост при това" - да се радвам, че има гражданска и фалус-манус система ли, или да го оставя гол и бос в съда? Тук не визирам дребните инциденти в града с ожулените брони. Щото по тази логика, грабвам кой да е "дзвер" за 1000лв и да видим кой е тоя лъскав тарикат дето ще ми вземе предимството!(в същност съм го правил, седи и ме гледа кат пръднал)
-
Подкрепям тезата на ceco_accord, тази система няма да е работеща у нас. Интересно, държавата е абдикирала от разправията финансови отношения причинител/потърпевш, но със законова подкрепа милее за стимулиране на частни финансови компании. Задължителна застраховка, каско, бонус-малус, някой получавал ли е средства при инцидент от двете застраховки, щото аз не. Плащаш двойно, а получаваш от една инстанция. Да не забравяме, тези застраховки са върху автомобила. Не трябва да се толерират рецивидистите, а да се криминализират тези деяния. Примерно, караш с 20+ км над допустимото, 1-2-3 глоби и отиваш за на изпит за нова книжка. Виновник в ПТП - плащаш разходите на ответната страна(автомобил, медицински,др.) Нямал пари за глобите, обществено полезен труд, докато се изплатиш. Запор на автомобила. Решения има, воля няма! Никакви системи "грижещи се за народното добруване" няма да дадат дълбоката промяна, от която се нуждаем. Решението е в държавата, не в интересите на заинтересована страна (застрахователи).
-
И за мен бе странно това - 4к оборота 140 км/ч, но свикнах. Какво свикнах, направо ми смени мирогледа 😁! Сега не мога да погледна автомобил, който няма прилично ускорение. ( Прощавайте за офтопика)
-
Не мисля, че има място за притеснение......Аз моята редовно я държа в тези обороти, като при 5к се отпушва. Разход 10 газ + 1 бензин, заради подгряването предимно. Наскоро ревизираха газовата и разхода се смъкна на почти 9. 70/30 извънградско/градско без напъни за икономично шофиране.
-
Карам много внимателно, но по агресивно. Годишно минавам около 20к км. Всяка година лепя една/две от гумите заради шипове на акация и честно казано, предпочитам да съм сигурен в тях, че при някои скорости риска не е оправдан. Със сигурност мога да споделя, че след 2-рата година гумата не лепи, така добре на пътя, както ми се иска. Вероятно, заради размера им - 15' ги разглеждам, като консуматив. Ако някога стъпя на 18' със свито сърце ще ги карам по 5 години. 😁
-
Едно предложение от мен: Firestone Roadhawk. Чудесна гума. Среден клас, или може да се каже най-високото в средният клас. Отлично поведение на мокър терен и дъжд при висока скорост. Не съм забелязал повишено износване, нито дефекти в периода на експлоатиране. Карам с 2-ри комплект такива за последните 4 години и пак бих заложил на тях. Недостатък, превъртат при потегляне понякога, ама може и да е от крака.