-
Мнения
1467 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Wyvern last won the day on Април 15 2018
Wyvern had the most liked content!
Обществена Репутация
382 GoodОтносно Wyvern
-
Ранг
3-stage Vtec
- Рожден ден 18.06.1981
Profile Information
-
Кара
FK2 Black Edition
-
Пол
Мъжки
-
Място
United Kingdom
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
Nema skype
-
Ако търсиш оригиналното сервизно ръководство от Хонда - не си прави труда. За европейските след 2012 няма. Всичко е качено в онлайн портал, където си плащаш и можеш да намериш каквото те интересува - https://www.techinfo.honda-eu.com/en. За USDM моделите се намира, но и то няма нищо общо с това, което беше преди.
-
Не ти трябва ръководство за това, просто вземи един мултиметър и виж на кой бушон от кутията под волана има 12в когато колата е на контакт и свързваш там. Сега вали тук ама като спре и ако не забравя, ще ти кажа точно на кой е вързана моята.
-
9 генерация преди фейса има проблеми с маслените сегменти. Следващия път като я видиш - провери дали не гори масло, да не се вкараш със филм с основен ремонт.
-
Лакът и боята на Хонда наистина са много меки. Аз ползвам падовете на Chemical Gyus (оранжев, бял, черен и червен) и пастите на Menzerna и полирам сивика два пъти в годината - преди зимата и към средата на пролетта. Цялата история обикновено ми отнема около ден и половина. Занимавката е доста но ефекта на черна кола е уникален. Снимката е направена след последната паста и преди финалното измиване.
-
Ако не си ги сменил все още - не се занимавай да сваляш чистачки и кори. По-лесно става като се свали колектора и след това имаш достатъчно място да смениш свещите
-
Компресор, радиатор, тръби, изпарител - всичко е еднакво. Разликата е само в ел. инсталацията и управлението + 3 датчика (за вътрешната температура, за външната и датчика за слънце, който обикновено е в средата на таблото точно под стъклото). Не съм го правил на ЦРВ така че не знам дали може да стане без да се сваля цялото табло. На сивик 6г става без да се сваля
-
Я и ние да се отбележим тука
-
Вижте си главните релета, при студени или напукани спойки на платката това е резултата. Почистване и презапояване обикновено решава проблема.
-
Да, аз имах такива на моята 6г, стига да не са пакетирали нещо друго вътре
-
Кажи му да напуска и да ходи да продава дюнери някъде, от части явно не разбира. Въпросните тампони се продават отделно, има ги оригинални Хонда от има-няма 20 години. 52385-ST3-G01 - тия са за аеродек и са една идея по-здрави от обикновените
-
1. Не знам, аз карам бензин чувал съм, че е добър, доста икономичен, но като всеки дизел си има специфичните проблеми - демпферен маховик, ДПФ, ЕГР но след като ще имаш и дълги разходки не би трябвало да имаш проблеми, 2. Не, вози доста по-добре от 8ген. 3. Като цяло мултимедията е дърво - стар андроид мисля че 4.0.4 беше (трябва пак да видя), не може да се ъпгрейдва до новите. Аз Гармин не харесвам, разкарах го и си сложих iGo - нови карти има през няколко месеца. Има връзка с Bluetooth, има wireless, има и USB и HDMI.
-
🙂 Аз помислих, че за някоя съвременна кола става въпрос, тя била от времето когато наистина се правеха коли. Както и да е значи първите 10 години не знаеш какво се е случило с тая кола освен ако германеца не ти е бил приятел. Ти казваш че не си сменял съединител, значи вероятно дори не си свалял кутията да видиш за какво става въпрос. На маховика на тоя мерцедес му дават около 200к км живот а на всичко отгоре има и вариант за твърд маховик, не демпфер. Да прав си, че много зависи от начина на каране, но не мисля че някоя от "колите" в момента на пазара би изкарала 600к без смяна на съединител. А пък конкретния сивик има и старт/стоп система, което допълнително натоварва маховика. п.п. тоя Мерцедес да не е бил автомат 😉