Jump to content

vespa

Фен
  • Мнения

    1015
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

vespa last won the day on Април 17 2020

vespa had the most liked content!

Обществена Репутация

313 Good

Относно vespa

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 27.04.1971

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив, Рим

Последни посетители

9374 профилни разглеждания
  1. Еее без Yassa няма как да стане
  2. Така е,но вероятността да протече втората е много малка. Поглеждайки отгоре нищо няма да разбере.
  3. За да провери помпата трябва да погледне вътре в купето под педала на съединителя.
  4. От значение са и двете, двигател и катализатор. Аз лично не виждам смисъл от подмяна на оригиналният с автърмаркет.
  5. Като гледам на снимките тези болтове на катализатора не са развивани никога.
  6. Напротив, втора ръка е много по добре от всякакви не оригинални нови болтове. При теб най вероятно проблема е от мястото от където е пристигнала колата ,не от годините. Колата не е толкова стара баба да я правим, може леля. Тук има колеги като мен с доста по стари.
  7. Според мен проблема е във водата помпа или радиатора. Не прекалявай с полирането,че след време е много вероятно там да ти падне лака.
  8. Пробвай да поддържаш високи обороти в момента на загряване да се види дали започва да охлажда.
  9. Кога вдига температурата; магистрала,градско, чакане на светофара. Да разбираме,че антифриз не губи
  10. Той ти е сложил минус защото не си прав. Комутатора изгаря САМО при запален двигател ако извадиш някой кабел. За свещите си абсолютно прав.
  11. Има и в повече, Е85 за по студен климат. Може също да видиш какво правят в Бразилия.
  12. Преди 10 години си направих експеримент с метанол, до 30% нямаше разлика в работата на двигателя. От там нагоре се усеща като по слабо октаново число. Общо изгорих 50 литра и смятам,че няма проблем с двигателя.
  13. Между буталото и пробката остава течност, която няма как да се опресни без връщането му в изходящо положение. На принципа елементарна физика сменям спирачната течност сам без да пипам педала на спирачките. Много неща в Сервизното са написани "да си вържем гащите,че има много неуки" ПП. Фантазирайки смених дискове, накладки и 1литър спирачна течност на Не Хонда преди няколко седмици.
×
×
  • Създай нов...