obscureman
Фен-
Мнения
36 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно obscureman
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд Купе 1999 - 2.0 (147 к.с.)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Berlin, Germany
Последни посетители
1289 профилни разглеждания
-
Преди ремонта сълзеше малко масло на буксата му и затова и аз залагам на датчика. Преди малко поръчах оригинален датчик за 10 евро и мисля да зачистя буксата и да го сменя. Лесно ли се сменя? Ако не греша, като отворя капака е от лявата страна на блока, под капачката на бобината за свещите, близо до дебелия маркуч за радиатора или бъркам?
-
Здравейте! След предишната моя тема се оказа, че охладителната система надува, след което напълно се реиновира цялата глава и смених сегменти. Автомобилът работи равномерно, гори и върви добре. 2 неща в момента правят впечатление и искам да се допитам до Вас: 1. Температурата на таблото се качва малко над долния маркер (макс 5 милиметра от него) и стои константно там. Преди стрелката стоеше бетонирана малко под средата, а сега е много по-ниско. Така минах 2000 км. Направих теста за термостата на място - запалих студена, изчаках леко загряване, входния маркуч към радиатора се стопли, а изходният маркуч от радиатора стоеше доста по-хладен т.е. би трябвало термостатът да работи нормално. Пак около това място на стрелката на таблото перките включват за 10-15 секунди и си изключват - оставих я така да работи 20-25 минути на място. Постепенно и двата маркуча към и от радиатора се стоплиха, но след 15-20 минути работа смятам е съвсем нормално. Предполагам датчика за температура, но разчитам на Вашето мнение. 2. Чувам откъслечно въздушно съскане някъде около дросела. Не знам дали е нормално или дърпа въздух някъде, нормално ли е? Просто досега не съм се заслушвал и нямам спомен да съм чувал това съскане. Предварително благодаря за мненията Ви и желая прекрасен и усмихнат ден
-
Здравейте! Карам си купето в чужбина (2.0, 147 к.с.), но сега съм в България и започна да пали трудно, да работи в първите 2-3 минути като без един цилиндър и след това се оправя. В региона Пловдив-Асеновград съм и имам нуждата от препоръки на майстор в региона, на който мога да разчитам да си оправя колата. Препоръчайте изпробвани от Вас хора, с които да се свържа :) Хубава вечер на всички!
-
Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре... Сменям наред и все още не знам как да реша проблема, а това е някаква дреболия... Гледах и грешките на компютъра - няма грешки. Смених свещи, ламбда, кабели и т.н. Компресията на всички цилиндри е много добра, между 12 и 13 бара. Не знам половината кола ли трябва дя сменя, за да реша дребен проблем? Майстори няма, обяснявам им всичко досега и слушам само небивалици, които са логически неиздържани - всички скачат на основни ремонти, а логиката не сочи такова нещо - компресията е ок, сменени са много неща и това не е клапан, сегмент, бутало, компа не дава грешки... Мап сензора изглежда абсолютно чист, но не знам как да го диагнистицирам дали работи добре. Не знам също акумулаторът има ли отношение, ако е със слаб заряд, но и това няма как да е - запали ли, ще работи...
-
Здравейте отново! Смених и ламбдата с оригиналната на Денсо. Тя определено е била за смяна, защото след превключване на газ работеше зле няколко минути, а сега този проблем се оправи. Остава обаче леко неравномерната работа и по-силна вибрация. Колата се форсира добре и на обороти върви много добре, но на празен ход е тази неравномерна работа - познавам си добрата работа на колата и усещам като седна на седалката неравномерност и повече вибрация. Като махна кабела на първи цилиндър, промяната е много лека и на газ, и на бензин. До момента са сменени и изключваме свещи, кабели, ламбда. Компресията по цилиндрите е над 12 бара на всички. Възможно ли е да е инжектор/разпръсквач за неравномерния ход, ако на първи цилиндър не разпръсква добре? Това е някаква дреболия и много искам да я оправя. Досега сменям така или иначе консумативи, които са си за време на смяна. Дистрибуторната капачка дава ли такъв проблем? Има искра на всички кабели.
-
Здравейте! Имам неразрешим досега проблем и искам да го споделя, за да дадете мнение или решение. Колата ми е Хонда Акорд Купе 1999 с 2.0 (147 к.с.) двигател, автоматик, с газова уредба. От известно време има неравномерна работа и завишен разход. Изброявам видяното и смененото: - Махам кабелите един по един и при първи цилиндър почти няма промяна в работата. - Компресията на всички цилиндри е между 12,5 и 12,9 бара (изключваме скъп двигателен проблем - клапани, бутала, цилиндри). - Свещите са нови, на DENSO, предписани от производителя. - Кабелите са нови на BOSCH - Утре мисля да сменя и ламбда сонда с оригиналната на DENSO (и сега е такава), но не мисля, че това е проблема. Някакви идеи? Имам усещането, че това е някаква дреболия, а вече известно време ми лази по нервите :)
-
Аз имам малко специфичен проблем, но може и някой друг да го е имал. Акорда ми е с автоматична трансмисия, 2.0 V-Tec. Още откакто съм си купил колата преди повече от година се появява едно странно вибриране като резонанс, когато отнема газта. Усещам го точно като резонанс и леко бучене за кратко и изчезва, когато натисна газта. Някой има ли представа откъде може да се появява подобен звук и усещане? Сменил съм част от трансмисионното масло, при покупката още, с оригинално на Хонда, масло и филтри по двигател също. Двигателят звучи ок, трансмисията превключва бързо и плавно без забележки. Може би някакъв тампон?
-
За този дизайн, доколкото знам, има допълнителни рамки (универсални или за конкретния модел) или другия вариант е да си купите подобно устройство, специално с размерите на отвора за CR-V. Аз поръчах уж универсална рамка, но трябваше леко да я преправям, за да се получи при мен на Акорд Купе 99.
-
Заради големия интерес към новия ми плеър, в лични съобщения ще цитирам и тук последното пратено съобщение за всички: Трябва да ида до колата да направя 2-3 снимки. Мога да обясня къде съм намерил най-доброто място за антената и как точно съм закрепил, използвайки оригиналното захващане за CD-то. Освен това поръчах и ползвах адаптер от CD-то към ИСО букса, който тук е 4-5 евро. В момента мисля за рамка около дисплея, защото между отвора на конзолата и плеъра има няколко милиметра фуга. Мой приятел ми даде идея да ползвам уплътнение за алуминиева дограма и щяло да изглежда като оригинално на таблото. Ще намеря красиво решение - искам да е като оригинално на конзолата, а не да побългарявам. Бутоните за пръскалки и ниво на фарове ги оставих кабелите да висят зад таблото, с идеята да удължа кабелите и да бъдат долу - отляво на волана ; там ми е и нивомера на газовия инжекцион BRC. Така или иначе пръскалките искат нова помпа, която не знам откъде да намеря, а нивото на фаровете не го ползвам изобщо и не ми трябва. Питай каквото те интересува още. Иначе плеъра е наистина страхотен и много ми харесва как стои. Марковите и скъпи неща в момента имат да го догонват като параметри, а са 2-3 пъти по-скъпи. Ето снимки. На едната снимка още не съм сложил рамката - при добър монтаж така трябва да стои, с равномерни фуги. След това вече с рамката е завършен монтажа. Рамката беше с различен стандарт и се налагаше да я режа, лепя, търкам и т.н., но крайният резултат ми се струва много красив.
-
Писах и другаде, но ще си позволя и тук да попитам, защото касае тази тема: Сложих си двоен дин мултимедия с навигация и поддържа OBD 2 през Bluetooth с приложението Torque в реално време. Има ли някаква възможност на моя Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня, да се изведе OBD 2 букса с някакъв адаптер или нещо? Би било ценна екстра. Благодаря Ви предварително!
-
Здравейте, колеги! Имам 2 въпроса, свързани с моят Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня. Инсталирах му двоен дин мултимедия с навигация на Андроид и съм много доволен - звукът и навигацията са ок, изглежда много добре на конзолата и т.н. Устройството има много ценна опция за OBD 2 букса, чрез която с Bluetooth се четат всички грешки и се ползва приложението Torque в реално време. Доколкото забелязвам досега, нямам изведена дори и старата букса за диагностика - няколко майстори я търсят и не я намират и вероятно нямам. Има ли начин някак с адаптери или по друг начин да се изведе на този автомобил OBD 2 букса, която да вържа и да си гледам параметри и грешки на екрана? Би било ценно и полезно. Другият ми въпрос е мога ли да използвам друг волан с вградени бутони за управление на звука, за да го вържа за контрол към този плеър? В момента имам на волана изведено единствено управление на темпомата. Сигурно някой от вас знае къде и как се връзват тези неща. На плеъра имам извадени директни линии за контрол, но не знам ако намеря друг волан дали ще ми се получат нещата. Благодаря Ви предварително!
-
Вече пристигна и монтирах последния модел на XTRONS двоен дин, с 2 GB RAM и 32 GB вградена памет. Инсталирах му iGO Primo с последните карти и екстри за цяла Европа (2 дни се поозорих, докато разуча как да конфигурирам всичко, но тръгна перфектно). Процесорът е осем ядрен на 1.5 гигахерца, всичко върви много гладко и изглежда доста надеждно. Извадих скрит USB извод под волана и вързах 32 GB флашка с видео и музика. Качеството на звука определено ме очарова много... Сега поръчах от Китай и една задна камера за 5 евро с транспорта и кабелите и т.н. Заявката направих от централния им склад в Англия и ми го доставиха за 3-4 дни у нас, с малка отстъпка и включен транспорт. За момента съм много доволен. Трябва единствено да запуша някак фугата от около половин сантиметър между екрана и конзолата, защото не мога да намеря точната рамка за инсталация в моята кола - всички се разминават с по няколко милиметра и явно отворът на конзолата ми бяга леко от стандарта.
-
Здравейте! Аз съм с Акорд Купе 99 и се заглеждам за същите устройства. колебая се между нещо от рода на това: http://www.ebay.de/itm/292018137847?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT и този модел Clarion: http://www.ebay.de/itm/272602115005?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Клариона е марка, но китайчето май предлага доста повече неща... Подобен модел китайче ми харесва заради изчистената форма и липса на врътки, и DVD плеър - нямам нужда от DVD, от падащ панел или от всякаква механика. Също не съм убеден, че и камера ми трябва. Изискванията ми са да навигира добре, да има качествен звук и да поддържа цялостно музика, видео и снимки, без да забива и насича. Оригиналните колони на колата са страхотни, но само с CD и радио полудявам, както и ме дразни външната навигация на предното стъкло... Дайте насоки, според вас има ли голяма разлика в работата между процесорите Cortex A7 и A9 при тези китайчета и 1 GB, и съответно 2 GB RAM? С този дизайн има няколко разновидности на различни цени и не знам кое доколко си струва. Искам в следващите дни да поръчам и монтирам, а не знам доколко мога да се доверя на китайците, макар че и марковите неща са повечето правени там .