Jump to content

ruil4o

Фен
  • Мнения

    320
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

63 Neutral

Относно ruil4o

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

9166 профилни разглеждания
  1. Това ми изглежда, като грешка, която са оправили 2 години след това. Преди 10-ина години, по пунктовете не беше толкова важно да запишат километрите. Сега ми ги търсят до последната цифра. Тук също е грешка с моята кола, която купих нов внос, нерегистрирана, края на 2023 на 159К. Е, излиза, че съм я превъртял със 100К, но не! В един и същи ден е била с два различни километража!
  2. Да, полезно е ако купуваш кола от човек!
  3. Мога да ти подаря един датчик от D16V1, работещ е. Смених го с друг, но проблема се оказа в кабелите и този ми остана.
  4. Градски, така няма, какво да коментираме. Зареждаш до горе (ръба на гърловината) минаваш поне 400 км и тогава изчисляваш.
  5. Този е Хондаджия и ремонтира двигатели. Говори много по темата, за който хваща руския
  6. И аз не го вярвах, но след проучване се оказа напълно релано явление!
  7. Не е добре в БГ да имаш кола без катализатор, но сме изобретателни и все още има заобиколен начин да се мине без катализатор. Потърсете такъв пункт - "който търси, намира" А защо в Русия масово карат без катализатори и никой не им прави проблеми!? Даже ги махат на 3-4 годишни коли, превантивно! Корейските и други, на които кат-а е близо до цилиндрите. Частици от катализатора се засмукват и надират цилиндрите.
  8. Градски, тази кола НЕ е на 177К км! Ако сравня изтърканите ключове с моята, която е на 300К, тази ми изглежда на 500К. Е разбира се това не е най-точния критерий! Иначе мотора е супер, става на газ. Предполагам, че части за него ще намериш, защото е същия като 1.6 Само не знам, как е с частите по купето, брони, фарове и т.н. Не пише от къде е внесена, гледай за ръжда по задното окачване. Ослушай се за виене в скоростите.
  9. Според теб, катализатора е напразно там сложен!? Можеш ли да потвърдиш с пример, че с изправен мотор и без катализатор се покриват нормите за коли след 2001-ва?
  10. Да, шумна е над 110 км/ч. Вози малко твърдо, но не чак, като 8 ген! Щях да я сменям с такава ама на драйв теста, като минах над бабуната и дръстенето ме отказа от 8-ма ген. Аз съм доволен от моята, на висока скорост е като залепена по завоите. На магистрала също е много стабилна, но шумна! Сина ми я кара с поставени големи слушалки на главата хахаха.
  11. Пишеш имена на латиница! Да не ни баннат форума?! хахах давай пък...
  12. @mitaka0007, на мен ми е интересно, какво ще напишеш. Ще следя темата ти. Може ли в началото да обобщиш с няколко изречения, какво е било, какво е сега и какво ни очаква. След това ще даваш подробности, за да докажеш думите си, за тези които не вярват. Благодаря за отделеното време да събереш тази информация и да я споделиш с нас!
  13. Защото ти е толкова важно да знеш дали е EP1,EP2,EP3 ...? Имам я същата от 8 години и никога не ми е трябвало да го знам! Относно: 1. Чел съм, че може да е некачествен ремък. Два пъти съм го сменял. Първия път чух ремъка след смяната. Леко се чуваше виене и се върнах при майстора. Той ме успокои, някак си, и след няколко дена спря да се чува. 2. Търси проблема, рециклажа може да не е добре направен. 3. Тампони може би!? Едва ли е от рейката. Моята потропва, от както я имам, не се увеличава и колата е като залепена на пътя. Не мърда в завоите с висока скорост. С какви гуми си? 4. Да, трудно се върти лостчето за топло/студено ако си с механичен климатик. И при мен е така. Внимавам, като сменям на топло и студено. Чувал съм, че чак се чупи една пластмаса, на която е хванато жилото. Заради "кадърни" майстори се наложи да си закупя инструменти и повечето неща да си ги оправя сам. По принцип Сивика не ми е създавал много проблеми, даже никакви, но вече ми омръзна и ще се разделям с него.
  14. много добре изглеждат дневните, какви сложи, от къде ги купи?
×
×
  • Създай нов...