-
Мнения
305 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
С малко мерак и достатъчно свободно време, счупена кора под двигателя може да стане много здраво. Вижте видеото. Помагам с акъл само! хахах Untitled Project 17.mp4
-
Газ имаш ли? Със същата кола съм (1.6 бензин), парното е супер!
-
няма страшно, и 350 градуса съм виждал да вдига при катализатора! Пиши, как са показанията на ГТП-то.
-
Блажко, ако не си сменил пружините вече, виж ТОЗИ ПОСТ на колегата. Сменил ги е с пружини от Лада! Не знам дали ще ти помогне!
-
това ме съблазни, че не е Фият, а Сузуки SX4
-
И аз да споделя малко опит с другите марки. 10 години не разбирах почти нищо от коли!!! Три години карах Акорд 5, него го смених със Сивик 7. Общо 10 години съм с тези Хонди. Доволен съм, не се разваляха! Приятел (с Опел) явно със сериозен проблем с опела, ме попита, къде си ремонтирам колата! Останах доста неподготвен от този въпрос, защото аз през тези години сменям само гуми и масла, не съм ходил на други майстори! До миналата година, когато реших да изневеря на марката и купих Грандис 2.4 бензин - много ги хвалят! Имаше някои гадни технически проблема. Няколко "майстора" не можаха да помогнат и трябваше да се ровя в нета за информация! Карах го 3 месеца и го продадох. Тъй като ми трябваше втора кола, набързо взех една Нубира на малко километри. Много запазена, наистина! Таксиджиите ги карат, явно здрава трябва да е. Ама и с нея проблеми... Покрай тези двете се наложи да понауча доста неща по устройството на автомобила! Сега пак се оглеждам за някой Сивик 8 или Джаз, но трудно се намират читави без да има нужда да си продавам единия бъбрек! И между другото утре ще гледам едно Fiat Sedici 4x4 бензинка, хаха, пък да видим!
-
как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система?
-
Има решени, кадърен ремонт! Аз карам същата кола 8-ма година. Така я взех с почукване в рейката. Бързо ми стана ясно, че това не влияе на сходимостта и сигурността и си я карам така. Вече над 100К съм минал без промяна в рейката. Даже поръчах оригиналните части за ремонт на рейката (една втулка и едно друго с дупки) от Щатите, но така си и стоят! Даже се замислих да ги продам за някой по-нуждаещ се.
- 1 reply
-
- 1
-
Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор!
-
Разликата идва от бедна/богата смес на газ! Тествал съм с един Грандис. Борд компа променя драстично показанията при обедняване или обогатяване на сместта на газ.
-
Извинете ме, малко в страни от темата на автора! @CARPERA , замислих се над думите ти. На моят Сивик изпарителя е вързан точно за парното (паралелно), защото съм с клапан, които лятото не пуска антифриза да минава през парното. Но ако това е грешно, къде другаде може да се върже изпарителя на газовата?!
-
Втулката няма да ти реши проблема с ГТП. Да си го кажем, трябва ти работещ катализатор!
-
Извънградско около 7.5-8/100 газ. с нормално каране 90-110км./ч. Пробвал съм я икономично за 250 км. ми даде 6.9/100 газ. Иначе газовото ми не е хубаво, мисля че ако се пипнат настройките може да падне още с 0.5 л/100