Jump to content

ruil4o

Фен
  • Мнения

    305
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно ruil4o

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

5829 профилни разглеждания
  1. С малко мерак и достатъчно свободно време, счупена кора под двигателя може да стане много здраво. Вижте видеото. Помагам с акъл само! хахах Untitled Project 17.mp4
  2. Газ имаш ли? Със същата кола съм (1.6 бензин), парното е супер!
  3. няма страшно, и 350 градуса съм виждал да вдига при катализатора! Пиши, как са показанията на ГТП-то.
  4. Блажко, ако не си сменил пружините вече, виж ТОЗИ ПОСТ на колегата. Сменил ги е с пружини от Лада! Не знам дали ще ти помогне!
  5. това ме съблазни, че не е Фият, а Сузуки SX4
  6. И аз да споделя малко опит с другите марки. 10 години не разбирах почти нищо от коли!!! Три години карах Акорд 5, него го смених със Сивик 7. Общо 10 години съм с тези Хонди. Доволен съм, не се разваляха! Приятел (с Опел) явно със сериозен проблем с опела, ме попита, къде си ремонтирам колата! Останах доста неподготвен от този въпрос, защото аз през тези години сменям само гуми и масла, не съм ходил на други майстори! До миналата година, когато реших да изневеря на марката и купих Грандис 2.4 бензин - много ги хвалят! Имаше някои гадни технически проблема. Няколко "майстора" не можаха да помогнат и трябваше да се ровя в нета за информация! Карах го 3 месеца и го продадох. Тъй като ми трябваше втора кола, набързо взех една Нубира на малко километри. Много запазена, наистина! Таксиджиите ги карат, явно здрава трябва да е. Ама и с нея проблеми... Покрай тези двете се наложи да понауча доста неща по устройството на автомобила! Сега пак се оглеждам за някой Сивик 8 или Джаз, но трудно се намират читави без да има нужда да си продавам единия бъбрек! И между другото утре ще гледам едно Fiat Sedici 4x4 бензинка, хаха, пък да видим!
  7. как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система?
  8. Има решени, кадърен ремонт! Аз карам същата кола 8-ма година. Така я взех с почукване в рейката. Бързо ми стана ясно, че това не влияе на сходимостта и сигурността и си я карам така. Вече над 100К съм минал без промяна в рейката. Даже поръчах оригиналните части за ремонт на рейката (една втулка и едно друго с дупки) от Щатите, но така си и стоят! Даже се замислих да ги продам за някой по-нуждаещ се.
  9. Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор!
  10. Разликата идва от бедна/богата смес на газ! Тествал съм с един Грандис. Борд компа променя драстично показанията при обедняване или обогатяване на сместта на газ.
  11. Извинете ме, малко в страни от темата на автора! @CARPERA , замислих се над думите ти. На моят Сивик изпарителя е вързан точно за парното (паралелно), защото съм с клапан, които лятото не пуска антифриза да минава през парното. Но ако това е грешно, къде другаде може да се върже изпарителя на газовата?!
  12. Втулката няма да ти реши проблема с ГТП. Да си го кажем, трябва ти работещ катализатор!
  13. Извънградско около 7.5-8/100 газ. с нормално каране 90-110км./ч. Пробвал съм я икономично за 250 км. ми даде 6.9/100 газ. Иначе газовото ми не е хубаво, мисля че ако се пипнат настройките може да падне още с 0.5 л/100
×
×
  • Създай нов...