Jump to content

ruil4o

Фен
  • Мнения

    311
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

59 Neutral

Относно ruil4o

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

8718 профилни разглеждания
  1. Според теб, катализатора е напразно там сложен!? Можеш ли да потвърдиш с пример, че с изправен мотор и без катализатор се покриват нормите за коли след 2001-ва?
  2. Да, шумна е над 110 км/ч. Вози малко твърдо, но не чак, като 8 ген! Щях да я сменям с такава ама на драйв теста, като минах над бабуната и дръстенето ме отказа от 8-ма ген. Аз съм доволен от моята, на висока скорост е като залепена по завоите. На магистрала също е много стабилна, но шумна! Сина ми я кара с поставени големи слушалки на главата хахаха.
  3. Пишеш имена на латиница! Да не ни баннат форума?! хахах давай пък...
  4. @mitaka0007, на мен ми е интересно, какво ще напишеш. Ще следя темата ти. Може ли в началото да обобщиш с няколко изречения, какво е било, какво е сега и какво ни очаква. След това ще даваш подробности, за да докажеш думите си, за тези които не вярват. Благодаря за отделеното време да събереш тази информация и да я споделиш с нас!
  5. Защото ти е толкова важно да знеш дали е EP1,EP2,EP3 ...? Имам я същата от 8 години и никога не ми е трябвало да го знам! Относно: 1. Чел съм, че може да е некачествен ремък. Два пъти съм го сменял. Първия път чух ремъка след смяната. Леко се чуваше виене и се върнах при майстора. Той ме успокои, някак си, и след няколко дена спря да се чува. 2. Търси проблема, рециклажа може да не е добре направен. 3. Тампони може би!? Едва ли е от рейката. Моята потропва, от както я имам, не се увеличава и колата е като залепена на пътя. Не мърда в завоите с висока скорост. С какви гуми си? 4. Да, трудно се върти лостчето за топло/студено ако си с механичен климатик. И при мен е така. Внимавам, като сменям на топло и студено. Чувал съм, че чак се чупи една пластмаса, на която е хванато жилото. Заради "кадърни" майстори се наложи да си закупя инструменти и повечето неща да си ги оправя сам. По принцип Сивика не ми е създавал много проблеми, даже никакви, но вече ми омръзна и ще се разделям с него.
  6. много добре изглеждат дневните, какви сложи, от къде ги купи?
  7. С малко мерак и достатъчно свободно време, счупена кора под двигателя може да стане много здраво. Вижте видеото. Помагам с акъл само! хахах Untitled Project 17.mp4
  8. Газ имаш ли? Със същата кола съм (1.6 бензин), парното е супер!
  9. няма страшно, и 350 градуса съм виждал да вдига при катализатора! Пиши, как са показанията на ГТП-то.
  10. Блажко, ако не си сменил пружините вече, виж ТОЗИ ПОСТ на колегата. Сменил ги е с пружини от Лада! Не знам дали ще ти помогне!
  11. това ме съблазни, че не е Фият, а Сузуки SX4
  12. И аз да споделя малко опит с другите марки. 10 години не разбирах почти нищо от коли!!! Три години карах Акорд 5, него го смених със Сивик 7. Общо 10 години съм с тези Хонди. Доволен съм, не се разваляха! Приятел (с Опел) явно със сериозен проблем с опела, ме попита, къде си ремонтирам колата! Останах доста неподготвен от този въпрос, защото аз през тези години сменям само гуми и масла, не съм ходил на други майстори! До миналата година, когато реших да изневеря на марката и купих Грандис 2.4 бензин - много ги хвалят! Имаше някои гадни технически проблема. Няколко "майстора" не можаха да помогнат и трябваше да се ровя в нета за информация! Карах го 3 месеца и го продадох. Тъй като ми трябваше втора кола, набързо взех една Нубира на малко километри. Много запазена, наистина! Таксиджиите ги карат, явно здрава трябва да е. Ама и с нея проблеми... Покрай тези двете се наложи да понауча доста неща по устройството на автомобила! Сега пак се оглеждам за някой Сивик 8 или Джаз, но трудно се намират читави без да има нужда да си продавам единия бъбрек! И между другото утре ще гледам едно Fiat Sedici 4x4 бензинка, хаха, пък да видим!
  13. как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система?
  14. Има решени, кадърен ремонт! Аз карам същата кола 8-ма година. Така я взех с почукване в рейката. Бързо ми стана ясно, че това не влияе на сходимостта и сигурността и си я карам така. Вече над 100К съм минал без промяна в рейката. Даже поръчах оригиналните части за ремонт на рейката (една втулка и едно друго с дупки) от Щатите, но така си и стоят! Даже се замислих да ги продам за някой по-нуждаещ се.
  15. Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор!
×
×
  • Създай нов...