-
Мнения
1175 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
h5rov last won the day on Юни 14 2020
h5rov had the most liked content!
Обществена Репутация
294 GoodОтносно h5rov
-
Ранг
/!\
Profile Information
-
Кара
Accord 2.4i, АТ, 2007
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
none
-
Ако "пушека" изглежда така, избила гарнитура. Следях я с месеци. Губеше по много малко. Трудно се реших да я "дам за отваряне". Ако е по-гъст и синкав с мирис е масло.
-
Явно с тва JMJ сме греда. По-скоро ще взема друг и ще го сменям преди ГТП. Втора ръка няма да е, особено за постоянно. Един вече ми свалиха. Тези дни ще ида до сервиза където я ремапнах да разпитам и за тяхно мнение.
-
Здравейте, Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани). Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини. Сега съм пред дилема, какво да правя? Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“. Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари. Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци. Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка. Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?
-
Някои знае ли реално какво прави втората сонда? Дали само следи за работата на катализатора или участва и коригира сместите като първата сонда? Въпроса ми е породен от опитите да затегнат мерките по ГТП. Откраднаха ми оригиналния катализатор с 2те сонди. Сложих заместител (JMJ 1091512) и предна сонда, а втората я изключих . Първата година минах преглед, но миналата година единия параметър (О2) не влизаш в граница, но тогава можеше и ме пуснаха. Сега се чудя ако възстановя втората сонда дали ще има ефект или просто "катализатора" заместите си е боклук?
-
Дочаках новия клапан да дойде, подмених го. Реално до сега не съм имал такъв. Сега ще чакаме „подходящите“ условия за да видя дали има ефект. Ако някой има други предположения, няма да откажа да проверя и тях.
-
Поръчах си един такъв клапан. По-нататък ще видим и гумичките ако нвма ефект.
-
Гумичките са нови. Взех целия комплект 06110-RBB-010. И, да. Изпушването спира на секундата дори с леко чукване на газта. След това махам крака и не започва отново. Създава някъде вакъм ли, какво ли... и му трябва повече време, гадая.. И от къде идва пушека след като би трябвало да няма горене в цилиндрите в този момент? Взех решение, че ще си я карам още преди ремонта, ще се разбере.
-
Кой точно е този клапан? И в какъв диапазон да очаквам да се нормализира разхода на масло, или така ще си я карам. А и сега идва зима.. пробега е по-малък.
-
Здравейте, Имам сравнително нищожен проблем на фона на ремонта през който мина автомобила. На бързо съкратената версия с някои умишлени пропуски за да стигнем по-бързо до текущия проблем. Проблема е, че колата изпушва в точно определен момент. Вече съм я карал 3000 км и съм я засичал да изпушва 4 пъти. Третия път запомних мястото и условията и след няколко дена като минавах пак от там я чаках, така да се каже. Изпушва при дълго магистрално спускане при скорост около 135-140км в час, оборотите са 2900-3000, потреблението на гориво е на 0. Когато колата започне да се спуска нищо не случва. Обаче в един момент, поне едни 20-30 секунди колата е на спускане, пусната е на круз контрол, показанията покзват, че круза не и подава газ и започват едни бели пушеци. Първоначално леки и бързо се засилват, стават супер големи. Чукна ли газта и пушеците изчезват. Мъчил съм я много пъти на по-кратки спускания, с по-бавна скорост и къде ли не, за сега само в тези условия го прави. Не мога да идентифицирам от какво е пушека, дали е масло или охладителна течност. Бял е, не е син, но пък не бих казал, че е и прозрачен. Относно ремонта, бързата версия: Всичко тръгна от прегряване. Изваден мотор, шлайфани глава, легла клапани, блок, няколко хидро теста на глава и на блок, хонинговани цилиндри. Сменено всичко с ново оригинално, поръчвах си всичко от amayama. Всички гарнитури пакет, клапани, водачи клапани, вериги, оптегачи/водачи вериги, зъбни колела вериги, болтове, сегменти. Лагерите ме посъветваха да не ги пипам, тях не съм ги сменял. Преди ремонта колата не гореще масло, да го кажем 500мл на 10к. Сега за тези 3к съм долял около 1.2л. Уверяват ме, че е нормално и ще спре след напасване на сегментите. Автомобила е 2.4 АТ 2007 газ/бензин 😊. За сега решението на проблема ми е да и давам газ
-
До кривата круша съм или под нея направо. Там където правиха главата днес ми се обадиха и ме викнаха да ми покажат как главата е здрава. Утре ще я закарам на друго място за второ мнение. Сервиза твърдят, че ако ремонта е некачествен е нямало да изпуши изведнъж, а преди това 2 седмици да е на ред. Колата е разглобена и няма къде да я местя по други сервизи, филма става още по-голям. Работата отива на друг двигател. Блок няма да свалям и правя. Не ми се правят повече опити за моя сметка и да плащам труд и части на вятура. Ще прехвърлят ангренажния комплект, така и така е нов и оригинален и квото е. Документлнта схема с кат не ми е ясна, но ще се поинтерисувам.
-
Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива. Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече. Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м...
-
Не, нямаше. Инало някакво разминаване с белега на шайбата на коляновия вал. Тогава проблема беше датчик колянов вал. В последствие започна да губи охладителна течност без да тече никъде. За това я отвориха. Видимо беше избила гарнитурата. Така и така е разглобена, главата отиде на шлайф (била е крива), напасване и нови клапани, водачи (клапаните бяха пропаднали, водачите "разхлопани") и всичките неща. Всички части на верига, гарнитури и тн. Сега е отново разглобена. За жалост сега няма видима причина за белия пушек :-( .Тази седмица ще карам главата отново за тест. Ако не покаже, че е спукана ще се чудя какво да правя :-(
-
Влизаш в amayama.com , там има цени и доставка. На края слагаш 3-4% мито и 20% ддс. Добавяш едни 24лв за обработка на митническите документи и малко кофти курс от paypal и имаш цена до БГ. Въпреки тези разходи дойдоха на доста по-добра цена от тази в БГ, грубо към 25%.