-
Мнения
448 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
manch last won the day on Февруари 7 2020
manch had the most liked content!
Обществена Репутация
29 NeutralОтносно manch
-
Ранг
фен
- Рожден ден 5.05.1985
Profile Information
-
Кара
CR-V N22A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
marinov85
Последни посетители
8000 профилни разглеждания
-
Здрасти, това е за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L - €59.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-hcf-2-0-946-l.html Вид и количество: HONDA HCF-2 - 5 х 0.946L - €99.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: HONDA ANTIFREEZE TYPE 2 - 2 x 3.785 L - €64.98 Стойност на поръчката: 59.95+99.95+64.98 = €224.88 * 1.9775 = 445 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави
-
Жив и здрав колега. Благодаря
-
Здравейте колеги, някой има ли възможност да ми измери точна големина на стъклото на страничното огледало (ляво)? Снимки с някоя ролетка ще свършат работа. Поздрави
-
За много години колеги Поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x5L - €57.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-hcf-2-0-946-l.html Вид и количество: HONDA HCF-2 5х0.946L - €74.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II 2x0.946L - €27.90 Стойност на поръчката: 57.95+74.95+27.90= €160.80 * 1.9775 = 318 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
-
Добавям още едно за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FEL SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: €35.00 + €9.95 = €44.95 * 1,9675 = 89лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави
-
Аз си мисля че ако км са "правилни" вече работата си е за притискател, съединител и т.н. При мен, че се промени педала след смяната на горната помпа го отдавам на новата течност. За сега ще я карам така и на пролет всичко вън и ново А за колегата 100% ли сте сигурни, че обезвъздушихте както трябва? Това според мен е най-лесното да го пробваш пак, ако трябва и при друг майстор. Поздрави
-
Ще добавя към темата, която явно не е приключена. От няколко дни жена ми шофира колата и явно държи повече време натиснат съединителя. Оплака ми се че педала й оставал "до половината" и "не можела да включи" от време на време. Пробвах аз и наистина ако се заиграя на полусъединител или държа повече време натиснат педала той става "странен". В смисъл не се движи нормално и става един муден. След отпускане и ново натискане всичко е наред. Течност има и си е бистра както след смяната. Съединителя продължава да не приплъзва няма някакви шумове или вибрации. Колата си върви страхотно. Въпроса ми е дали е от притискателя и съответно съединител, маховик или има шанс нещо с долната "помпа" да не е наред? Поздрави
-
Аз продавам моите, щангички които свалих от моята кола. Купих от морга други и стругар ми ги преправи да станат раздвижни. Просто нямаше време колата да стои разглобена и се наложи да си взема оборотен комплект. Ако се интересуваш пиши ми. Поздрави
-
Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-motoroel-5w-30-dpf.html Вид и количество: NISSAN MOTORÖL FULLY SYNTHETIC 5W-30 C4 DPF - 1x5L + 2x1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59 + 32.95 + 2*6.99) * 1,9675 = 215.46 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
Да приключа темата. Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана. Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно).
-
Колко е голям филма със смяната? Нещо специфично?
-
Здравейте, при продължително натиснат педал на съединителя (примерно 10-тина секунди) при отпускане на педала, съединителя "зацепва" долу ниско. Ако не го държа натиснат продължително няма проблеми. Вчера обаче, малко я подържах с натиснат педал и той остана на половината и се наложи да го "повдигна крачно", след това всичко нормално. Познат проблем е като гледам и изглежда като горна помпа. Усещането ми е такова все едно изпуска докато е натиснат педала и при отпускане "зацепва" долу ниско. Спирачната течност не мърда, не е сменяна от мен. Въпроса ми е има ли "ремонтни комплекти" гумички прочие или направо нова помпа? За какво да гледам, теч около педала и за теч в маншончето на изпълнителния цилиндър долу? Колата е на 230х.км. (сигурен съм за тях) при мен е от около 40х.км. Съединител и маховик не са сменяни от мен. Съединителя не приплъзва. Поздрави