-
Мнения
367 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
zlobar4e last won the day on Януари 13 2020
zlobar4e had the most liked content!
Обществена Репутация
117 GoodОтносно zlobar4e
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 9.12.1989
Profile Information
-
Кара
полека баба англичанка
-
Пол
Мъжки
-
Място
В голямото село Варна
-
Интереси
Туй-онуй,едно друго
Последни посетители
10454 профилни разглеждания
-
Наистина се виждаше, че се сбогува на концерта докато я пееше............. 🖤
-
Припомпи спирачките на празен ход няколко пъти. Ако пропаднат оборотите,или взима въздух от някъде или има заминаваща мембрана(като при мен),но не изключено и някой да си е оставил и майсторлъка.
-
@dandilov Шъ сА самоубия в коляното! Но иначе благодаря! Вече си сглобих трейлъра на предстоящия "филм" 😉
-
@ceco_accordДатчика очевидно е приключил земния си път,за това той е първи в списъка,после да си "вържа гащите",термостат и помпа. @satzata радиатора е на 2 години,тъй че още му имам доверие уж. @spase Както писах,перката я окъсих през инсталацията на втория чифт халогени,и си върти проблем няма, върти си как требе. Просто в момента съм забит на място което не позволява почти никакви интервенции от моя страна и ще трябва леко леко да се прибера до Варна, та да я разколача. И още нещо важно, щуцера на антифриза който влиза във всмукателния колектор се поотчупи преди няколко години но успях да го затъкна, сега забелязах, че пропуска малко антифриз. Та, трябва ли да се свали целия колектор за да го сменя? Ако някъде има видео на интервенцията или снимков материал, ще съм благодарен! 🍻
-
Горе долу по същия начин си го обяснявах, че не възможно вентилатора да "блъска" насрещния въздух, особено при висока скорост, та за това реших да попитам. Благодаря. А ето и моя казус който наложи тоя ход. След 10 минути по магистралата със 120 и непосредствено след като влязох в града се случи това на снимката. В момента в който минах 60-70 км/ч, температурата рязко си падна в нормалния диапазон. Та това наложи да окъся перката през допълнителната инсталация за халогените😎. И до тук изпитвам безкрайно силни съмнения в изправноста на датчика на перката и водната помпа. А да колата няма газ.
-
Аз имам доста сходен проблем, но сега въпроса ми друг. Перката на радиатора като се включи трябва да обдухва радиатора отвътре навън, или да дърпа въздух отвън създавайки поток през радиатора и да вкарва горещия въздух вътре към мотора. Питам защо, наложи се да окъся перката и ми направи впечатление, че дърпа въздух отвън-навътре🙄. Я някой да сподели.
-
Или имаш желани,или излишни пари или и двете. Намери кадърен тенекеджия и читав донор, или се приготви да си купиш колата още поне два пъти.Друг е въпроса с качеството и напасването на новите панели.НО всеки е свободен да си троши главата както иска. Например https://www.autogarage.bg/ . Има и други сайтове които предлагат едро габаритни части. И все пак що я взе тая кола като е толкова зле!?
-
Здравей! До колкото имам спомен моето радио(също оригинално) го извадих без проблем с дръпване.Но ако наистина е оригиналното зад него има една пластмасова планка за която де държи с гайка. Тоест сваляш цялата централна конзола а там е пипкава работа. Страничните винтове ги виждаш къде,включително и две болтчета под капачето под ръчната.Има винтове зад пепелника,зад двата бутона аварийни и подгрев и ако не се лъжа в нишата под пепелника.
-
Едва ли,но не е невъзможно. Всичко остава без ток,включително и радиото си занулява настройките,което ме навежда на мисълта че не е там.
-
Здравейте всички! В порядъка на 2-3 месеца за 3 път ми чезне тока ГЕНЕРАЛНО ! Въртя ключа да паля,всичко по таблото си светва както трябва и а-ха да запаля прещраква нещо някъде и губи всякакъв ток!? Няма никой въобще! Отварям капака раздвижвам леко клемите и сме в играта отново. Акумулатора е на 2 месеца,клемите са почистени от мърсотия и гадории,не че ги имаше. Това което ми прави впечатление при тая "мистерия" е ,че плафона продължава да си свети,въпреки че няма никакъв ток никъде? Маса,главно реле,къде да го диря тоя проблем?
-
Смени термостат,смени капачка........ ,а датчика за температурата защо го забравяте!?
-
Всъщност може,точно за малките Д мотори,но се оказа доста скъпо и времеемко.А именно компютър за ГИ.
-
От няколко месеца работя в склад за химия. През последните месеци доста хора д с по-стари и не толкова бензинови автомобили си купуват метилов алкохол който наливат в бензина. Едно еуфорично чичи сподели,че "рецептата" била литър метил на 10 бензин,като опция и няколко милилитра рициново масло в двигателя,и така на добре загрял мотор с бодра стъпка към гтп-то.И по този ми ти начин доста занижавало стойностите,твърдеше че така е минал с неговия голф. Голфа беше тройка 1,6 бензинка след 95-та или нещо подобно. Та някой да е пробвал тая "рецепта" ?
-
По спомен имаше подобна тема,и беше свързана с горивен регулатор на рейката,вакуум или нещо подобно. И при мен го има понякога на загрял мотор падат под 500 и ахаааа да угасне, и оп ги закрепя.
-
Рано сутрин в неделя се наслаждаваш на празния път и си даваш газ когато........... 07010003 (2) (1).mp4