-
Мнения
373 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
zlobar4e last won the day on Януари 13 2020
zlobar4e had the most liked content!
Обществена Репутация
118 GoodОтносно zlobar4e
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 9.12.1989
Profile Information
-
Кара
полека баба англичанка
-
Пол
Мъжки
-
Място
В голямото село Варна
-
Интереси
Туй-онуй,едно друго
Последни посетители
10517 профилни разглеждания
-
Наближава времето да пенсионирам бабичката, да се огледам за нещо по семейно(за жалост не много по-ново) НО,ако някой е срещал,има познат със........... и т.н. ,нека изкаже мнение моля.Та това са въпросните два автомобила на които съм се спрял , https://www.mobile.bg/obiava-21754625703485970-mitsubishi-outlander-2-4-podhodyasht-za-gaz и този https://www.mobile.bg/obiava-21745490170231120-mitsubishi-outlander-2-4i-4x4-lpg-facelift
-
Каквато ми сложиха в сервиза "хубава" за жалост , въпреки че ги познавам лично повече от 20 години. Иначе е на около 25-30К. Най-вероятно от менташките ментета!
-
Преди 2-3 години, но пак имам съмнения. Има моменти когато започва да вдига градуси на място при работеща перка, и когато подам леко газ да вдигне обороти почва да охлажда много бързо,и температурата си пада до нормалните градуси.
-
@spase радиатора е афтърмаркет , и си върви с капачката. За това и потърсих нова защото тази много ме съмнява. Но лошото е и, че помпата взе да ме съмнява нещо.
-
Оказа се замърсен кабела на масата, към купето.
-
Докато си събирам чаркалаци за ревизията на системата изпадам в малък казус. Реших да си сменя и капачката на радиатора профилактично, но съм с афтърмаркет такъв. Чиято капачка оказа се е по ниска от стандартната, тъй като гърловинката на радиатора е по-ниска. Ок. След известно обикаляне намерих и капачка за този радиатор, която има нещо като подвижно клапанче. И тук леко изпадам в озадачение, да я сложа или не. По рама си излезе стандартнта капачка, но се оказа че има и този вариант за афтърмаркет!?? 🙄 🙄
-
Наистина се виждаше, че се сбогува на концерта докато я пееше............. 🖤
-
Припомпи спирачките на празен ход няколко пъти. Ако пропаднат оборотите,или взима въздух от някъде или има заминаваща мембрана(като при мен),но не изключено и някой да си е оставил и майсторлъка.
-
@dandilov Шъ сА самоубия в коляното! Но иначе благодаря! Вече си сглобих трейлъра на предстоящия "филм" 😉
-
@ceco_accordДатчика очевидно е приключил земния си път,за това той е първи в списъка,после да си "вържа гащите",термостат и помпа. @satzata радиатора е на 2 години,тъй че още му имам доверие уж. @spase Както писах,перката я окъсих през инсталацията на втория чифт халогени,и си върти проблем няма, върти си как требе. Просто в момента съм забит на място което не позволява почти никакви интервенции от моя страна и ще трябва леко леко да се прибера до Варна, та да я разколача. И още нещо важно, щуцера на антифриза който влиза във всмукателния колектор се поотчупи преди няколко години но успях да го затъкна, сега забелязах, че пропуска малко антифриз. Та, трябва ли да се свали целия колектор за да го сменя? Ако някъде има видео на интервенцията или снимков материал, ще съм благодарен! 🍻
-
Горе долу по същия начин си го обяснявах, че не възможно вентилатора да "блъска" насрещния въздух, особено при висока скорост, та за това реших да попитам. Благодаря. А ето и моя казус който наложи тоя ход. След 10 минути по магистралата със 120 и непосредствено след като влязох в града се случи това на снимката. В момента в който минах 60-70 км/ч, температурата рязко си падна в нормалния диапазон. Та това наложи да окъся перката през допълнителната инсталация за халогените😎. И до тук изпитвам безкрайно силни съмнения в изправноста на датчика на перката и водната помпа. А да колата няма газ.
-
Аз имам доста сходен проблем, но сега въпроса ми друг. Перката на радиатора като се включи трябва да обдухва радиатора отвътре навън, или да дърпа въздух отвън създавайки поток през радиатора и да вкарва горещия въздух вътре към мотора. Питам защо, наложи се да окъся перката и ми направи впечатление, че дърпа въздух отвън-навътре🙄. Я някой да сподели.
-
Или имаш желани,или излишни пари или и двете. Намери кадърен тенекеджия и читав донор, или се приготви да си купиш колата още поне два пъти.Друг е въпроса с качеството и напасването на новите панели.НО всеки е свободен да си троши главата както иска. Например https://www.autogarage.bg/ . Има и други сайтове които предлагат едро габаритни части. И все пак що я взе тая кола като е толкова зле!?
-
Здравей! До колкото имам спомен моето радио(също оригинално) го извадих без проблем с дръпване.Но ако наистина е оригиналното зад него има една пластмасова планка за която де държи с гайка. Тоест сваляш цялата централна конзола а там е пипкава работа. Страничните винтове ги виждаш къде,включително и две болтчета под капачето под ръчната.Има винтове зад пепелника,зад двата бутона аварийни и подгрев и ако не се лъжа в нишата под пепелника.
-
Едва ли,но не е невъзможно. Всичко остава без ток,включително и радиото си занулява настройките,което ме навежда на мисълта че не е там.