
malak
Фен-
Мнения
206 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
malak last won the day on Юни 23 2022
malak had the most liked content!
Обществена Репутация
57 NeutralОтносно malak
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 14.09.1983
Profile Information
-
Кара
CL9
-
Пол
Мъжки
-
Място
SF,PLD
Contact Methods
-
Skype
malak_guz
-
търси си, с история от бг ако може, пробег 170-200к ама това е защото ги гонят яко по гермнаските пътиюа и сменят маслото през 30к км. в VW и Skoda форумите има доста инфо.
-
190-ката си има проблеми, запичат датчици и други такива, 150 е по-здрав
-
Аз съм с такова, и няма проблем да го ползвам без да свалям акумулатора. Само прочети в упътването на автомобила къде точно трябва да го свържеш. И не забравяй. Първо закачаш акумулатора и после в контакта. Имай в предвид че това зарядно не става за съживяване на стар/ тръгна да умира/ паднал под 9 волта акумулатор, то е по-скоро за подръжка 2 пъти в годината да си дозаредиш акумулатора.
-
новото e-CVT не е баш като старите CVT-та. Уж ги дават вечни и безпроблемни:
-
аз, бих преопоръчал през Гоце Делчев, спокоен маршрут, няма никой на границата, няма такси и пътя е спуер. -2пъти го минавах тази година.
-
Ей тука има инфо за двигателите на Хюндай-а, http://wikimotors.ru/g4fa/
-
Всесезонните са супер за градска кола (като изключим Смолян, велико Търново и други такива градове), но ако седи колата на слънце и лятото се кара в най-голвемите жеги трябва да се сменят на 2-3 години, лично при мен след второто лято са станали на пластмаса. та с две думи: 1. колата седи на слънце, караш до 6-7к на година взимаш среден клас и сменяш по често 2. колата е на сянка, не се кара в адските жеги, караш по 10-15к взимаш висок клас
-
все си мисля че нито един от тия касторли не е за i-dtec двигателя, този двигател най-добре да е с ACEA C2 масло, даже май всички Хонди предпочиатат масло с нисък HTHS. Ако говорим конкретно за Кастролите по бих ги подредил така, ако има ДПФ и смята да го пази. 1. https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html 2. https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-longlife-iii-5w-30-titanium-fst-1-l.html 3. https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html амо по бих взел Мобил 1 ЕСП или Шел ЕЦТ
-
от кадрите се вижда че е дизел 2005-та, аз затова оставих колата без евро категория в талона гледат само година на първа регистрация, и оттам ми дават 3-та катогрия
-
Най-лесно да го тестваш е след като го заредиш, слизаш при колата слагаш и с мултицет мериш колко пада при палене, ако падне под 11В го пиши бегал ясно не задържа заряд, ако е обслужваем може да се замислиш за смяна на течности и замерване клетка по клетка ама ако не е направо в кофата.
-
на доста места чета това за горивата яко нагоре, и все някави теории да спрем да си ползваме колите, еко и незнам си какво а истината според ме не една, Европа се опитва по всички начини да стане енергино независима, нефт и газ няма в еропата, остват самое слунце вятър и вода. Сега всички сме доволни всеки продава на всеки, ами след 10-20 години някакъв конфликт или изчерпване на ресурсите кой ще продаде на европа и на каква цена и тогва кавки ексцесии могат да станат. А дано и Термоядрения синтез овладеят и тогава европа ще е с едни гърди пред всички с готова инфраструктура и станции за зареждане.
-
ей тоя от Ръчкам показва в клипа какви лепила ползва:
-
Аз тия сметки ги правих като трябваше да взимам кола, (tco) цялостна сума за кола за период от 5 год и сравнявах нова, +5 год и +10 год, това беше края на 2019та и до колкото помня ексела чисто нова беше с 2-3к повече от 5 и 10 5 и 10 год нямаха разлика заради повечето процент ремонти които сложих на 10 годишната всички сметки бяха на база Хондата която карах 12 години.
-
VSW е разработено предимно за ВАГ дизелите, може и там да има нещо да не го предлагат за други марки автомобили