Jump to content

brum1

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно brum1

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    honda
  1. при интерес питайте
  2. Здравежте продавам дискове на 330 мм 4x100 катоне е проблем средната част да се сменя или направи на друго междуболтово разстояние. Към дисковете давам и планките необходими за монтаж на АП апарати . Дебелината на диска е 30мм. За повече информация пишете тук или по телефона. 08089622550 Цена 600лв .като винаги може да се направи коментар
  3. Перфектен двигател и скорости , Ляв волан , за повече информация пишете или на телефона 0893622550
  4. Реална снимка на главата монтирана на ф20а4 блок.
  5. Главата и в момента е монтирана на двигател f20a4 , върви с валове от 185, към нея давам входящ и изходящ колектор , водна помпа с ролка от H на 28к , p13 JDM и зъбно колело за колянов вал от H двигател. За повече информация на посоченият телефон. Двигателя може да се чуе как работи до вторник 10.10.17. Цена на всичко 680лв Само да вметна ,че само работата по главата е 200лв 0893622550 Извинявам се за снимката , тя е примерна
  6. Въпрос относно каре

    Колегите са те насочили как да го монтираш , само да добавя ,че ако е наобратно полуоската няма да може да се дижи свободно като махало (лесен начин да си сигурен ) в правилната сглобка . Поздрави и есели празници
  7. Нова цена до коледа 280лв. Поздрави и есели празници.
  8. Джантите са с козметични забележки като едната има нужда от леко изправяне . Вървят със втулки за хонда . 4х114.3.Гумите на тях са подарък. Цена 370лв тел. 0885095199
  9. И един въпрос към по-знаещите. Какво според вас би се получило при тази комбинаци с глава х23. Набързо сметнато излиза близо 10.49 към 1 което звучи интересно. Да забравяме за витека но ....??????
  10. Седалки Прелюд 4-та

    Разликите идват от това ,че всеки слага каквото му изпадне ,от ляв волан от десен и т.н. Би трябвало меморито да го има и на двете или да го няма и на двете .Само на водача има реглаж за ломбагото -мисля.
  11. Все пак да спомена за по големите мераклии ,че при замерването на клапани-бутало ,поне при мен показа че главата може да слезе поне с още 0.4 без да се срещнат. МНЕНИЕ КОЕТО Е САМО НАСОКА - ВСЕКИ САМ ДА ПРЕЦЕНЯВА ДО КОЛКО МУ СТИГА СМЕЛОСТТА
  12. Благодаря на всички отзовали се със съвети , части , мнения и препоръки. Относно засилването с колектори , гърнета филтри и т.н. мога да кажа без да се заяждам -пари хвърлени на вятъра. Резултат минимален по нищо незаслужаващ си вложеия труд и финанси./минат е този път отдавна и го казвам като съвет към хората мислещи в таз насока/. Идеята на ф20витек ,пое при мен не беше с цел миг-20 на пътя , а едни спокойни изпреварвания на двупосочен път примерно. Колата е на ход след доста човръчкане, а именно. От проба грешка поне при мен комбинацията е 0.7 от главата , гарнитура вместо ази на ф20/1.3/ заменена с такава от ф22 /0.65/. за моента колата се кара с еку от х22. И все пак да не забравяме ,че това е ежедневка -LPG. Тук е и моментът ,че колта се държи на газ доста по-добре от колкото на бензин -незнайно защо. Към колегите решили да минат по същия път , нямате ли нервите ,времето и желанието да си го направите сами -не се захващайте. Резултатът е овече от добър, но лично аз сещайки се за всичко през което минах по събирането ако си вадех хляба с подобна работа по-малко от 600-700 лв не бих взел за да го направя.
  13. Малко актуално инфо: тръбата стана комбинация от такава от х22 х23 и ф20 / на тази от х23 ползвах прехода които тя има за двата различни диаметъра между ф-блок и Х22 термостат/. Посатавянето на топлообеник на ф20 мотора беше съпроводено с едно ходене до стругар за направата на щуцер за блока ,тъй като се оказа ,че този от Х блоковете е с различна стъпка на резбата. За водната помпа всичко беше изяснено от колегите. Главата замина за затапване и преправяне на каналите за отичане на маслото. Остава само въпросът колко да бъде свалена тя ако се използва стандартна 5пластова гарнитура за ф20а4 , и освен разширяването на засеците за клапаните трябва ли да се увеличи тяхната дтлбочина. Ще съм много благодарен за включването със съвети на всички колеги
  14. Малко да се постопли и възнамерявам да се заема по сериозно , ф20 гарнитурата е 5 пласта ,не можах да намеря коректно инфо за да сметна степента на сгъстяване при глава която не е сваляна. Относно отичането на маслото би ми било интересно дали някой ще потвърди опасенията ти за бавното връщане на маслото ,въпреки че това до някаква степен би се решило с 2 щуцера и една една тръба в задната дясна част на главата и блока които до някаква степен да възстановят единият отвор /още повече като знаем какъв е наклона на дв. в коша/.
×