-
Мнения
58 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
RossPopov last won the day on Май 11 2021
RossPopov had the most liked content!
Обществена Репутация
28 NeutralОтносно RossPopov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Civic - X, 1.5 Turbo CVT, CR-V - V, 1.5 Turbo CVT
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
rosen.popov
-
Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите: 1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞 2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂 3. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта. 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди! 5. Няма "тунел" за ски. 6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система. 7. Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори... Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.
-
Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км. Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂
-
CR-V 2017, 1.5T CVT, с летни гуми, почти без климатик и ECON режим: 1. Цялата Тракия+50 градско и извънградско, 4 човека и пълен багажник, в натоварен трафик, скорост на предела /и някой километър отгоре/ на разрешената за съответния вид път, засечено в двете посоки - среден разход 9.0 л/100км. 2. Същият маршрут но 3 души с ръчен багаж - засечено в двете посоки - среден разход - 8.7 л/100км.; 3. Извънградско, извън магистрала, 2 души+ръчен багаж или сам без багаж разхода пада под 7.0 л/100. При спокойно каране без трафик ми е давал и 6.7-6.8 л/100км. 4. Чисто градско - София - скача до около 9.5-10.0 л/км. но не съм го засичал точно, защото рядко ми се случва само градско с един резервоар. Като цяло е много по-икономична спрямо предишното ми CR-V - 3 ген. 2.0 бензин i-VTEC.
-
Здравейте, от 9 месеца карам Civic X , 1.5T CVT, седан. Първа регистрация средата на 2018, внос от Канада, ниво на оборудване "Touring" - най-високото. Ввзех я на 40 000 км. С непрекъснатите локдаун-и съм навъртял само почти 8 000. Взех я напълно обслужена и до момента не съм правил нищо - дори за смяна на маслото е рано. Преди това съм карал два Сивика 7 ген. Единия 5 врати, 1.4, 90 кс. ръчка - навъртях му над 80 000 км преди да го продам, другия 3 врати, 1.6, 110 кс. Vtec, ръчка. С него съм навъртял над 150 000 км. Впечатления: 1. Спрямо 7-ма ген. много по-високо ниво на оборудване и комфорт, но това се очаква; 2. Държи се добре на пътя, с хубави гуми няма проблем както на мокър, така и на хлъзгав път. Добра динамика и запас от мощност. Двигателя е сравнително безшумен и купето е добре изолирано. 3. CVT скоростната кутия работи плавно и реагира бързо при подаване на газ. 4. Активните системи за сигурност работят без грешка, стига да има пътна маркировка. В противен случай, понякога, системата за следене на лентата се лъже. 5. Като разход - показва ми 7.8 л./100 км. смесено. Както казах навъртял съм около 8 000 км., от които около /много грубо, не съм водил точна статистика/ 6 000 км. по магистрала Тракия. С 4 човека, багаж, климатик и на тавана на разрешената скорост. Не съм състезател. В града се кара на кратки дистанции - под 15 км. на ден. Дано съм бил полезен с тази информация. Ако някой има конкретни въпроси съм на разположение! П.С. Сменил съм и две CR-V-та - I ген. 2.0 147 к.с. - от последните за модела, ръчка и III ген. 2.0, 150 к.с. , автоматик, преди фейслифта. И с двете съм навъртял по над 100-150 000 км.. Сега карам CR-V - V-та ген. 1,5Т, CVT... , но CR-V-то е е друг клас автомобил и няма смисъл да ги сравнявам със Сивика.
-
Продавам GPS Prestigio GeoVision 5700HD с навигационен софтуер iGo Primo 2.0. Пълен комплект - кожена чантичка, зарядно за кола, оригинална стойка, книжка + диск с инструкции, стилус /не е необходим, тъй като екрана е мулти-тъч/. Всичко това в оригиналната кутия. Състояние - неразличимо от ново - изваждан е не-повече от 2 пъти - веднъж за тест и веднъж е пробван на път. Качени са карти на Европа - основни пътища за Западна и Източна Европа + карти на всички страни. Перфектна работа - бързо се закача и позиционира. Удобен 5-инчов TFT тъч-скрийн с резолюция от 800х480. Идеални яркост и контраст за безпроблемна работа през деня + light sensor за автоматична корекция на яркостта. Има 4 GB вградена памет, която е достъпна за потребителя и слот за microSD Card. Mоже да плейва видео и MP3. Има 3.5 мм. изход за слушалки. Цена - 200 лв. Възможен е коментар на цената. Намира се в София. Връзка на ЛС или skype: rosen_popov Пращам с Еконт с опция "Отвори, преди да платиш". Повече информация тук: http://www.pazaruvaj.com/gps-navigacija-c3548/prestigio/geovision-5700hd-p65377741/
-
Здравей Колега,
Ако все още си търсиш кола, мога да ти предложа следната:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345652651042441&f1=details
Поздрави,
-
Продавам Honda CR-V, 1-ва генерация, след фейс-лифта, "новият" двигател, септември 2001г., англичанка, 178 500 км., бензин, 2.0 l - 147 коня – B20Z, сив металик, ABS, ESP, 2 предни еърбега, ел. стъкла – предни и задни, ел. странични огледала, ел. Шибидах, ел. регулиране и измиване на фаровете,фарове за мъгла,кожен салон, алуминиеви джанти + зимни + летни гуми, коригиране на волана по височина, климатик, централно заключване, аларма, Blaupunkt Kingston MP47 - радио-CD/MP3 с вход за USB I външeн MP3 плейър, Усилвател Blaupunkt BGA-250, Суб-бас Blaupunkt GTt 1200. Каско и ГО.Идеално техническо и външно състояние, купена от нов внос, в България сервизирана само в ЮбиКо.Софийска регистрация, намира се в София. Огледи, тест-драйв и посещение в сервиз по всяко време.Цена 8 500 лв.Снимки в галерията на форума:http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=user&user=1703&do=view_album&album=1768