Jump to content

Ombre

Почетен член
  • Мнения

    1064
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

221 Good

2 Последователи

Относно Ombre

  • Ранг
    никакъФ
  • Рожден ден 22.11.1968

Profile Information

  • Кара
    RA3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    няма

Последни посетители

21774 профилни разглеждания

Статус на потребителя

Виж всички статуси на Ombre

  1. Здрасти Омбре. Аз съм Жоро с хондичката сивик 6та. Ако си спомняш, преди 2 седмици дойдох при теб и записахме час за преглед на хондата - да видим какво и е състояноето и какво да сменим. Казах ти, че в момента съм с една кола и не мога да я оставя в сервиза, и затова ти ми записа точен час за 12 часа във вторник 25.02.202.,

     

    В 12 часа бях в сервиза, но приемчика ми каза да забравя за преглед, и че нямам записан час. Казах му да погледне в тетрадката и след като той се увери, ми каза че това не било точен час, и ако искам да съм чакал евентуално да излезе някоя кола.

     

    Аз работя както всички, и не мога да седя часове надявайки се да се освободи някоя клетка. 

     

    Казах му да ти каже, че съм идвал и ти звъннах , но не ми вдигна.

     

    Просто искам да ти кажа, че съм страшно разочарован.

     

    Според мен си точен, но това отношение в сервиза ми непонятно.

     

    Аз съм бил търговец цял живот и знам, че е недопустимо такова отношение към клиентите, но ...

     

    Пожелавам ти успешен бизнес.

     

    Жоро

    1. mitaka0007

      mitaka0007

      Това се казва обслужване и сервиз! 💩🤮💩🙈

      Пожеланието за,, успешен бизнес", се надявам да е сърказъм...?! 

      Хехе... Точно така се развиват и,, белите сервизи" в Субару-форумът... 

      Ама това вече ви го бях написал преди една седмица 😏💩🙈

×
×
  • Създай нов...