-
Мнения
161 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
13 NeutralОтносно Daniel™
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 29.10.1988
Profile Information
-
Кара
Civiс 1.6 VTEC 126 hp
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
На предишниями сивик набих втори семеринг и спря да тече форевър.Само разкачих пръта на волана от карето.
-
Дюзите имат едни малки филтърчета. Горе над О пръстена се намират. Погледни ги. Аз моите ги смених, оказа се че едва минава въздух през тях като надуя с уста. А новите не бяха така, минава си нормално въздуха като надуя. https://www.google.com/search?q=филтърчета+за+дюзи&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXjqHuw8rjAhXn0qYKHaAQBKsQ_AUIESgB&biw=1280&bih=689#imgrc=XIMh7pLvaKeGJM:
-
Или се къса или се отвива. Ако се скъса пак трябва да сваляш мотор , ако не с е скъса но преебе резбата пак сваляш мотор. Рискувай. Задължително развивай с шестостен и гедоре, не със звездогаечен ключ. Шанса ключа да ти заобли главата е голям.
-
И аз съм за водна помпа в случая
-
Вероятно омекнали тампони, смачкани. Има и едни носачи, горе над спирачния диск, които отговарят за вертикалния наклон. Аз от едната страна го смених, защото явно бях нацелил някаква голяма дупка и нещо се бяха смачкали тампоните. И доста се беше окрачила отдясно. Като го смених, се оправи наклона, като мерих на стенд после. А и ако не са ме излъгали, в сервиза си има винаги един лек наклон и седи леко разкрачена, но било в определени граници. Ако излезе от тези граници, трябва ремонт на нещо.
-
Абсолютно съгласен с теб, натиска трябва да е към носача и да натиска шарнира, а не да работи на опън и да има опасност да го извади през отвора. На стаблизиращата щанга не съм, мислех да продължа с тях, но централните. Тези към носача тампони ги смених. Мисля да проверя пак, като ги разглобя от шенкела и да видя дали са стегнати, все още. Притеснява ме, че частите тук са далеч от качествени и сменя ли ги оригиналните... А те все още са оригинални. Колега, дали знаеш цената на долен шарнир, в Хонда представителството, каква цена е?
-
Колеги, здравейте, не съм сменял все още шарнирите, но смених неща по предно окачване. Биалетки, амортисъори, накрайници външни и вътрешни. Намяля драстично тропането, но остана едно "клъоп" през големи дупки. Притеснява ме да не са шарнирите. Миналата година ги разкачах, да видя на ръка как се движи стеблото на шарнирира и бяха доста стегнати. Да рискувам ли без да ги сменям, как мислите?
-
Малко тунинг и на предните биалетки .Снимките са отпреди зимата. Засега нямат мърдане.
-
Да, полезно инфо, благодаря. Иначе, относно снимките. В други теми имаше таблици с вероятните грешки, кой номер какво значи. И сега не се сещам, къде биха могли да се намерят отново?
-
Колеги, ....нещо линковете не работят! Ще съдействат ли колегите, публикували линковете в темата?
-
Здравейте, продавам си ХР-В-то. Намира се в София. Обслужено е с ангренаж и ролка и водна помпа на 202000. Сменени сегменти, припасвани клапани, гумички на клапани и шлайф на главата. Резултата- не пипа и грам масло. Тази процедура на 204 000. Веднага след това сложен и газов инжекцион Фобос. Предницата е ревизирана, сменен е един външен накрайник( другите ми казаха че били добре в сервиза) Реглаж на предница. Модифицирани биалетки( имам тема за тях какво съм правил). Инсталиран е и подгрев на антифриза двустепенен със подгряващи свещи от дизел. с цел бързо минаване на газ зимата. Колата е с добри зимни гуми ДОТ 2013 година. Лети джанти, климатик, ,ел стъкла ел огледала и прибиращи се. Централно заключване. 4х4 ситемата си работи без забележки. Все пак бъдещият собственик трябва да смени поне маслото в задният диференциал, но е желателно и трансмисионното масло. Като рзход лятото се върти около 10 лв на 100 км градско. Зимата върви към 12 лв/100. Извън града е около 8 лв на 100. Колата си я харесвам много висока е удобна е но съм се насочил към друг брат японец. Субару импреза. Това е и причината за продажбата. Имам си Сивик, и искам да мина на Субару Импреза, да покарам малко боксерна технология Хондичката си се кара всеки ден, няма грам ръжда, внос от Италия е. Слагал съм и допълнително задни подкалници пластмасови за да не задържа кал на ръба на веждите. Доста си я обгрижвам колата, мисля че който я вземе няма да съжалява. За съжаление все пак има забележки по интериора, най вече шофиорската седалка. Има протъркано. Газовата е на мястото на резервната гума. А резервната гума е патерица. В момента е на 210 000 и се кара всеки ден колата, А да, да не забравя и акумулатора е нов. на няма и 3 месеца, Бош. Цената на която съм я обявил в карс и мобиле е 5600. За членове на форума разбира се винаги можем да се спазарим в рамките на разумното. Телефон за контакт: 0878509683
-
Върти се волана на пресекулки, ту става мек, ту твърд нали? Ако е така ремъка ту приплъзва, ту зацепва. Правилно си се насочил към хлабав ремък, може би?