-
Мнения
670 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
13
ivan_m last won the day on Юни 1 2024
ivan_m had the most liked content!
Обществена Репутация
272 GoodОтносно ivan_m
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 25.04.1962
Profile Information
-
Кара
HONDA e Advance, Subaru Outback 2.5i CVT
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Интереси
компютри, фотография
Contact Methods
-
Website URL
http://www.plovdiv.kontrax.bg
-
Продавам 4 зимни гуми Bridgestone BLIZZAK 225/60R18 LM005 104V, DOT 2420 Карани са около 25000км на Subaru Outback, нямат забележки и дефекти. Грайфер около 6мм, вижда се на снимката. Цена 200 лева за целия комплект. Намират се Пловдив 0888 663090
-
Доживях да срещна на пътя друга Honda e :) Ако е пловдивска, стават две в региона!
-
За сравнение и цените от февруари 2017
-
За сега няма как да се подкара приложението за нашия регион. Един колега беше писал на Хонда и отговора им беше "надявайте се скоро България да бъде включена в държавите в които приложението работи". И на електрическите Хонди не работи, няма и интернет, така, че чакаме
-
CRV Hybrid няма скоростна кутия. Води се е-CVT, но има само една директна предавка за високите скорости /над 80-90 км/ч/. На по-ниските скорости работи само на електромотор. Провери хубаво какво трябва да се сменя!
-
Цени от феруари 2013. Лятото бяха с 3000 лева повече. За 2016г нямам цени.
-
Успях да подкарам на дисплея на Хондата чрез Android Auto управлението на гаражната и дворната врата. В последната версия на приложението Ewelink 5.70 са пуснали поддръжка на Android Auto и Apple car play. Така могат да се управляват много устройства за домашна автоматизация от дисплея на всеки автомобил поддържащ Android Auto. За да се ползва на колата обаче, трябва да се абонирате за план Advanced, който е платен: 20 лева на година.
-
Аз се чудех от къде ми е познат дизайна на Honda e
-
Всички нови хибриди на Хонда са с мощни електромотори /по-мощни от ДВГ-то/ и до 80 км/ч се движат като електромобил. Когато не им достига батерията, ДВГ-то се стартира и задвижва ел. генератора. Над 80 км/ч се включва съединител, който предава въртящият момент директно от ДВГ към колелата. Така се избягва монтирането на скоростна кутия, има само една директна предавка. Когато е в режим на ДВГ електромотора само помага при необходимост.
-
Всички електрички имат регенеративно спиране, съответно зареждане на батерията. При моята Honda e има два варианта: единият си е по подразбиране, колата си има алгоритъм по който зарежда, шофьора не може да влияе, може да избира режим нормал или спорт. Вторият режим е така нареченият шофиране с един педал: при него има три режима на регенерация, които могат да се избират от водача с перата на волана. При новия модел e:Ny1 липсва режима шофиране с един педал. Има три режима на шофиране: ECON, NORMAL И SPORT
-
Мина една година от както взех електричката. Направих 11000км при среден разход 13.3kWh/100km. Вчера минах и годишен преглед в Бултрако-Пловдив. Всичко по колата е наред. Смениха поленовия филтър и направиха два ъпдейта: на парктроника и на BCMM софтуера /Battery condition monitoring модул/.
-
Аварийните се задействат по два начина: -с бутона, може да се е повредил и да ги включва постоянно -задействане при аварийно спиране, може там да има проблем с дефектен датчик или платка Възможно е и проблем с кабелната инсталация да е причината.
-
Едно допълнение за ZR-V! Явно от Хонда са се усетили, че е сериозен пропуск в такава кола да няма следене на мъртвата зона и са направили корекция. Всички версии, произведени тази година са стандартно оборудвани с тази екстра.
-
За да се влезе в менютата за настройки трябва да се дръпне ръчната спирачка! Пробвай така!