samuraj
Фен-
Мнения
50 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Ако успееш да вкараш мотор със скорости от ЦРВ ще ги имаш..... Поздрави!
-
Благодаря за предложението колега, но Търново ми е далеч за единия тест-драйв. От София съм. Благодаря все пак..... Поздрави!
-
Благодаря ви колеги.... Покупката не ми е спешна за сега, сивика е неубиваем...... Но това най-вероятно ще е следващата. Поздрави!
-
Наборе Ивайло, благодаря за отговора, но вариатор скорости няма. Нещо друго се случва на L...... Аз продължавам да си прося кръгче от някой колега в София. Поздрави!
-
Поред: Красимир - много точно си резюмирал идеята ми. Защо малък д-л - много просто - 95% от времето ще се кара в града а там големи кубатури място нямат. Икономичното каране - това е отговора на всички въпроси. Фен съм на алтернативните горива и така ще продължавам. Сивика ми е с метан и газ - на което е по евтино...... По тт-данни разлика в разход между ръчка и вариатор няма - и това си има своето обяснение разбира се. Затова ме интересува надежността на вариатора, при правилна експлоатация пазбира се. Кола задължително от Швейцария ще си избера, в това съмнения нямам. Колега briareos, на колко хиляди е твоята? Какво се случва с оборотите на мотора при еднаква скорост като минеш на S? Какво први кутията като сложиш лоста на L? Това са нещата които ме интересуват. Благодаря Ви за отговорите! Поздрави!
-
Радвам се че полемика се получи..... Като е толкоз лош вариатора що всички производители почнаха да го слагат? ЦРВ няма да взема, карал съм, приближава се доста по мое виждане до универсалка, нещо от което нямам нужда. За универсал бих веднага взел Форестър. Сивика ми е градската кола, имам 7 коли, всяка с нейното си приложение..... Такъв съм си. Не става да се насади автомата от Сивика, заради липсата на изход за заден кардан, би станала кутия от Сивик 5 4х4 но там автомат няма. Искам Харви точно заради малкия мотор. Това което ме влече е качеството на Хонда и надежността, но разчитам да се включат и колеги, които карат такива. Ако има някой желаещ в София да се видим и да покарам Харви Автомат ще съм много благодарен. Бирата от мен..... Поздрави!
-
Редки редки колко да са редки, в момента има десетина обяви в мобиле. Цената на маслото и смяната му не ме притесняват, по ме вълнува ресурса на кутията при правилна подръжка, и начин за правилен тест за изправност.Карам само автомати и там драми нямам - веднага мога да преценя автомата в каква кондиция е. Но тук с този вариатор...... Сивика ми е над 800000 км и кутията не е мръднала на йота...... Поздрави!
-
Толкова ли е трудно да споделите мнение?
-
Здравейте колеги. Карам Сивик автомат вече 10 години. Но..... почти желязо не е останало по нея за съжаление. Оглеждам се за ХРВ задължително автомат и задължително 4х4. Моля да споделите впечатленията си, знам че не е класически а е CVT. И един въпрос - какво прави кутията като лоста се постави на L. Става ли за лек офроуд? Поздрави!
-
Съжалявам че ползвам темата на колегата но имам въпрос. Каква е разликата в ейнджъл айс фаровете между седан и хетчбек? По каталозите фаровете излизат еднакви. И понеже ейнджълите са с мигачи предполагам че разликата е в мигачите. Някакви мнения, някой да е пробвал да присажда от едни на други? Поздрави!
-
За съжаление частите са на съхранение в склад, който е далечко от мен. Но щом са такива правилата ще ги снимам и ще ги кача тук. Не зная кога ще сколасам обаче..... Поздрави!
-
Студ брат.... и се не трае.... Но не е както трябва..... Не ми харесва още, по-добре е но ..... Напролет още 2 пъти цялата процедура. И промивки яко...... Поздрави!
-
Парното тръгна. След саното промивки яко с вода и компресор. Пълня с вода - издухвам с компресора. Действието помогна. Дано да е полезно и на други колеги. Благодаря на включилите се. Поздрави!
-
Саното вече е в колата.... Очаквам подобрение. Ще информирам. Поздрави!
-
Ъп на темата. Бутала и биели комплект - 60 лева. Глава оборудвана - 60 лева. Колянов вал - 60 лева. Поздрави!