Dimteam
Фен-
Мнения
276 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Dimteam
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
3911 профилни разглеждания
-
И аз да питам къде да карам Акорда да рециклират рейката , че вече на 2 месеца по литър течност доливам? Тече от семеринга по мой наблюдения и в сервиз ми го потвърдиха. Въпроса е къде мога да я откарам да си я свалят , рециклират и качат обратно? Нямам нужните условия да си я сваля сам , иначе процедурата ми е ясна , веднъж вече я сваляхме.
-
А как става самото регулиране? И къде е желателно да зацепва? На средата?
-
Ами в началото зацепваше много ниско ама след известно време си се върна като предишния , демек високо. До колкото знам това е саморегулираща система и винаги си зацепва високо и рязко. Освен ако няма човешка намеса за да се регулира ръчно от педала. Поне така четох из мненията във форума , може и да греша.
-
Ами до колкото знам, има доста ментаци на тази марка и приятел , който е монтьор, ми препоръча да ги избягвам. Аз в крайна сметка купих Blueprint от колега от форума , чиито комплект беше на няма и 2к км. За сега вече над 6 месеца го карам и съм доволен. Въпросът е и колко време ще издържи.
-
Значи и аз ще я правя тази процедура. Само ме притеснява , че там около рейката има бая вакууми и жици и дано не стане някоя беля! Моята е вече на 320К Км. и си представям каква мизерия има там. Преди време имах големи проблеми с ЕГР-а..... направо ми угасна в движение, докато спусках и едвам спрях в един завой с обратен вираж..... После нямаше ниски обороти и не палеше без помпане на газта..... А и смених 3 сервиза, докато разберат какво й е.... Тааа определено се нахъсах да раздигам всичко и да видя каква е мизерията в тия канали или там каквото са. :D
-
Колега Колец , от какъв двигател е този ЕГР? При мен е доста по-различен. Да не се окаже , че и аз съм свалял нещо друго да чистя , а не ЕГР-а. :D Сега погледнах и видях , че аз съм свалял клапана , а самия ЕГР не съм го свалял да го чистя. Може ли малко разяснения как се сваля и стига до него. До колкото видях трябва да сваля рейката с инжекторите.
-
Тези, който си поръчал за уредите, са малко слабички. Аз в момента съм с такива сини , но са с по 3 диода и пак идват слаби. Чакам скоро да пристигнат ето тези: http://www.ebay.com/itm/401160286196?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT И ще кажа с тях как е. Надявам се по-добре да разпръскват светлината и да светят по-силно!
-
Здравейте! Искам да попитам дали хидравличната помпа на американските Акорди с 2.3 , 2.4 и 3.0 мотори са същите като на англичанка 1.8л? Искам да си поръчам от Ebay ремонтен комплект за моята помпа и там ги дават съвместими комплектите с тяхната модификация.
-
След обезвъздушаване на системата имам леко подобрение. Иначе колата си загрява бързо в движение, за около 5мин е загряла. Ама стигнах до извода , че май термостата е запекъл в отворено положение. Тези дни пътувах по магистралата и направо си духа студено. Докато движа из града и с по-ниска скорост нещата са по-добре, ама качали се на магистралата, и направо умирам от студ! Та явно, като се позатопли времето, ще свалям стария за тест и евентуално ще го сменям. 5г явно са му достатъчни,за да приключи. :D
-
Ами аз от изброените единствено съм сменял термостата преди около 3-4 години и филтъра. Антифриза лятото беше сменен заедно с водната помпа и ангренажните ремъци. Предните години парното си е било ок , даже като загрееше хубаво направо ми палеше краката
-
Извинявам се , че отварям нова тема за подобен проблем, ама до колкото видях точно за нашата генерация няма конкретна тема. Та проблемът е следния : цяла зима парното е доста слабо като температура. В началото и като сила на струята беше слабо, ама след като смених филтъра на купето, силата се оправи. За известно време си мислех , че проблема се е оправил. Да, ама не , онзи ден пътувах по магистралата и направо си беше студено. Колата си загрява нормално и не прегрява , не губи антифриз и все пак парното е слабо. Даже сложих гръб от календар между двата радиатора, за да не изстива толко при продължително каране. Ефектът беше минимален. Прави ми впечатление , че температурата е достатъчна, за да не се потят стъклата , но не и за да стопли мен. Когато пусната парното, да върти само въздуха в купето, е една идея по-топла струята, ама пък почват да се потят прозорците..... Дайте идеи и насоки, какъв може да е проблема!? Единственото, за което се сещам, е термостата да седи постояно отворен, ама пък си мисля , че щеше бавно да загрява колата , а тя си загрява за около 10-15мин до нормална работна температура.
-
Малко със закъснение, ама все пак да отговоря. Цялата интервенция е съвсем проста. Има, до колкото помня във важни технически теми, описание как се сваля таблото с уредите. След като бъде свалено и извадено, от задната му страна се виждат черни , сини и жълти фасунги, който се изваждат със завъртане в една от двете посоки( няма значение коя). Вадят се фасунгите и от тях директно могат да бъдат извадени старите крушки и сложени диодни такива. Проблем при поставянето е , че малко с научкване се цели + и - на диодите. Ако не светват след поставяне, просто се завъртат в обратната посока. Друг проблем се оказва и това , че повечето диоди са китайски боклуци и след няколко месеца явно диода пробива и почват да светят когато им е кеф. При мен сега половината табло не свети или свети, когато е в настроение. И сега търся други по-качествени и силни диоди, с който да заменя сегашните. Като стигна до момента на подмяната мога да направя снимки как се сваля таблото и се сменят. Ама вероятно ще е поне след месец.....