Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.08.2025 in Мнения

  1. 1 точка
    Провери в момента дали не е изпуснал фреона. Въпреки че перките се включват провери дали шайбата се върти при включване на компресора. Може би ината да е изгоряла и да не включва. Дехидратира сменяван ли е някога? Провери тръбите как са. Ако се заледяват по трасето значи имаш проблем с регулирането на налягането. Не съм професионалист, но сам си ремонтирам климатиците и засега се получава. Не е кой знае колко сложно.
  2. 1 точка
    Еееее, Ванка! Развалил си цялата работа! Язък! Абе питай преди да точиш... Няма проблем, според капковите проби. Ошашкал си се... Силата на добавката започва да работи след 2000 км., до колкото покажат пробите. Процесът сега не е завършен. Препоръчвам ти да направиш втора процедура! ... язък за парите... П.П. 600 мили дават минимум! При много замърсени мотори. При нормално замърсен мотор, за профилактика, може да се кара през целия период на маслото докато дойде интервалът за смяна.
  3. 1 точка
    Я да сравним. Ами сегашното е натрупало толкова замърсявания за 1200км, колкото предишното за 5000 км. Дали тая добавка чисти? Какво мислите? Все пак е бавнодействаща, за целия експлоатационен период на маслото и е на полиестерна основа. И аз съм я ползвал с Ravenol FO като щадящо, профилактично, почистване на двигателя, след закупуването на CR-V-то. Производителят казва, че освобождава запечени сегменти (зависи колко са запекли, де...) и премахва лакови отлагания, като същевременно повишава TBN на маслото и с комплека от добавки минимизра триенето в процеса а почистване. При мен почти изчисти лакирането под капака на разпределителния вал. Сегменти не знам дали е разпекла, понеже двигателят ми не гори масло. Колко действа и как действа ще покажат такива проби и отзивите на използвалите я. Чакам продължение... Пак П.П. - за хартията. Ба, линкче... Купих я от Кауфланд ли беше, от Фантастико ли... Не помня. Принтерна хартия 500 листа, висококачествена. Поне така се води.
  4. 1 точка
    Капков тест 1 1.RAVENOL FO 5W30 +ДОБАВКА ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ОТЛАГАНИЯ 2.Honda accord-R20A3 2009г. 3.Общ пробег на автомобила-263600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1200км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 40 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.08.25 //21.08.25 8.Мото часове около... 9.Изразходвано гориво:50л.газ и 50л.бензин 100окт. 10.Обем на налятото масло при смяната-4л. 11.Доливане.... 12.Маслен филтър MAN 610/6 13.Въздушен K&N 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30 (4 години назад),Shell helix ultra 5w30 в хонда в Швейцария. 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,20 мин. след изгасяне (от тубата с източеното вече) Разляха се малко капките,защото бяха по обилни. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Да допълня,че двигателя няма разход или поне не съм забелязал,за вече 6К.от юни до сега.Та начинанието с добавката,е чисто профилактично. Дано няма някакви негативни последици. Благодарности за колегата "dandilov"-за насоките ! ПП-(а за хартията,можеш някакво линкче да пуснеш,от къде се сдобиваш та да знаем)
  5. 1 точка
    https://www.facebook.com/share/r/17KY7hFXpV/ Ето я истинската превенция на всичко - страхът да опозориш семейството!
  6. 1 точка
    Здравей. Извинявам се за забавянето. Ето снимки:
  7. 1 точка
    Здравей колега, първо поздравления за избора.Аз също се бях насочил към този мотор , но след 4 месеца обиколки на автосалони , четене и тестове си купих Тайп с дизел.Гори по-малко отколкото този мотор на газ ( говоря в пари) , върви повече изключително комфортна е и мотора е пословично здрав. Е репмапнах я до 220 коня и 460 нютона и забавлението е пълно. Та съвета ми е покарай и някой дизел 180 кс и пак помисли.Винаги можеш да купиш ама не е евтино та да бързаш.Лично аз си отделих 6 месеца за гледане и накрая купих най- скъпата в мобиле , и не съжалявам и за секунда.Ако си от Пловдив обади се ще ти дам да и се качиш да видиш за какво говоря. Избора си остава твой каквото и да вземеш няма да сбъркаш с тази кола.
  8. 1 точка
    БАМ! Пристигна моята мечта. Чисто новичка Honda Ridgeline Trailsprt 2025. Първи впечатления? Върви повече от Акорда, много повече... И харчи повече, малко повече! По-тиха е от CR-V -то... И доста по-широка! Повече, отколкото очаквах във всяко едно отношение. А цвета? Направо кърти!
  9. 1 точка
    В Япония почти всички таксита са Тойота, за което има няколко основателни причини: 1. Toyota доминира вътрешния пазар • Toyota е най-големият автомобилен производител в Япония, с дългогодишна репутация за надеждност и ефективност. • Японските фирми, които купуват коли за автопаркове (включително таксиметрови компании), обикновено предпочитат местни марки, а Toyota предлага модели, създадени специално за таксиметрова употреба. 2. Toyota Crown Comfort • Toyota Crown Comfort и Toyota Comfort са създадени специално за таксита. Техните: o Издръжливост o Просторни задни седалки o Лесна поддръжка o Кутиеобразен дизайн, удобен за качване и слизане ги правят идеални за градско такси. • Те са произвеждани от 90-те години до края на 2010-те и все още доминират автопарка заради дългия си живот. 3. JPN Taxi – новият стандарт • Toyota представи "JPN Taxi" през 2017 г. — хибриден, достъпен за инвалидни колички автомобил, който наподобява лондонско черно такси. • Японското правителство насърчава използването на такива автомобили като част от усилията за универсален дизайн и екологичен транспорт, така че таксиметровите фирми масово ги приемат. • В момента Toyota има монопол в тази специфична категория. 4. Сервизна мрежа и поддръжка. • Toyota има широка мрежа от дилъри и сервизи в цяла Япония, което прави поддръжката евтина и удобна – ключово за таксиметровите компании. 5. Регулации и пазарна инерция • Японските таксиметрови компании често са консервативни по отношение на промени — предпочитат проверени, дълготрайни автомобили. • Веднъж след като производител като Toyota спечели доверието им, компаниите остават лоялни, за да избегнат рискове. Да. Понякога се срещат Nissan Cedric, миниванове на Honda или седани на Mazda, особено в селски райони или при малки оператори. Но са рядкост. Само на това очертано място могат да спират такситата и никъде другаде. В Токио всички са черни.
  10. 1 точка
    https://www.facebook.com/share/r/1BSBQzhc9H/ Японскатата ученическа раница от 1-ви до 6-ти клас. Цена до 800 долара. Бизплатна гаранция за целия период. Периферни функции: за предпазване на главата при земетресение и гарантирана плаваемост в случай на нужда.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...