Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.06.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    Тромава, но като се махне DPF-a и се вдигне с 30 коня започва да върви прилично. Автоматика си е класическия със зъбните колелета и е надежден, но муден. Спрямо много от немските автомобили или авенсиса превключва бавно. Поне не се чуди коя скорост да включи. Маслото му се опреснява на 30-40к км. На общите болежки като рефлектори, втулка рейка, пружини, хвърчащи лайсни, мастър бутона на джамците и др. няма да се спирам, но конкретно за тоя дизел - в редки случаи горивната помпа прави проблеми. Рециклира се. Дюзите също. Тръбата на EGR-a се пука, в последствие започва да мирише на изгорели газове в купето. Ремонта и е безумно скъп 600-800 според зависи кой как те изклати за 30см метална гофрирана тръба. Сменя се за по малко от час. Подмяната с нова уж подобрена не е гаранция, че ще изкара и на половина на заводската (омекнали тампони с времето - вибрации и др). Може и заварка, но е краткотрайно решение. Опция е да си поръчаш от амаяма и така минаваш с окло 250-300лв, но трябва сам да се оправяш. Не е трудно. DPF-a ... ако се запуши директно те вкарва в авариен режим. Турбото спира.... колата започва да върви като с 80 коня. Първоначално се шашкаш и те обливат топли/студени вълни защото си мислиш, че е заминал двигателя. Решението - принудителна регенерация ~50 лв. или пране с неясен резултат. До следващия път. Бях скептичен за неговото премахване, но като сметнем цената за нов + потенциалната тръба на EGR-a, най доброто решение излезе премахването. За сега минава ГТП без проблем - Кат.5 Разхода е неприличен 11-13/100км градско според задръстванията, жегата, качеството на горивото и други фактори. Обслужването с ОЕМ консумативи спрямо авенсис същите години е на двойна цена. Маслото 0W30 C2 на хонда е 55-60лв/л. Горивния филтър около 150лв. Ако сметнеш и труда вероятно минава 500лв клиентски цени. В случай, че сам си я поддържаш или имаш приятел майстор, на който да ползваш отстъпките нещата стават по - благоприятни. Обслужването с афтър маркет консумативи е осезаемо по добро за джоба, но хондаджиите са ман'яци и харчат без да се замислят . Мултимедията (навигацията) някога е била хит, но към текущия момент е абсолютно безполезна. Последната карта е от 2018г. Маказа изобщо я няма там. Подбираш модел само с радио - слагаш китайска мултимедия на цената на едно обслужване и имаш карплей/андроид ауто ПП: Акорда няма куки за дърпане/теглене и резервна гуми. Има едни уши, заварени от долу на купето колкото да те натовари репатрака. Ако закъсаш някъде зимата в преспите жална ти майка. Добре че имах теглич, та два джипа ме дърпаха. Карта СБА е добра семейна застраховка за тая японска недомислица. Комфорта, особено с големи рънфлатки (щот' няма резервна), спрямо немските возила (карам и авенсис) по някога се доближава до каруца. За тоя клас - толкова. Въпреки многото досадни и скъпи недомислици на модела съм по скоро положително настроен, защото до сега винаги ме е връщала от пътя и с малко сръчност ремонтите не са толкова скандални за 15-годишна кола. Заключението за АТ: Тромава, но много надеждна - всеки сам преценя дали или с какво да направи компромис.
  2. 2 точки
    мда ... има голям резон в тези, думи ако предишната кола е била 70-80 коня ... аз от 200+ коня слязох на тоя мъртвец, та като махнах дпф-а се почувства някаква малка разлика ... а разхода 6,5 в града при автомата - вероятно натоварена на репатрака може да гори толкова ... предполагам десетки колеги могат да се включат с актуален разход, но нека не разводняваме темата ... Всеки сам преценя. Както плюсовете така и минусите е хубаво да се изтъкват. Аз тон и половина желязо нямам намерение да идоализирам. Обслужването - 170лв масло филтър и смяна може да се постигне с алтернативи на ОЕМ .... един кастрол е 130-40лв ... евтин филтър 10-15лв и една бира за майстора звучи приемливо ... аз горе съм го написал ясно "Обслужването с афтър маркет консумативи е осезаемо по добро за джоба". Според моите принцип маслото предимно ОЕМ, алтернативата е кастрол H C2. Масла на пазара много ... и теми във форума много "почукване", "Потропване" и т.н. Хубав ден и нисък разход за всички
  3. 1 точка
    Щото Айсин няма общо с хондовият автомат. Ако ти е любопитно, виж кода на кутията си.
  4. 1 точка
    Малките оригинални части могат да се взимат от Амаяма ,на удивително ниски цени от всичко което се предлага в Бг. Иначе в форума има тема за оригинални части,но разликата от това да си я вземеш сам пак е немалка.
  5. 1 точка
    Сравнително нов юзър на такъв автомобил съм, но не споделям някои неща. С общата поръчка от този форум до сега смяната на масло Ravenol, маслен, въздушен излиза под 250 лв. Смених въпросната тръба на егр с оем, срещу 500 лв. с труда. Данните са от миналата есен. Относно возията е според личното усещане. Колегата гладиатор може все пак да е прав. Но при мен гумите са 16ки с размери според каталога и возията е супер. Зареждам само на една и съща бензиностанция и си слагам бардал. Да чука на дърво, вече над 30к км. няма ядове. Но не съм най-точното мерило, тъй като при мен автомобила се кара основно на дълго, а градското е рядкост. Резервна гума се купува, за съжаление вече срещу над 200 лв. за патерица, много рядко някой пуска по-евтина. Друга слабост, която при мен все още не е решена, са лайсните на предната броня, която увисва и се отварят фуги под фаровете. Не е кой знае какво, ама стои грозно, като кола, на чийто собственик му е все тая. Като цяло не мисля, че е чак толкова скъпо, колкото се мълви измежду vag феновете. Да не кажа направо обратното. И в допълнение, да споменем старата бълграска мъдрост - на жена и на кола, ако случиш!
  6. 1 точка
    От вчера съм с такава турбо спорт 2019 1.5 бензин.
  7. 1 точка
    Да, така е. Щом не си задал скорост преди това, ти пише OFF.
  8. 1 точка
    Никакво "маркучи" не се свалят при смяна на филтъра и не се огъват, защото не се налага. Скъсания въздоховод обаче често е симптом за разбит тампон на двигателя.
  9. 1 точка
    Доживях!
  10. 0 точки
    У наше село сам си я вкарвам, че ги е стрАа да пипат такваз. Само ги информирам че е sh-awd, а те "Ко речи", та уточнавам "4х4". Баа, днес я изкарах от гаража, че онзи ден закърпиха улицата пред дом. Бях и обещал че ще я събудя от летен сън коги кмето кандиса най-сетне на наще уйдурми и пазарлъци. С 1 комшия (също хондажия) ударихме една подписка из квартала и явно са страсна тОа гад, щот сасрещу 100+ човека жива и озлобена маса народ, са не рита.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...