Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.01.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Винаги наливайте на макс ,щом производителят е предвидил примерно 4,5литра масло защо да се налива на 75-80% от обема. Масло се мери на топъл ДВГ ,10-15 минути след изгасяне ,маслото като всяка течност има различен обем при различна температура.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Всички пътища водят към Рим, само в България към автосервиза.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Има минимална скорост, над която трябва да се движиш, за да се активизира. 50 км/ч по спомен. Вижда се един символ със светлина и "А" вътре. Другото, което е, че ако си смигал с дълги еднократно го изключваш. Включва се, ако мигнеш с дълги отново. В което вярвам, че е и твоя проблем. Практиката зад съветите ми не е от ЦР-В 5, но е от други четири модела с автоматични светлини. Надали при теб е различно.
  6. 1 точка
    Реших да споделя моя опит със скоростната кутия на джазката (2005). Имах лек шум от първичния вал, който изчезваше при натискане на съединителя. След смяна на маслото шумът остана. Нямах проблеми с превключване и виене в движение. Дълго време проучвах скоростната и четох из нета докато шумът малко по малко се увеличаваше. Стана време за смяна на съединител и реших, че ще го съчетая с подмяна на лагерите в скоростната преди да е станало по - сериозно. Почнах да търся майстори да свършат всичко на един път, но или можеха след няколко месеца, или отказваха защото ще се чакат частите и т.н. Бавно и славно намерих номерата на всички части и почнах да ги поръчвам за да ускоря нещата ако намеря сервиз. Съединителят съвсем се беше скапал когато намерих хора за ремонта. Единия сервиз за съединителя и сваляне/поставяне на скоростната, другия само за кутията. Бях готов с частите и така помогнах доста. Шумът се оказа от единият лагер на първичния вал. След ремонта шумът изчезна и всичко е точно. Лагерите са 7 + 3 семеринга за скоростната и 1 лагер + 1 семеринг за коляновия вал. Хубаво е да се сменят всичките щом ще се отваря. Лагерите ги поръчах от Триера, всичко друго от Amayama. Качвам списъци с частите и .pdf файл с чертежи, в който има линкове (синьо за семерингите, червено за лагерите). Има номерата на Honda, както и на NTN. Лагери Jazz.txt Семеринги Jazz.txt Скоростна кутия - Jazz.pdf
  7. 1 точка
    По думите на ChatGPT: При Honda Civic 2023 релето за мигачите не е отделен компонент, както при по-старите автомобили. Вместо това, управлението на мигачите е интегрирано в модула за управление на купето (Body Control Module - BCM). Впрочем видях, че сте питали и в civic11forum. Хубаво е като пишете в такива форуми да пишете на Английски за да ви разберат повече хора.
  8. 1 точка
    Днес най-после се добрах до стенд. Оказа се че отзад има голямо разминаване в задна лява гума, при дясната беше по-малко но пак извън нормите, но не както аз мислех по вертикалата а по хоризонталата. Оправиха го, сложих 2 нови гуми. Казаха ми да не пипам носачите имало още хляб в тях а и колата се кара рядко. Надявам се че вече всикчо е наред.
  9. 1 точка
    Да си спомним за Legend coupe 2 ген
  10. 1 точка
    Аз си го доливам до макс. и си стои там до следващата смяна. При ниво на макс., при високи обороти, когато помпата е качила голямо количество от маслото в главата на двигателя, няма опасност да остане масло под минимума и да се предизвика "маслен глад" в системата.
  11. 1 точка
    Проверете външните регулатори на кутията и ако не се оправи търсете друга кутия. Рециклирането на тази е експеримент с неизвестен край.
  12. 1 точка
    Купуваш "котка в чувал", окаже се че предният не е чувАл за правилно и редовно масло иии - правиш. Та се наложи Фенът да ребилдне 27 годишният Сиви на синковеца. Закарах му го на 409000 км с харч 0,5л на 1000км - каран с 10W-40. Вътре - запек - промовка + масивно лечение - върнат към нов живот. Сега е на 423670 км и "не пипа", но се кара с правилното и редовно подновявано масло. А това е стар мотор и "носи на бой". Новите "сдават багажа" по-рано.
  13. 1 точка
    Моята Jazz-ка я купих на 197000км, но това няма значение. Не знам каква е Тойотата и колко голям е двигателят й, но на Джаз-а малките бутала и най-вече минималното разстояние между двата маслосъбирателни сегмента, са изключително чувствителни към правилният вискозитет масло и редовната му смяна. Иначе - "Сбогом Гергино!" Ето визуално какво се беше случило при мен: video-a0c19a409806827583486f695a5e74d1-V.mp4 Разход на масло - 0,6л/1000км.
  14. 1 точка
    Ето тука отваряш линка. От първото ръководството почваш от страница 114 да четеш до към 118 страница. Пиши като го направиш. https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0
  15. 1 точка
    От никъде не черпи нищо, толкова го сърбят пръстите,че не може да се спре. На всяко гърне е мерудия.
  16. 1 точка
    Ето така се получи.. Колкото - толкова... На този етап е по-добре от нова лайсна..
  17. 0 точки
  18. 0 точки
  19. 0 точки
  20. 0 точки
  21. 0 точки
  22. -1 точки
    Здравейте, насочил съм се към бюджетна, градска кола и една от тези, които съм набелязал е тази - https://m.mobile.bg/obiava-11724502225635161-honda-civic Какви са основните "болежки" на този модел и за какво най вече трябва да се обърне внимание при оглед?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...