Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.11.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    16V е доста, може би регулаторът е заминал. Аз имах наскоро проблеми с алтернатора и първо ми замениха само регулатора, но после се наложи и подмяна на диодния блок. Ако е алтернаторът и ще го рециклираш, съветът ми е да се увериш, че са го тествали преди да го отворят за ремонт и след това. При мен директно смениха регулатора (който всъщност е бил окей) и казаха, че е готов, а се оказа нещо друго. Успех!
  2. 1 точка
    Става въпрос само за мотора R20A3.Отварям вече втори мотор за основен ремонт.Причината е блокирали маслени сегменти. Първопричината е използване на масло различно от 0В-20. Първо-първопричината е експеримент с нови сегменти.Засега ги откривам само в 2013 година.Може да важи и за ЦРВ ,но нямам оплаквания засега. Сегментите са 1-0.75-1,5 мм.Масления сегмент е цял чугунен и има толкова ситни отвори ,че не знам как изобщо минава масло през него,за да се излее в буталото.Лекуването е сложно и скъпо...
  3. 1 точка
    @mpetrov@onemoreframe.net Това изтлежда доста запазено поне по интериора. Има доста обави от този потребетел внася доста Хонди.
  4. 1 точка
    Това и аз го играх. При положение, че си измерил такъв ток, регулаторът със сигурност е заминал. На мен ми отне час - два пред блока, с кафетата и лафовете. Това, ако имаш подходящи инструменти, желание и хубаво време( нали няма гараж:). Ама аз бих го дал за рециклиране, щото за тия години, поне четките са към края на живота си. Снимките са от Акорд 7!
  5. 1 точка
    https://www.msn.com/en-us/autos/news/honda-s-massive-engine-failure-recall-targets-1-4m-vehicles/ar-AA1tVq6A?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=84ad563c16c44fe08ff7c9ac72d978d4&ei=30&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2lhmMEmTeLmqkX3QH8WXejAAF0zFgkAq3tO0pxBEjueZrGUz0jsoI3xGg_aem_HPCO3gI-u3R43Pg5PqjjAg. Май много сме я загазили!!!
  6. 1 точка
    Всички сектанти на определена марка твърдят ,че техните коли са най-надеждните ,най-здравите и т.н. Аз нямам такива психични отклонения и харесвам всички инжинерно и визуално издържани МПС . За Европа почти всички производители залагат подобни напомняния на водача .Дали ще е в км,дни,моточасове .Европейците на са толкова дисциплинирани като японците ,тря им се напомня кога да си сменят маслото 🙂.
  7. 1 точка
    Е, една година (и 8.000 км) по-късно си отговарям сам на въпроса (Понеже когато попитах никой не сподели мнение): Може. Няма никакъв проблем или промяна в работата на двигателя... Пали, работи и дава разход както преди. Надявам се тази инфо да бъде полезна на някой.
  8. 0 точки
  9. 0 точки
    Вещи рибари твърдят, че ако овъргаляш златната рибка в брашно, изпълнявала доста по-вече от три желания.
  10. 0 точки
    - Бонд, Джеймс Бонд... - Праз, голям праз...
  11. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...