Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.12.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Понеже, пелетите са на цената на златото , съм поставил охрана да ги пази..... 😊😉
  2. 1 точка
    Току що взех от Еконт моите. Поръчах ги от страницата която сподели @Plamen-CRV - взе ми 130лв човека, но сега трябва да си ги слагам аз. Да видим уикенда дали ще се справя и какъв ще е резултата.
  3. 1 точка
    Кола с над 8 кила на 1 конска сила става само за "от точка А, до точка Б". Aкорд 8 с 2.4 е на границата, а с 2.0 мотора е 10 кила на кон! Под 6 кила на кон тракшън контрола така или иначе "гаси" мотора при старт от място, а полезната сила е над 100 км/ч. Все пак говорим за семейна кола. Чудесата са другаде - не търсете живец от мъртвец.
  4. 1 точка
    Щом си от София, може някой да се отзове. Шофирането си е въпрос на темперамент и адаптация към конкретната енерговъоръженост, а винаги ще има моменти в които ще искаш повече. Но както е казал мечо Пух - между 2.0 и 2.4, най-добре е 3.5.
  5. 1 точка
    Така. Всички алгоритми и тестове не доведоха до резултат и се стигна до смяна на ECU на автомобила. Специални благодарности нa @Pavel_Pavlov, който ми предостави компютър за тестовете. След смяната му досадната грешка не е излизала над една седмица и всичко е почти перфектно. Почти, понеже новото ECU e от кола без АСС, круиза работи като обикновн такъв. Радара засича застиганото превозно средство пред мен, но не успява да намали скоростта. Подава сигнал към спирачките за секунда две и отново възстановява зададената скорост. Ако не натисна спирачката изважда надписа за опастност и така. Цялата драма при мен се оказа от дефектирал компютър, наводняван някъде във времето. Сега остава или да намеря ECU от кола като моята или да проуча въпроса възможно ли е да се клонира моя компютър понеже си мисля, че има студена спойка или отлепена писта. Другата ми идея е да ида директно на рефлаш и хората там да пробват да флашват софта на дефектиралия компютър върху донора. Та извода, е че компютрите от 2,4 АТ фейс, префеис с обикновен или с адаптивен круиз са почти взаимозаменяеми. Събрах номерата на рамите на няколко автомобила с цел проверка на номерата на компютрите, които ще обобщя в отделна тема някой ден.
  6. 1 точка
    Колеги, много благодаря за помощта, но няма значение. Оказа се една неработеща дюза. Пиша това с идеята да помогнем на някой с подобен проблем. Че един от "майсторите" искаше да се сменя двигателя. Колата е на сина ми. Ако искате да знаете кои са "майсторите" питайте него. Аз не съм влизал много време защото продадох "Хонда"-та преди няколко години. Лека вечер на всички!
  7. 1 точка
    Схема.doc Здравейте! Ето и принципната схема на емулатора. Ще се опитам да дам кратко пояснение. Контактите на релета К1 и К2 прекъсват и превключват веригата на фабричният сензор за ниво със съответните времезадръжки реализирани софтуерно. Той е със стойности 780ома при празен резервоар и 20ома при пълен резервоар. Има още две стойности които ни интересуват и ще се използват по късно при калибрирате на аналоговия вход са : - 1/2 резервоар = 202-212ома - ниско ниво (резерва) =566-660 ома Тези стойности са за CR-V 2007-2012г. До колкото съм запознат сензорът за ниво е същия при : - Accord VIII 2008-2015 - Civic Може и да греша! Моля да ме поправите! Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. Резисторите R1-R11 , заедно с MOSFET транзисторите Т1-Т10 (за по-ясна схема не са начертани всички) реализират "елементарен" цифров потенциометър. Обърнете внимание, че сборът от стойностите на всички резистори R1-R11 е 780-790 ома , точно толкова колкото е и фабричният нивомер. Аналогов вход А0 е свързан към сензорът за ниво в газовата бутилка, който в случая е 0-90ома. Измерената стойност се преобразува, чрез цифровият потенциометър и се подава за индикация към приборния панел. Вход А1 се използва като цифров вход, който взема сигнал от газовия клапан. Реализиран е през оптрон за по-голяма безопасност от възникване на пренапрежения при превключване на газовите клапани. За по-голяма точност при измерването е предвидена възможност за калибриране на показанията за ниво в по-горе споменатите точки: - празна бутилка - резерва - 1/2 бутилка - пълна бутилка Те трябва да съответстват на оригиналните стойности на сензора за ниво на бензин. Това става, чрез бутон "Menu", като за индикация (Различна,честота на премигвания за всяка от точките) се използва светодиод LED1. Поздрави!
  8. 1 точка
    Е това последното е много точно казано! Никога не карайте на лампа, щото освен че помпата не се охлажда и остатъчният боклук се засмуква. Пълниш до горе и щом стигне половината .......... пак до горе!
  9. 0 точки
    Ми за вас смях, ама преди години бях спрял на 1 такава. Изобщо не бе със "служебно облекло" и имаше багаж - реших че е студентка. Оказа се в моята посока и я натоварих - уж за приятно прекарване на пътя (бях сам), а и съм самарянин. Та като ме попита след малко "в прав текст" дали ще правим нещо, направо се "смесиха чувствата ми". Беше приятна мадама и не бих я заподозрял, ама явно неук съм бил. Избързах от изненада да изстрелям "Ама моля ти се - няма нужда" - реших че иска да си плати, а тя така странно ме изгледа и рече: - Нямаш нужда, ама аз имам!!! Разделихме се на следващото кръстовище, без ръко (или други) стискания. Жената вечерта ми се смя, ама може да съм и се "издигнал в очите".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...