Така. Всички алгоритми и тестове не доведоха до резултат и се стигна до смяна на ECU на автомобила. Специални благодарности нa @Pavel_Pavlov, който ми предостави компютър за тестовете. След смяната му досадната грешка не е излизала над една седмица и всичко е почти перфектно. Почти, понеже новото ECU e от кола без АСС, круиза работи като обикновн такъв. Радара засича застиганото превозно средство пред мен, но не успява да намали скоростта. Подава сигнал към спирачките за секунда две и отново възстановява зададената скорост. Ако не натисна спирачката изважда надписа за опастност и така. Цялата драма при мен се оказа от дефектирал компютър, наводняван някъде във времето. Сега остава или да намеря ECU от кола като моята или да проуча въпроса възможно ли е да се клонира моя компютър понеже си мисля, че има студена спойка или отлепена писта. Другата ми идея е да ида директно на рефлаш и хората там да пробват да флашват софта на дефектиралия компютър върху донора. Та извода, е че компютрите от 2,4 АТ фейс, префеис с обикновен или с адаптивен круиз са почти взаимозаменяеми. Събрах номерата на рамите на няколко автомобила с цел проверка на номерата на компютрите, които ще обобщя в отделна тема някой ден.