Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.09.2019 in Мнения

  1. 1 точка
    Това ще ти го каже почти всеки майстор, но ти сигурен ли си, че липсващата вода в системата е минала през ауспуха? Казвам липсващата, защото както си написал по горе, че при вдигането на оборотите се охлажда, значи че липсва поне 1,5 литра вода. Другата възможност е през разширителния съд, но ти би трябвало да го забележиш това а там причините са няколко.
  2. 1 точка
    Първоначалното ми усещане бе, че Mobil 1 ESP 5w30 се справяше по-добре със студения старт и моторът работеше много по-гладко с него (направо „летеше“). Харесваше ми това масло . Пристрастен съм. При загрят мотор ми бе по-трудно да различа представянето на двете масла, но мисля, че в тези начални 2-3000 км Мобилът бе "по-добър" от Shell-a. Километрите обаче си вървяха и Shell-a все повече и повече влизаше в кондиция. Това ме изненада доста приятно. На практика в момента не мога да кажа кое от двете е по-добро - представянето им е неразличимо (поне за мен и моя мотор). Не забравяй обаче, че това с усещанията е много (ама много) субективно и важи преди всичко за моята ситуация. Не бих направил генерален извод.
  3. 1 точка
    Операцията е сравнително елементарна за всеки от моторите (2.0 и 2.4), може да се извърши от посредствен майстор за доста по-разумна цена, имайки предвид необходимия 1 час работа. Почистване и адаптация са пожелателни, но в никакъв случай задължителни.
  4. 1 точка
    Здравейте колеги Да кажа за моя случай Хонда ЦРВ 2009 бензин автоматик 127000 км от Швейцария 9000 франка крайна цена и около 1500 евро мито на границата между Швейцария и Германия.
  5. 1 точка
    В капките на 10хкм и тази сега, аз не виждам голяма разлика. Според мен ще изкара до късна есен.
  6. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 430 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 11 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 17.09.2019; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 725 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (725 / 3.3) = 220; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 3+ мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-11000 км: Изглежда сякаш краевата зона се размива. Ще видим на следващия тест . Продължавам напред.
  7. 0 точки
    Закачка е естествено. Няма нужда това е. Закачката е на фона на това, че ваг груп и пепелника да си изхвърлиш, иска адаптация, щото няма му пусне осветлението.
  8. 0 точки
    Здравейте, Съжалявам, малко се отклоняваме от темата! Нека имаме в предвид че има разлика между 7 и 8 генерация (тегло, конски сили на колелата), колицата си върви повече от достатъчно, изобщо не се оплаквам, но няма сравнение със 7-ма серия, която е по-динамича и има по добро ускорение, имам приятел със TypeS, карал съм го и мога да направя разликата. Под усещане за спортна кола визирам: динамика, развъртане на мотора, усещане за скорост, и т.н. > правя сравнение със първата ми VTI-ка която определено ме караше да я настъпвам постоянно , динамиката, осещането да включваш скорости без връщане на газта и да подскача таблото . В Акорда се чуствам добре харесва ми колицата, радвам и се, комфортна е (особенно със новото окачване), климатика поддържа температурата без да усещаш студено течение, доставя ми удоволствие да я карам бързо, но не и усещане за спортна кола. Пробвах на "S" , със "kick" на газта, колата си влиза в обороти, ускорява си добре, но ако не погледнеш километрите .... просто не ги усещаш, пак и ускорението си едно плавно такова..... , лопатките вършат перфектна работа при планинско каране и дълги спускания, не съм пробвал да ги използвам при други ситуации. Със доливане на масло се надявам да не ми се налага да свиквам Поздрави
  9. 0 точки
    Искам само да отбележа (сигурно се повтарям), че маслото се държи направо чудесно. С ръка на сърцето трябва да призная, че от първоначалното му колебливо (дори отчасти "негативно" представяне) няма и следа. Моторът стартира и работи много тихо, няма потропвания, развърта се с лекота - прави ми удоволствие да го карам . @vespa правилно е отбелязал, че няма голяма разлика между последните две капки (10000 и 11000 км). Сякаш темпът на стареене се забавя. Но аз си мисля за друго - може би способността на маслото да задържа в себе си замърсяванията е намаляла. Т.е. мърсотията остава в/по мотора. Да, осъзнавам ситуацията, но нали е и експеримент - кога ще се разпадане краевата зона и ядрото изцяло ще се смеси със зоната на дифузия. А може и да не се стигне до там. Кой знае. Откакто имам колата само веднъж съм достигал до около 12 000 км с 10w40 Mobil Super S . В следващите дни/месеци ще навъртам километраж доста по-бавно, така че ще се види и чисто "времевото" стареене на маслото. Интересна ще ми бъде и картината под капака на главата .
  10. 0 точки
    От 465гр общо доливам 100-150 грама всяка пролет. На мнението съм, че при намалено количество на фреона КПД-то намалява, а оттам и необходимостта на компресора да бъде включен за да поддържа необходимата температура се увеличава. Това води до повишаване на разхода и до по-бърза амортизация на компонентите на системата. А аз климатик ползвам цяло лято (особено много се радвам на Auto режима му). Предпочитам да се чувствам комфортно в този кожен салон, а и въздухът да преминава през филтър с активен въглен. Ще ме прощават колегите с дизели и премахнати DPF филтри (независимо от марка или модел на автомобила), но редовно ги "благославям". Мислят основно за техния джоб, не за околната среда или участниците в движението и пешеходците след тях.
  11. 0 точки
    Колеги, поръчката е тук. Днес ги разпределям и утре ги разпращам.
  12. 0 точки
    Аз рядко имам вяра на майстори, затова и сам си правя нещата. Обаче ежегодното обслужване на фреона на климатичната система ме е накарало да си намеря читав човек. Ще си позволя да ти го препоръчам, правил е достатъчно ремонти на и подменял компресори на коли като нашите (виждам, че караш в София): http://www.avtoklimaticisofiq.com/index.html Кажи, че Боби от форума на Хонда те праща, вярвам ще даде разумни цени така. За вниманието така или иначе обръща достатъчно на всичките си клиенти, също така ще ти предложи различни варианти с консултация за всеки от тях: ремонт (ако е възможно), втора употреба (потенциално с/без рециклиране), нов алтернативен (марка/правилен парт номер) и нов оригинален. Така можеш сам вземеш информирано решение кой вариант те устройва най-много.
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Здравейте Колеги, Проблемът е решен. Смених компютъра на колата и за сега работи. Поздрави,
  15. 0 точки
    Колеги,обърнете внимание на ELD-то .Тука е описано как работи ЦЪК
  16. 0 точки
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...