Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.09.2018 in Мнения

  1. 5 точки
    Здравейте момчета, Както бях обещал в една съседна тема, а и го планувал от одавна, реших да пусна и моята тема в този раздел. Започвам с първата ми кола - 1994-та Хонда Сивик с D15B7. Това ми беше първата среща с Хонда и се получи любов от пръв поглед. Купих я от един украинец, на когото дъщеря му я беше карала. Колата беше в сток състояние и много запазазена за годините си, когато я взех беше на 10 години и малко под 100 000 мили - нищо за една Хонда. Единственото, което беше модифицирано по колата беше стерео системата - Pioneer панел + Panasonic говорители на кората + усилвател + Kenwood суб-ууфър в багажника. Цената на колата не беше п-висока заради тези екстри, тъй като човеке не беше плащал за тях - гаджето на дъщеря му ги бил инсталирал. Една година по-късно ми разбиха колата пред нас и откраднаха усилвателя и бас касата. Покупката на тази кола беше много интересна и не случайно хората казват, че ако нещо трябва да се случи, то непременно ще се случи. Условията бяха - да е Сивик, да е с ръчни скорости и да не е на повече от 100-120К мили. Видях обявата в един онлайн вестник и звънях няколко пъти, но никой не вдигаше. Аз оставах съобщения, но - нищо. Последният път, когато звъннах, една жена ми вдигна и каза "Не продавам кола, попаднал си на грешен номер." Аз й благодарих и веднага след това се обадих във вестника да им кажа, че тази обява има сгрешен телефонене номер. Те веднага са се свързали с продавача и разбира се аз бях първият човек, който получи правилния телефонен номер. От там се свързах с продавача и той още в началото ми каза, че иска да продаде колата на мен, защото аз съм открил грешката, а той се чудил защо никой не му се обажда през всичките тези месеци. Колата беше обявена за $3300, аз я покарах и нагло свалих на $2500. Продавачът каза - не мога да ти я дам за по-малко от $2700 и аз се съгласих. После с регистрацията ми стъпи точно $3000, колкото пари си бях заделил за кола. Събирах ги близо една година.
  2. 3 точки
    @ludmil Най-добрият избор за всесезонна употреба по съотношение "цена/качество"! Сменяш макс. на 6000 км., или една година, или 200 мото часа! Което настъпи първо.
  3. 1 точка
    Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре.
  4. 1 точка
    Куфеем си в офиса, целия сет е адски, но най-много ме кефи от 25мин до 30мин
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Здравейте, след поредното посещение в Бултрако-Пловдив нещата изглеждата така: Първоначално ми казаха че грешка P2002 - Ниска ефективност на дизеловия филтър , тая грешка била свързана с диференциалния датчик за налягане (1100 лв.) , обаче след замерване се оказа че той си работи нормално и без отклонения ,попитах ги откъде идва грешката след като дпф е чистен те ми кзаха че за много малко време във филтъра се образуват частици 5г/за няколко км, което било много от там колата се опитва да влезе в регенерация повишава температурата в ДПФ-а но не успява да изчисти филтъра и колата влиза в авариен режим.Като цяло много противоречия в това Бултрако , от една страна датчиците са наред ДПФ-а е чистен и трябва да работи както трябва , а от друга филтъра се пълни боклуци и регенерира постоянно.Почти съм сигурен , че и те не са наясно за какво точно става въпрос , точните думи на момчето където беше там „дошло му е времето„ , и ми каза ако искам да ми го сменят с нов чиято цена е 5200лв. Попитах го дали познава парите тоз човек................ . Взел съм решение с елиминирането на ДПФ-а изцяло физически и софтуерно + 30 коня отгоре . Само да отбележа че досега опитите ми да се справя с тоя ДПФ ми струваха към 700 лв. Чистене 300 + 200 ламбда +200 диагностики и кво ли не - няма смисъл от гадатели и хора които не знаят за кво става въпрос.
  7. 1 точка
    В тази тема, съм коментирал как съм го свалял аз, но не е задължително и ти да го правиш по този начин. Врътня си е, но така или иначе, бях решил да чистя егера и тръбите му, та съчетах двете работи.
  8. 1 точка
    И в същия дух ..... Тази песен я помня много добре ,преди около 20 години на купон на открито на вилата в Албена ми запали едната колона .Има някакви особени басове ,особено след корекциите ,се усещаха като тежък чук в гърдите -спира ти въздуха направо.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...