Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.04.2018 in Мнения
-
4 точкиФакта ,че говорят за километри . а не за моточасове трябва да ти говори достатъчно. Миещите способности на маслото са ограничени,а на базовото масло нищожни.Елементите Калции и Цинк трябва да поддържат неразтворените вещества в маслото във финно деспергирано състояние.Почистването на мотора става по 2 начина -механично и химично.Вече отложените шлаки се чистят от специални добавки и елементи,които имат способността не да ги разтварят ,а да ги размекват ,за да се отмият механично и замъкнат до филтъра.Общо в практиката са се наложили 2 големи бренда за добавки ,като формулата им е лесна разпознаваема-Lubrizol и Infineum. И двете чистят еднакво добре, като аз лично предпочитам Лубризол за почистване,докато Инфиниум има по-тих звук на мотора. Промивъчните масла са друга бира.Те имат добавени бензол,ацетон толуол за по- бързо размекване на гадостите,но те работят в рамките на минути,използването на промивъчни масла за каране е доста опасно начинание. Да продължим за XADO: Произвежда се от компанията EUROL ,която е доста известна.... И взимам един произволен анализ: Фосфор 1100 Цинк 1170 Калций 3500 упс TBN 10,5 Естери 5-10% упс Сулфатна пепел 1,47 упс Хубаво масло ,но я няма незнайната магия ,която прави чудеса...:) Взимам произволен анализ на отработено масло ..на шкода 13000км 285 моточаса. ТBN 2,3 упс Алумин 14 Желязо 48 Олово 3 упс-биелни лагери.Няма как да е покритие на буталата ,колата е на 126000км.За сравнение Кастрола ,който ненавиждам за същите километри на колата и пробег на маслото вади олово 0. Край на цитата.
-
3 точки... и какво, ако някоя леля спре в девствения ти непокътнат акорд, и огъне калника, ще го върнеш за скрап ли?
-
3 точкиПри бензин, след 8 - 10 хил. км на маслото не са му останали почти никакви миещи свойства и такива - да задържа мърсотията в себе си. Каквото мило, мило... От тук нататък само ще отлага глеч по мотора. Много поздрави на "майстора"!
-
2 точкиЗдравейте колеги, От известно време имам желанието да пусна тази тема, и след като вчера обявих желанието си пред ръководството на форума и получих тяхното одобрение, пускам условията. Няма минимална сума за момента. Това е сайта: https://www.akr-performance.com/ Влизате, избирате автомобила си, търсите части по категории вляво, поствате линк/линкове с желания брой за съответната част, в съответната тема. Имам директна връзка с мениджъра на магазина, така че преди да се пусне каквато и да е поръчка, наличността ще се проверява директно по тел. На сайта може да има някои части със статус не налични, но това може и да не е така, обратното също важи. Имат голям оборот и адски много части, наличността трудно се отразява моментално. Предлаганите части са само и единствено за Хонда и Акура. Частите които се предлагат са оригинални и афтърмаркет, не са боклуци. Договорил съм 15% отстъпка, доставката е 39 Евро, за момента не могат да предоставят безплатна доставка, евентуално мога да говоря за по-ниска такава, но всичко зависи от това какви поръчки се правят. При евентуална поръчка тези 39 Евро ще са нищо, ако например се съберат 15-20 човека. Тъй като 1% отива за форума, отстъпката става 14%. Ако има достатъчно интерес, ще предоставя сметка и мой контакт. Може да задавате въпроси, на който мога (въпрос) ще отговоря. Ако модераторите сметнат, че темата все още не е за този раздел нека бъде преместена, докато стане годна за този раздел.
-
2 точкиАко дистроника е счупен или не работи по някаква причина не работи АСС. От там свети на таблото грешка, защото е с отделен компютър/централа/модул или там както се казва. Дистроник за смяна е филм, огромен. Имам цяла тема за това. Общо взето ако колегата @midass го устройва ценово и като екстри трябва да иде да гледа с презумицата, че колата е имал някаква интервенция, с надежда за читав двигател.
-
2 точкиМразя микротика по същата причина по която го харесват всички IT специалисти.Чудесна машина за безпроблемна работа и нещо от сорта "поставяш и забравяш" Е славата му е малко измислена, тъй като сложен до друг прост рутер като ТПлинка на една маса и от един лаптоп разликата в скоростите не малко по-малка а в пъти за една и съща цена. От друга страна така можеш да се замоташ във всички настройки,че да ти трябват 4-5 часа за настройка ,смяна на фирмуер и пак настройка,докато ТПлинка е толкова интелигентен и юзерфрендли ,че с 3 клика имаш бърза мрежа.
-
2 точкиДа речем ,че съм изчел повечето писано в този форум и малко от няколко други по отношение на спецификациите , на които трябва да отговаря едно масло за к20, преценил съм горивото, което е газ , преценил съм, че карането ми е 1500 км градско от 5500 общо( в км е 30/70 градско/извънградско), но това в моточасове си е 50/50 и съм преценил ,че условията на експлоатация са по-скоро тежки. Катализаторът е заминал, но няма да го махам още , а ще го сменя след някой друг месец, затова се ориентирам към масла low saps. Незнайно 5w40 е слагал предния собственик, 5в30 и 0в30 само незнаен Кастрол могат да ми предложат в незнайна масларница в Кюстендил и затова до тук съм сложил тях по един път , но понеже попрочетох разбрах, че там не могат да ми предложат правилното масло за тая кола и ще минавам на самообслужване. Та затова съм избрал друго (равенол 0в20) , което няма нищо общо с горепосочените и питам тази смесица до тук крие ли рискове. Извинявам се , ако е казвано , но прочетох бая , обаче не може да се прочете всичко на 100 %. Под капака на клапаните няма слъдж ,но е кафяво всичко. Затова питах и за промивките. Не е изключено да се върна и на друг вискозитет след това , понеже не знам каква консумация на масло ще има с 0w20. Ако не ме устройва горенето ,ще трябва да сменя. Освен това лятото карам по-често по магистрала и там карам в ограничението, ама 140 за тоя двигател ръчка са си 4000 оборота. Зимата е точно обратното кара се до 3000 максимум и то само в сухо. И затова обмислям различни масла лято и зима... колата се кара 20к км годишно.
-
1 точкаЦелта на тази тема е да покаже що-годе разбираемо какво, защо и как трябва да се направи по колата, за да могат да бъдат заменени всички лампи с жичка от мигачите с такива със светодиоди. Темата е публикувана във форума на hondabg.com, собственост е на форума и неговите потребители и при копиране на части или целия текст, моля посочвайте източника, така както съм направил и аз по-надолу в темата. Моля, уважавайте труда ми. Информацията е безплатна и публична. Благодаря ви за разбирането! ВАЖНО: Описаното в темата е изпълнено в Хонда Акорд 7, 2006, 2.2 i-CTDi, със светодиодни лампи за мигач в огледалата! При страничен мигач с лампа с жичка, трябва задължително и тя да бъде подменена със светодиодна! В автомобила не трябва да има нито един мигач с лампа с жичка. Възможно е модификацията да става за Сивик 8, Акорд 8, CR-V 1,2... изобщо – всички модели с такъв модул. Темата е публикувана в раздела на Акорд 7, но по преценка на екипа може да бъде преместена в друг раздел.
-
1 точкаКолега аз върших това преди месец,.но направо смених цялата полуоска,начина е същия.масло не изтича .само внимавай ,ако сваляш цялата полуоска при връщането на полуоската да влезе цялата в кутията.защото аз не я сложиш докрай и на първия завой излезе.добре че карах леко и бях наблизо.просто корпуса на карето трябва да долепи да корпуса на кутията.
-
1 точкаМнението ми е, че ако се забавиш още малко, ще продължиш да постваш още линкове и да търсиш още мнения
-
1 точкаЗа мен 1х https://www.ato24.de/en/ravenol-leder-reiniger-0-5-l.html грубо 12лв
-
1 точкаМислим го, дали и какъв мърчандайз да има, но покрай това, че е на доброволчески начала нещата не са много изчистени кой, как, какво... Отделно, че и преди интересът май не беше много засилен и на колегите, които бяха вложили собствени средства им бяха застояли. Това, което мога да направя е да питам дали има някакви останали и да се свържат с вас, в случай, че има.
-
1 точкаУ нас съм с Archer C7, в тристаен (макар и към 130кв) апартамент и този рутер ми къса нервите всеки ден - има уж силен сигнал, но ако не съм близко до него, винаги при call-ове имам проблеми и трябва да се местя при него. Сложих tp-link extender на средата между рутера и кабинета си (между тях има общо 12м и една стена...), който не подобри нещата - има постоянен малък лаг от extender-а, като от време на време интернета спира за 2-3 секунди, което е ужасно за call-ове. Тъй като мой познат има по-новата версия на този рутер (TP-Link Archer C9) и се оплаква от подобни проблеми при онлайн разговори - сега съм поръчал Xiaomi R3P и чакам с нетърпение да дойде: https://www.gearbest.com/wireless-routers/pp_605932.html ПП: Редно е да отбележа, че съм с Mac, които май по-често имат проблеми с TP-Link - и моят познат е с MacBook. Дори телефона ми работи по-добре с рутера. Ако си с PC, може и да е ОК. Ако си решил да е Archer, след като дойде новия рутер тези дни, ако си от София, мога да дам стария за обстоен тест.
-
1 точкаИ тук изниква въпросът, от кога го имат, защото преди години, за когато се отнасят подмятанията на джапанезе какво съм бил казал го нямаха . Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси . Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна . Специално при тези детайли е трудна работа да се каже кой е по добър производител, въпрос на кого ще попадне колата е, за да се определи дали съединителя ще изкара 40000 или 200000 км.
-
1 точка@ivailopp Пуснах едно запитване до Равенол по твоя въпрос: Dear all, I have the following question: Do I have to perform engine flush before using Ravenol ECS 0w-20 oil? My current oil is Castrol Edge Titanium FST LL 5w-30. Do an engine flushing is required in this situation? Kind regards, ................. Да видим какво ще отговорят .
-
1 точкаМного приятен JDM вид,много ме радва. Относно генерацията,от какъв мотор е ? Поздрави
-
1 точкаПредните ми дискове и накладки са на 50 000 км. Дисковете почти нямат износване, накладките са малко под половината. Колата е автоматик и ползвам предимно спирачки. Дисковете са на Евро 07 - ITN, а накладките са Кашияма. Нама кривене. По-доволен от това - няма на къде.
-
1 точкаКафявото няма измиване даже и с промивки , т.н. "5-минутки". Остава да обереш, каквато друга мизерия има, с една по-евтина полусинтетика за 1000 - 1500 км., както е казал emod. После изсмучи със шприц или спринцовка несливаемия остатък от картера, преди да налееш новото, хубаво масло.
-
1 точкаКолега, не е важен само вискозитетът! Също толкова важно е и на какви спецификации трябва да отговаря даденото масло, какъв ти е стилът на каране, на какво гориво караш (газ, бензин), от там и периодите на смяна, ще пазиш ли катализатора в следващите 100 - 200 хил. км, и такива други фактори... После следват и препоръчаните масла.
-
1 точкаЗдравей, За мен 5 литра туба от това : https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 35 евро , лично получаване.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНо и да добавя нещо-много дискове са ОК само докато са студени.Това се дължи на качеството им или на липсата на такова.Аз лично ги меря студени и после загрети на 200градуса като по показателно е ако има голяма разлика между 2те стойности.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДнес монтирах задна горна разпънка и отидох да покарам малко планинско и разбрах едно, Хонда не е просто кола, Хонда е начин на живот. п.с. добре че е форума, да си качвам снимки и да си водя дневник
-
1 точка
-
1 точкаПреди около 2 години монтирах генерация на ф55 и ефект имаше по скоро във високите, като цяло небях доволен, днес монтирах оригнинална генерация на ф50 с 2 резонатора оригниално гърне и неможах да повярвам какво се случи, колата утихна и взе да върви много повече, цяла вечер си раздавах газ, направо съм изумен, хора неси правете експерименти с големи генерации няма смисъл.
-
0 точкиТо за това е автомата да не го контролираш ти.Ти си сигурен във възможностите си но кака Пена от горният етаж ако не е автомата до сега да е сринала мотора.
-
0 точкиЗабравих да допълня, че на Asus-a можеш да му сложиш Merlin. https://asuswrt.lostrealm.ca/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00