pavcho85 1 #1 Публикувано 10 Ноември, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги искам да попитам тъй като имам намерение да си купувам автомобил и съм се спрял точно на този.Баща ми има Акорд 2005г но бензин 2.0Vtec много здрав автомобил,но аз искам да е дизел и искам да науча повече за него.Като например някакви често срещани проблеми или дефекти.Как са им турбините,съединителя,понасят ли нафтата в БГ.Някой ако е правил някакви ремонти и ако може да цитира цени.Изобщо всичко което се сетите.А и ако трябва да се избира автомобил на какво да се наблегне при покупката.Благодаря ви предварително Редактирано 10 Ноември, 2010 от Accord 2005 2.0vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 10 Ноември, 2010 Има доста теми изписани за този модел и т.н. - потърси . Или иначе , ако не те бърка разхода на гориво си вземи 2.4 бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #3 Отговорено 10 Ноември, 2010 В този ред на мисли не трябва да го бърка и съединител с цена 2400 лв. Не помня точно толкова ли беше комплекта, но по спомени от една наскрошна тема беше горе-долу там (може и да беше за бензин, но то и за дизела няма да е по-евтин), защото май все още нямало алтернативни части, ако си спомням правилно (не ми се търси). Та, общо взето, ако са му дълбоки джобовете - да се мята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #4 Отговорено 10 Ноември, 2010 Здравейте колеги искам да попитам тъй като имам намерение да си купувам автомобил и съм се спрял точно на този.Баща ми има Акорд 2005г но бензин 2.0Vtec много здрав автомобил,но аз искам да е дизел и искам да науча повече за него.Като например някакви често срещани проблеми или дефекти.Как са им турбините,съединителя,понасят ли нафтата в БГ.Някой ако е правил някакви ремонти и ако може да цитира цени.Изобщо всичко което се сетите.А и ако трябва да се избира автомобил на какво да се наблегне при покупката.Благодаря ви предварително Мисли и избирай сам - ЧЕТИ !Карам N22A2 - 2007 от 2 години на Сивик-хеч. Ремонти засега няма, само разходи за консумативи , данъци и каско... Нафта - скъпата, според сезона на OMV.Ако имаш въпроси - пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 11 Ноември, 2010 До сега съм разбрал за по-изтъркващ се съединител на дизелови CR-V-та , но не липсват и Акорди и то се отнася предимно за тези с 6-степенна скоростна кутия , т.е. след 2005 година по-старите са по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #6 Отговорено 11 Ноември, 2010 Същата драма със съединители, маховици и пр. елементи я гледам във форума на Тойота. Там поне има заместители на оригиналното (даже май по-здрави) и цените не са толкова шокиращи. Е те за т'ва те - един Гоуф 2-ка с газчица и да ти е мирна главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #7 Отговорено 11 Ноември, 2010 Абе Вие съвсем умотахте човека...Да съединителя е скъп, но и на другите коли от този клас са скъпи.За здравината на окачването - знаеш...Членувам и във форума на Мазда, защото жена ми има дизелова 6 комби, която много ме радва и да ти кажа там всичи, които са докосвали до дизелов акорд шапка му свалят и го признават за много по-добър .Чува се, че турбините са здрави, по-некапризни са към нафтата и двигателя по еластичност отива като на бензинов автомобил - не напразно е номер 1 в някои години за класа си.Разхода му е непобедим от друг дизел в този клас.Чувал съм от собственици на мощни дизелови аудита от типа на 3.0ТДИ, че това е единствения достоен противник след BMW .Аз предпочитам бензин и карам 2,4 Акорда, но и за 2,2Д не бих се поколебал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #8 Отговорено 11 Ноември, 2010 До сега съм разбрал за по-изтъркващ се съединител на дизелови CR-V-та , но не липсват и Акорди и то се отнася предимно за тези с 6-степенна скоростна кутия , т.е. след 2005 година по-старите са по-добре Вече на 70000 хил.км дизелови нямам проблеми със съединителя/да чукна на дърво,като видях за какви суми става реч/,а и съм със 6 степенна кутия.досега не съм чел във форума някой да се оплаква от бързо износен съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #9 Отговорено 11 Ноември, 2010 Сигурни ли сте че тази цена не е за съединител в комплект с демпферен маховик, защото само за съединител е много голяма сума.Иначе за голф 4 тди е около 1000 лв с маховика ама него не е задължително да сменяте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 12 Ноември, 2010 Това са цени за целия комплект , скапващото се са демпферите и в последствие съединителя , но така или иначе не може да се смени само едното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 12 Ноември, 2010 Цената на маховика за 2.2 дизел е 2600лв в Бултрако,ако не са го намалили.Често срещан дефект е при първите дизели с 6 степенната кутия.Износват и съединители съответно.Пукат изпускателни колектори,веригите им шумят,oneway clutch-а на динамото често дефектира.Като цяло това са му минусите.Плюсовете по мои наблюдения са здравата ход.част,ниския разход и добрата динамика(има и доста по-динамични в този клас).Като цяло е добър автомобил,но ако ще е втора ръка оглеждай мноооооооооооооооого внимателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #12 Отговорено 12 Ноември, 2010 Напълно подкрепям Миямото и само добавям ,че колата почти няма аналог в класа си като динамика и икономия.Проблем може да се смята и късането на болтчетата на виличките на дюзите,които се демонтират при много незначителни ремонти и могат да предизвикат ескалиране на ремонта лавинообразно.Колектора наистина е характерен проблем,но моя съвет е да го заварите а не да купувате нов.Първо е 908 кинта и второ.....пак ще се скъса на заварките до фланеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #13 Отговорено 15 Ноември, 2010 Това са цени за целия комплект , скапващото се са демпферите и в последствие съединителя , но така или иначе не може да се смени само едното На какви километри може да се очаква такъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 15 Ноември, 2010 Няма конкретни километри защото зависи от зад-кормилното устройство Има и късметлии в още гаранционния срок и много други извън него Ще ви кажа , че дизелова кола се поддържа с пари и без компромиси а дизеловия двигател на Хонда колкото и да е добър си иска неговото си ( като почти всички турбо дизелови , комън или помпа-дюза , двигатели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #15 Отговорено 16 Ноември, 2010 Аз карам такава кола. Купих я май месец тази година - след като пуснах същата тема като теб във форума и получих далеч по-смислени отговори.Колата беше от горублянска автокъща, преди да я купих я закарах до сервиза на Юбико в Горубляне да я прегледат - момчетата казаха че е всичко е наред.Направих пълно обслужване - масло на скоростна кутия и двигател, три или четири филтъра - климатик, горивен филтър, въздушен и евентуалния четвърти е маслен. Общо 500лв.Там ми казаха, че обслужване се прави на 20 000 - горивен филтър, въздушен. На 40 000 се сменя климатичния и масления до колкото помня. На скоростната кутия маслото е веднъж на 100 000.В Юбико ме предупредиха, че ще трябва скоро да се сменя веригата на двигателя (веднъж на 200 000 се прави това), верига + смяна е 1100лв, ще я сменя сега декември.Иначе до тук съм минал 12 000км без проблем. Наскоро едно леко потропване отзад се усили и смених задни тампони - 4 тампона на задните амортесьори общо 100лв (по 25 на парче). Тропането не се оправи и ми казаха, че е единия заден амортесьор. Изтръпнах при мисълта че на стария ми Пасат 94та единия от амортесьорите беше 180лв, тоест 360 двата, но на хондата се оказаха, че са по 120лв парчето (оригинални)!!За двигателя на колата мога да говоря с часове - работи тихо, гладко, ускорява невероятно, еластичен е. А разходът му е превъзходен - когато ходих до Гърция по-рано тази година на дълъг път със 80-100 скорост през почти целия път, свали до 4.5л/100. Чисто градско прави до 7.2-7.3. На магистралата 4 човека със 130-150 и пуснат климатик - 6.5. Сипвам само OMV Premium Diesel. Ако го сметнеш, ако за една година правиш по 20 000км, при среден разход (бензин) 10/100, това са 2 000 литра гориво, по 2.3, това са 4600лв. Същото разстояние при среден 6/100, това са 1200 литра - по 2.4 лв за литър Premium, това са 2900лв или 1700лв разлика на година за гориво. За мен това е от значение. Ако не те бърка колата да ти гори по 15/100 както горе пишат, предполагам няма да те бърка и нов автомобил да си вземеш.Обожавам я тая кола, просто бъди внимателен какво ти продават. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 16 Ноември, 2010 (Редактирано) Сега остава някой да каже и колко плаща той за смяна на тези неща - ама бензинов двигател и ще разбереш , че тези 1700 лв ще се стопят още повече , че бензинка 2.0 или 2.4 не харчи средно 10/100 км Не ме разбирайте погрешно , карах 2.2 дизел две години ! Цените на частите излизат така - 6литрах30лв/л. = 180 лв + 40 маслен + 80 въздушен + 80 за климатика + 90 горивен и само не знам дали за 30 лв ще ти сменят всичко в ЮбиКо - ако говорим за оригинални части Или иначе има не оригинални 20 лв маслен - 40 лв въздушен - 30 лв горивен - 30 лв за климатик но аз лично за дизелов двигател не ви препоръчвам да спестявате за масло - маслен - горивен А това което ти тропа са тампони на стабилизираща щанга - 2х 19 лв и биалетките мисля , че бяха почти по 200 лв бройката Редактирано 16 Ноември, 2010 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #17 Отговорено 16 Ноември, 2010 Аз карам такава кола. Купих я май месец тази година - след като пуснах същата тема като теб във форума и получих далеч по-смислени отговори.Колата беше от горублянска автокъща, преди да я купих я закарах до сервиза на Юбико в Горубляне да я прегледат - момчетата казаха че е всичко е наред.Направих пълно обслужване - масло на скоростна кутия и двигател, три или четири филтъра - климатик, горивен филтър, въздушен и евентуалния четвърти е маслен. Общо 500лв.Там ми казаха, че обслужване се прави на 20 000 - горивен филтър, въздушен. На 40 000 се сменя климатичния и масления до колкото помня. На скоростната кутия маслото е веднъж на 100 000.В Юбико ме предупредиха, че ще трябва скоро да се сменя веригата на двигателя (веднъж на 200 000 се прави това), верига + смяна е 1100лв, ще я сменя сега декември.Иначе до тук съм минал 12 000км без проблем. Наскоро едно леко потропване отзад се усили и смених задни тампони - 4 тампона на задните амортесьори общо 100лв (по 25 на парче). Тропането не се оправи и ми казаха, че е единия заден амортесьор. Изтръпнах при мисълта че на стария ми Пасат 94та единия от амортесьорите беше 180лв, тоест 360 двата, но на хондата се оказаха, че са по 120лв парчето (оригинални)!!За двигателя на колата мога да говоря с часове - работи тихо, гладко, ускорява невероятно, еластичен е. А разходът му е превъзходен - когато ходих до Гърция по-рано тази година на дълъг път със 80-100 скорост през почти целия път, свали до 4.5л/100. Чисто градско прави до 7.2-7.3. На магистралата 4 човека със 130-150 и пуснат климатик - 6.5. Сипвам само OMV Premium Diesel. Ако го сметнеш, ако за една година правиш по 20 000км, при среден разход (бензин) 10/100, това са 2 000 литра гориво, по 2.3, това са 4600лв. Същото разстояние при среден 6/100, това са 1200 литра - по 2.4 лв за литър Premium, това са 2900лв или 1700лв разлика на година за гориво. За мен това е от значение. Ако не те бърка колата да ти гори по 15/100 както горе пишат, предполагам няма да те бърка и нов автомобил да си вземеш.Обожавам я тая кола, просто бъди внимателен какво ти продават.Може ли малко инфо за лекото потропване отзад - дали е при спиране и как го усещаш?За пост-а ти - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #18 Отговорено 16 Ноември, 2010 Бензиновата Хонда не гори 10/100 а доста по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #19 Отговорено 16 Ноември, 2010 Тодоре - сподели молят ти се какво ти струва на теб да си поддържаш Акорда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #20 Отговорено 16 Ноември, 2010 Тропането не се оправи и ми казаха, че е единия заден амортесьор. Изтръпнах при мисълта че на стария ми Пасат 94та единия от амортесьорите беше 180лв, тоест 360 двата, но на хондата се оказаха, че са по 120лв парчето (оригинални)!!Ще ме извиниш колега,но оригиналния амортесьор е доста над 120лв.п.п:Маслен филтър се сменя при всяка смяна на масло,а не на 40000км както си писал !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #21 Отговорено 17 Ноември, 2010 За филтъра, моя грешка - горивния беше на 40000, масления с маслто наистина.За амортесьора - цена, която ми е дадена от сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #22 Отговорено 17 Ноември, 2010 Може ли малко инфо за лекото потропване отзад - дали е при спиране и как го усещаш?За пост-а ти - !!!По дупки, паваж. Както съм писал е от амортесьора - какво общо има той със спирачната система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #23 Отговорено 17 Ноември, 2010 .....По дупки, паваж. Както съм писал е от амортесьора - какво общо има той със спирачната система?Извини ме, не разбрах, че след смяната на амортисьора си решил проблема....При мен се получава едно леко потропване, ще го оприлича на "хълцане" в момента на спиране, някъде отзад-ляво. Но накладките ми имат още няколко месеца - може би това е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #24 Отговорено 17 Ноември, 2010 Тодоре - сподели молят ти се какво ти струва на теб да си поддържаш Акорда Карам Хондата вече година и половина, навъртяни километри около 45000.За това време съм сменил 2 пъти масло 5в40 на Хонда ( сменям го на 20000 както ми казват от бултрако) 4,5л х 28лв, маслен филтър 25 лв,въздушен и на климатика 60лв.Сменил съм също задни накладки 87лв от Ибей + 30лв труд пак в Бултрако.Пак там съм регулирал клапани 70 лв.Това ми е подръжката.Колата гори точно 7 на сто , засичано многократно по маршрута Пловдив-Сандански-Пловдив.Ако карам с 90 и без фарове сигурно ще падне и още.За смяна на веригата не съм чувал пък и ми е рано да мисля за това. !!! 0ще съм на 165000. Имам опцията да карам колата и на газ, но от 2-3 месеца не съм я карал на газ, защото по мои сметки се пести около 60-70 лв на 1000км и за мен не е оправдано.Имайте предвид че колата е комби и е с 200кг по тежка, съответно и това оказва влияние на разхода. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #25 Отговорено 17 Ноември, 2010 .....По дупки, паваж. Както съм писал е от амортесьора - какво общо има той със спирачната система?Извини ме, не разбрах, че след смяната на амортисьора си решил проблема....При мен се получава едно леко потропване, ще го оприлича на "хълцане" в момента на спиране, някъде отзад-ляво. Но накладките ми имат още няколко месеца - може би това е...Накладките имат идна ламаринка ,която когато накладката е към края на живота си свири та се нетрае.По добре е да се види в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #26 Отговорено 17 Ноември, 2010 Накладките имат идна ламаринка ,която когато накладката е към края на живота си свири та се нетрае.По добре е да се види в сервиз. !!! Мерси за съвета - не свири, а прегледа е направен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian_nk 1 #27 Отговорено 17 Ноември, 2010 (Редактирано) Аз съм писал по темата с цени за части за които знам,тъй че потърси А за амортисьор ми се наложи да питам в Бултрако и цената беше около 350лв. на бройка.Добре ,че при мен се оказа дреболия,че за 4 броя малко боли.Но човек трябва да си прави сметката и да не си мисли,че има коли, които не се чупят.А от Акорда съм си много доволен ,а нафта зареждам основно на Еко и в краен случай OMV.Преди покупка е хубаво да си е види човек ,който си разбира от японки.Успех колега Редактирано 17 Ноември, 2010 от kristian_nk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #28 Отговорено 18 Ноември, 2010 (Редактирано) Колата гори точно 7 на сто , засичано многократно по маршрута Пловдив-Сандански-Пловдив.Ако карам с 90 и без фарове сигурно ще падне и още.За смяна на веригата не съм чувал пък и ми е рано да мисля за това. 0ще съм на 165000. Имам опцията да карам колата и на газ, но от 2-3 месеца не съм я карал на газ, защото по мои сметки се пести около 60-70 лв на 1000км и за мен не е оправдано.Имайте предвид че колата е комби и е с 200кг по тежка, съответно и това оказва влияние на разхода.На дълъг път с пуснати фарове и климатик и скорост 80-100 при мен разхода е под и около 5 (с двама човека). Градско в студени дни или лятото в жегата с климатика, качва до 8 в големите задръствания в София (до сега над 7.2 разход не съм имал с нафтата на ОМВ, но този месец като гледам как ходи стрелката заради студените утрини скоро като напълня резервоара ще зесека разход около 7.8-8 по мои сметки).Един познат със същия акорд с двулитровия бензин ми сподели че спокойно ги прави 10 чисто градско, миналата зима януари - март редовно е правил около 12-13.Но уви, като се сметне по-евтината поддръжка, по-простия бензинов двигател и по-евтините потенциални ремонти по нагео, за кола на толкова километри може и разликата в цената на потребление между двата автомобила може да намалее значително. Все пак говорим за автомобили, които не са излязли от салона.Между другото, Тодор, не знаех, че и втек-а е с верига. Принципно моя автомобил е на около 180 000 и ми казаха, че е почнала да се разхлабва веригата и е добре скоро да я сменя. Аз няма да чакам да се разтрака още, защото януари ще пътувам до франция и обратно, което ще са към 4000км в рамките на 10 дни в най-студеното време и ако стане някоя беля в чужбина, по-добре да я забравям там колата. Редактирано 18 Ноември, 2010 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #29 Отговорено 18 Ноември, 2010 С верига е, по руските форуми нищо не казват за смяната и на 200000, а и в Бултрако не ми са казали.Иначе за разхода в града е много относително. Ако карам повече събота и неделя може и на 9/100 да падна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #30 Отговорено 18 Ноември, 2010 Здравейте, Да споделя и аз свойте впечатления от автомобила който имам от 6 месеца. Досега съм изминал 12000 км.Двигателя е отличен, много икономичен за купето, отвътре не се чува че работи. Твърдо гори 5л/100 извън и 7.5/100 в градски условия. Поддръжката му е много по-поносима в сравнение с еквивалентните събратя. Но си иска задължително 0W30 масло(о-о 200 лв за 6 л). Маслен филтър - 30лв, възд. филтър - 40лв (цените са осреднени, има и по-евтини). Турбината е Garrett GT1752V, на която се носи славата на изключително надеждна и здрава. Турбината и ЕГР системата се охлаждат и от антифриза, което сигурно е голям +. Отлични скорости, въпреки че са 5, събират Масло 2л х20 лв.Всички електрически системи работят безотказно.Перфектен климатик - охлажда без да ти се схване вратът. За перното още нямам наблюдения.Купето не страда от ръжди, много добре е обезшумено, страшна стерео система ,Алпин плеър и колони Пайниер. Нямам оплаквания, засега, само от жената - ожули и задната врата и калника при паркиране.Единствено не съм доволен от;-видимостта назад, което може би се дължи на по-малките стъкла на задните врати и комбито. Но това се компенсира от поставения парктроник.-мястото на задната седалка не е за трима, но не е болка за умиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cenov 2 #31 Отговорено 18 Ноември, 2010 Ако може и аз да споделя че карам акорд 2007 2.2 дизелче до момента е на 158215 километра и незнам какво е сервизкарам го на уволнение в града ми дава 7-12 на сто зависи от това колко бързам, а изван града 5-10 на сто зависи пак от същото.Колата е чудесна но триябва да знаеш как да я експоатираш, имам я от нова и си има специфика както всеки дизел.Маслото го сменям на 15000 защото наяа нафта е много гадна и преди всяка смиана слагам 1 литър двутактово масло в нафтата на цял резервоар,филтъра ми е КиН и го пера на 5000 км защото са ни много чисти улиците.масло не взимам от хонда а френско Yacco, и съм много доволен.студена не вдигам над 2500 оборота и след път я оставиам минута две да поработи на место.За тези километри даже и на диагностика не съм ходил. Колеги караите си бензинита и гледаите в лявото огледало ше идва дизел да него бавите п.с. За съединителя не знам все още колко струва но нияма и признак скоро да разбирам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #32 Отговорено 18 Ноември, 2010 За маслото най-добре да наливаме Bardahl Technos C60 0W30 ама не го намирам тук.Поръчал съм на приятел да ми прати от Белгия.Засега се доверяваме на Бултрако.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #33 Отговорено 20 Ноември, 2010 Маслото го сменям на 15000 защото наяа нафта е много гадна и преди всяка смиана слагам 1 литър двутактово масло в нафтата на цял резервоар,филтъра ми е КиН и го пера на 5000 км защото са ни много чисти улиците....студена не вдигам над 2500 оборота и след път я оставиам минута две да поработи на место.За тези километри даже и на диагностика не съм ходил.Здравей, колега!Да те питам (всъщност нека даде мнение всеки, който разбира) - аз имам колата както писах от Май месец, тоест половин година, първи дизел, който карам и първа собствена кола (такава която сам съм си избрал и купил) и нямам опит. За вдигането на обороти като е студена знам, че не трябва и до 2000 оборота сменям предавка. Докато е студена едвам галя педала. Но да те питам - защо преди всяка смяна на масло сипваш по литър двутактово масло в нафтата - това с какво помага? Кой филтър "переш" на 5000км и това какво ще рече, че го "переш" - да не би да има филтър, който трябва да се мие или на жаргон говориш, че се сменя? Също така защо оставяш колата след дълъг път да поработи на място? Аз обикновено веднага като спра я изгасям, но ако знам, че има причина да я оставям да поработи (ако помага да се запази двигателя) ще започна да го правя.Иначе маслото мисля да си го сменям на 20 000 както ми казаха от Юбико. Аз и от друга страна само и единствено OMV Premium Diesel сипсвам и съм безкрайно доволен - първите 3 резервоара ги изкарах на EKO Euro Diesel който е с 25 стотинки по-евтин на литър, но ми светна лампата на двигателя и един приятел ми каза, че на неговото Пежо светела от евтините нафти у нас. Тогава почнах да пълня Premium-а и разликата беше шокираща - по-тиха работа, повече мощност, и лампата на двигателя никога повече не светна.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #34 Отговорено 21 Ноември, 2010 Пере си спортния филтър.А за двутактовото масло и аз исках да попитам колегата, за какво го прави това упражение.Защото ако имаше нужда от 1л масло в горивото хонда щяха да си го напишат в упътването за колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #35 Отговорено 21 Ноември, 2010 Колегата може би слага масло в нафтата заради написаното в този и други форуми.Аз мисля че това е излишно.http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71&start=30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cenov 2 #36 Отговорено 22 Ноември, 2010 колеги слагам масло в нафтата защото нащта нафта нияма добри смазочни своиства и помпените елементи започват да работиат на сухопреди години едни немци го доказаха , и другото е че садържа голямо коичества сияра.филтъра го пера защото за 5000 километра става черем та знаели се.не я гаса след път веднага защота турбото е загрято на много висока температура и трябва маслото да го охлади Надявам се да ви бях полезен .Караите с здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #37 Отговорено 22 Ноември, 2010 Колеги виждам,че темата е станала много полезна за всички.Аз също получих отговори на доста въпроси за което благодаря.Искам да попитам и колегите с 2.4 бензин какви впечатления имат от колата като разход,обслужване и цена на части и ремонти.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #38 Отговорено 8 Ноември, 2012 Халиоооо акордаджиите, 2 години по късно какво е дережето с алтернативните части за модела било то бензин или дизел, има ли вече евтини съединители и прочие С две думи става ли колата за средностатистическия българин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #39 Отговорено 8 Ноември, 2012 Вземи си бензинче, дизела му е скъпа поддръжката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #40 Отговорено 8 Ноември, 2012 Абе аз принципно никога не съм си помислял да си купувам дизел, но след като покарах един акорд дизел си казах че щом е за акорд може да направя компромис, много кефи но страха от поддръжката остава, като гледам кви цени се спрягат по дизеловите двигатели.... признавам че нямам такива финансови възможности ако недаи си боже изскочи нещо по голямо. Обслужването как да е понася се, ама тва съединител 2500, верига 1200, и няма заместители...... То си е верно че от тези години и този клас коли евтино няма ама.... Хубавото беше че веднъж за винаги щях да се оттърва от втората ми специалност в живота- газовите уредби хахахах. А с бензина пак ще трябва да се занимавам с глупости, е поне знам каква да сложа ама и да подмятам резервната гума в багажника не е наи практичното нещо Ще видим за сега ми е само като идея, макар че аз някои път много бързо общъщам нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове