Jump to content
Shreek

Няколко въпроса за свещи за CR-V 1999г.

Recommended Posts

Двигател 2000 кубика, 127 конски сили.

Напоследък двигателя на колата, преди да е загрял, на моменти леко притриса, и се държи сякаш пропуска удар на цилиндър. Доста хора тук ще ме нарекат блейка, като си кажа, че свещите са сменяни зимата на 2011-2012-та година. Километри не съм записвал, а модела на свещите не си спомням, без да сваля някоя и да и видя надписа.

 

Предвид някои неща, които прочетох тия дни, моля тези, които имат опит с каране на газ (колата се кара изключително на газ) да напишат от коя марка и модел свещи са най-доволни.

 

Прочетох във форума както за ТТ свещи, както за двуполюсни, така и за разстоянието между електродите при каране на газ, но от това в главата ми не стана "по-светло".

 

За иридиеви свещи бюджет нямам, така че остават обикновените, едно или двуелектродни, ТТ, 1,1 или 0,8 милиметра разстояние. Плюс топлинното число. Колата се кара главно градско, а някъде четох преди време, че топлинното число се избира спрямо градско и извънградско каране, но не си запазих статияна, и сега не мога да я намеря отново. Не мога да си намеря и онлайн каталога за свещи, който ползвах края на 2011-та година.

 

Напишете ми кой от какви свещи е доволен, евентуално цени и магазин, ако имам избор от София, но повечето магазини вече пращат без проблем и по куриер.

 

пп. Отклонение от темата е, но ако някой наскоро е купувал термостат на прилично съотношение цена/качество, нека напише от къде. Не ми се пазарува от улица "Цар Симеон".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТТ-то си е на фабрични разстояние 1,1 и няма нужда да го пипаш.Това са много безпроблемни свещи,държат на газ идеално вече 60к километра.Работят даже на ужасен разход на масло-1/1000км.Иридиевите издържаха над 100к на сивика ми ,но с 2 сменени свещи ,заради спукани керамични изолатори-те не държат на газ,но не съм обективен навремето ,колко правилно е била настроена газовата.Карай си с ТТ и си проверявай разстоянието един път годишно-достатъчно е,еднополюсни са и ги внася Косер!

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Напоследък двигателя на колата, преди да е загрял, на моменти леко притриса, и се държи сякаш пропуска удар на цилиндър. Доста хора тук ще ме нарекат блейка,

За иридиеви свещи бюджет нямам, така че остават обикновените,

Блейка не знам, но  пълен скептик спокойно мога да те нарека . :)

Като нямаш бюджет за иридиеви, вземи си платинени, вършат същата работа, пак са с удължен пробег и могат да се намерят на цената на никеловите, 26 лв. комплекта на БОШ примерно  .

Обаче това притрисане, може и да не е от свещи, нищо не си казал по темата с клапаните, :)  кога последно са регулирани, дали са направени както трябва и т.н...

Вземи замери компресията и виж дали е еднаква на всички цилиндри най напред,  пък свещите са най лесната работа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на мен на клапани ми мирише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо си като немска овчарка, :lol:  чак от Плевен ги надуши .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните ги забравяме - регулират се достатъчно редовно и то от хора, които си разбират от работата. Колата се кара основно на газ, и ако не се регулираха редовно клапаните всички, които карате на газ знаете какво щеше да ми се случи.

 

Взех едни на NGK ZFR5F-11. Излязоха ми 29 лева с отстъпката на един приятел, и ще ги сменя тия дни. Само да си намеря удължителя на гедорето, че нещо е извън комплекта и не си спомням къде съм го сложил.

 

 

Тия дни четох някъде тема за свещи, при които централния електрод беше по-тънък, и срещу него не беше плосък електрод, а пак си беше с цилиндрична форма. Как се наричат този тип свещи, и някой има ли личен опит с такива? Рекламните клипове ги хвалят, но дали наистина е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denso TT ? Аз съм с такива в момента. Май станаха на 20 иляди километра. Разлика не мога да усетя съществена. Гори едно и също :D

 

http://densott.com/

 за това ли става въпрос ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на Койота съм с ТТ щото ми артисаха от един приятел , ама нищо по различно, свещи като свещи, работят :) На бензин е колата. На Хондата съм с ГИ и с иридиики на дензо на около 30х.км и нищо им няма, свещи слънце, ама едва ли и друг път ще дам 70 лева за свещи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на Койота съм с ТТ щото ми артисаха от един приятел , ама нищо по различно, свещи като свещи, работят :) На бензин е колата. На Хондата съм с ГИ и с иридиики на дензо на около 30х.км и нищо им няма, свещи слънце, ама едва ли и друг път ще дам 70 лева за свещи :)

70 лева за комплекта, или за една бройка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект бре :) ... за бройка, такъв чорбаджия ли ти мясам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops:

Абе при наличието на възможност да караш с баровски свещи за под 30 лв.,  70 лв. за свещи си е направо чорбаджийство . :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава още нямаше от баровските свещи :) с тях карам койота но не намирам няква разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×