ARM Peev 0 #1 Публикувано 3 Януари, 2016 Здравейте колеги, Преди няколко часа запалих хондата (црв 98ма) и всъщност преди запалването, опитах да изключа от скорост за да запаля и педала на съединителя потъна сякаш е просто декоративна притурка. Запалих колата да позагрее за 2-3 минути, но нямаше никакъв ефект. Моля дайте жокерче какво може да е това и какъв може да е лека за болното ЦРВ Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 3 Януари, 2016 Изпуснала помпа на съединителя - някоя от двете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARM Peev 0 #3 Отговорено 3 Януари, 2016 (Редактирано) Изпуснала помпа на съединителя - някоя от двете. Това означава ли че трябва да се тегли до сервиз да се ремонтира или е нещо което като се размрази ще се оправи? Редактирано 3 Януари, 2016 от ARM Peev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 4 Януари, 2016 Вероятно горната помпа,и не е от студа,просто и е дошло времето.Ако няма кой да я оправи на място,ще трябва да ходи в сервиз.Има ремонтни комплекти в магазините и смяната не е трудна,но трябва да си го правил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARM Peev 0 #5 Отговорено 4 Януари, 2016 Кофти момент, точно като падна снега във Варна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 4 Януари, 2016 Закона на Мърфи При смяната си подмени и хидравличната течност и обезвъздушете добре да няма изненади! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LZ2IF-Иван 1 #7 Отговорено 4 Януари, 2016 И най добре е да се сменят и двете помпи - горната, която се задвижва от педала, и долната, която задейства самия съединител. Аз първо сменях долната, но след пет-шест месеца се наложи да сменя и горната, а и бях на около 500 км от дома. Ако ги бях сменил едновременно щях да си спестя доста хамалогия и при обезвъздушаването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #8 Отговорено 4 Януари, 2016 При мен беше долната помпа. Приготви едни 200 лева, да ти е мирна главата и си купи нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARM Peev 0 #9 Отговорено 4 Януари, 2016 При мен беше долната помпа. Приготви едни 200 лева, да ти е мирна главата и си купи нова. то ясно че ще се дават пари, по-големия проблем е че уж в такива снегове искаме 4х4 а сега трябва да търся някой да ме тегли до сервиз и то след като се поразтопи снега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #10 Отговорено 4 Януари, 2016 (Редактирано) не винаги се сменя цялата помпа че даже и двете има ремонтни комплекти само гумичките ПС При мене на Сивика като се случи си върнах с ръка педала и след няколко помпания ръка крак си я закарах до сервиза Редактирано 4 Януари, 2016 от slus4o© 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #11 Отговорено 4 Януари, 2016 На BMW-то вкъщи след няколко месеца в гараж беше станало същото. По сервизите естествено искаха да сменят помпите за много пари. Но обезвуздушаване за 20 лева свърши работа Но трябва да се види в какво състояние са помпите и дали има нужда да се сменят гумички, буталца... Течността се сменя през определен период, 3 години е при мене по книжка, ако искаш я смени все пак ако никога не е сменяна или не знаеш дали е сменяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #12 Отговорено 4 Януари, 2016 (Редактирано) Флуида не е ли спирачна течност дот3/дот4?Поне при мен е така...Почти 100% съм сигурен че и при първа генерация е спирачна течност,а спирачната течност се сменя през 2-3 години защото "дърпа" влагата от въздуха и губи свойства.Така че вероятно причината е в самата течност и преди да се втурнеш към скъп ремонт,купи 1литър спирачна течност за 10тина лева,намери пробката за обезвъздушаване,при мен е на долната помпа, и другото е лесно-сипваш,помпаш педала-докато изчисти мизерията,после обезвъздушаваш както се обезвъздушават спирачки..... имай предвид че на 4-5 хода на педала и течността в казанчето свършва.Като отвориш капачката на мъничкото казанче,вероятно цвета на течността е графитено сив,при положение че цвета на спирачната течност е по скоро бледо жълт,смятай за какво иде реч...ако имаш възможност свали и казанчето и го почисти от отлаганията.. п.с.ако случайно имаш сп.течност купувана и отваряна незнайно кога -недей да я използваш...отдавна е за хвърляне Редактирано 4 Януари, 2016 от chy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #13 Отговорено 4 Януари, 2016 Хаха Пеев,допълни си данните под красивия аватар-град и двигател.Взимаш си комплект горна и долна помпа за 100 лв,шишенце 250гр Дот4 течност и приятел.Работата е час на снега...ама това с пиенето и яденето.Трябват ти ключета 10 ,12 и 14. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове