moondevil 4 #1 Публикувано 14 Декември, 2015 Здравейте колеги спря да ми работи контрола на въздуховода. Сменям от предното стъкло да духа на краката но не се променя. Някой имал ли е този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denislav_kolev 2 #2 Отговорено 20 Януари, 2016 Здрасти, аз имам подобен проблем, само че със силата на духане. На 1 и 2 не духа , а на 3 и 4 е ок. И аз се чудя от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #3 Отговорено 20 Януари, 2016 По въпроса на moondevil - провери дали ти се отваря клапата, дали не ти е счупена врътката или нещо друго. По въпроса на Денислав - изгоряла ти е "пружинката" или иначе казано резистора. Съвет от мен, в България нов е доста скъп, а стар не си заслужава.Моят ми костваше 12 лева с доставката. Внимавай с кабелите на въздушната възглавница http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=Honda+Civic+1998&LH_PrefLoc=1&selvel=Honda~Civic~1998~-~-&_sop=2&selfil=2%2C3%2C1&_osacat=23022&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R1.TR2.TRC1.A0.H0.XHonda+Civic+heat.TRS0&_nkw=honda+civic+heater+resistor&_sacat=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 20 Януари, 2016 Това дали не може да се замени със керамични резистори, или пък да се пренавие от кантал със същият диаметър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 20 Януари, 2016 Може да се направи с кантал, но не се гледа диаметъра, а съпротивлението на навивката, някъде във форума ги пишеше стойностите. Тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10598&page=2&p=1057193454&do=findComment&comment=1057193454 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #6 Отговорено 20 Януари, 2016 Относно степените на парното, прави се успешно и с парче реотан от старите печки Елва(не кварцовите). Запоява се перфектно и по-евтин метод за ремонт едва ли има. По другия въпрос за посоката на духане, най-вероятно се е счупила пластмасата която фиксира на бронята на жилото за панела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denislav_kolev 2 #7 Отговорено 21 Януари, 2016 Благодаря за мненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 21 Януари, 2016 Диаметъра е важен, за да не цъфне скоро пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #9 Отговорено 24 Януари, 2016 Това дали не може да се замени със керамични резистори, или пък да се пренавие от кантал със същият диаметър? Англичанката на баща ми я направихме с гореспоменатите резистори (бяха изгорели 1-ва и 2-ра степен). Вече втора година не са мръднали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 24 Януари, 2016 Няма и да мръднат. Реално вътре изглеждат по същият начин като фабричните - намотка, само дето са със керамично покритие, което ги пази от прегряване. Ако се налага замяна, биха били по удачният вариант, вместо да се поръчват оригинални, недостатък може би е по-големият габаритен размер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfawbg1 0 #11 Отговорено 10 Февруари, 2016 Здравейте, Има ли някъде тема с картинки като за неразбиращи като мен как да си оправят сами първата и втората степен на парното? За трети път се прецаква, а след сервиз трае от 1 до няколко месеца. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #12 Отговорено 10 Февруари, 2016 Може да се направи с кантал, но не се гледа диаметъра, а съпротивлението на навивката, някъде във форума ги пишеше стойностите. Тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10598&page=2&p=1057193454&do=findComment&comment=1057193454 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове