weskodilow 2 #1 Публикувано 1 Декември, 2015 Колеги,преди няколко месеца,при регистрацията на моето CRV ме накараха да сменя английските фарове с европейски.След упорито търсене ги смених с тайвански на фирмата DEPO.Сега вече не ми присветкват и усвиркват насрещнодвижещите се коли и карам вече спокойно.Та останаха ми два оригинални фарове,които не знам какво да правя.Синът ми ме посъветва да ги запазя,заради предните стъкла,щото при едно чукване от насрещни камъчета ще ми струва още едни нови.Въпросът ми е-случвало ли се е на някой да сменява само счупено стъкло....т.е.пластмаса,и еднакви ли са по геометрия английски и европейски фарове?И заслужава ли си да продам оригинални на безценица,а после да купувам китайски-скъпо.Вашето мнение моля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 1 Декември, 2015 На тия фарове с чук трудно им се чупи пластмасата(стъклото) да не говорим за камъчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #3 Отговорено 1 Декември, 2015 Колегата се притеснява за монтираните тайвански, не за свалените оригинални. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #4 Отговорено 1 Декември, 2015 И по-точно,заслужава ли си да продам оригиналните на безценица и при по-следващ инцидент,счупване от неизвестен източник,дали старите стъкла съвпадат по очертания с новите.Дали някой е патил по този въпрос?Да не разлепвам само стъклата и да ги пазя някъде,а рефлекторите да отидат в гюма.В крайна сметка,може и да бъда полезен на колега,претърпял птп,да не купува фарове по 200лв,а да бъда полезен някому,както и аз съм имал нужда някога с бивши хонди,нали за това е този форум! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #5 Отговорено 2 Декември, 2015 Не съм сигурен , но не са ли точно стъклата (пластмасата),различни при фаровете с дясната и лява дирекция и не са ли те виновни за различното осветяване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #6 Отговорено 2 Декември, 2015 Рефлекторите са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #7 Отговорено 4 Декември, 2015 (Редактирано) На моята шофьорския е депо,пасажерския е хонда и има разлика в цвета на мигача,отделно оригиналния не пожълтява два дни след полирането,както депо-то.Вероятно питаш за 1ва генерация,но и там оригиналното си е в пъти по качествено...аз бих ги запазил..колкото до евентуалното разлепване на стъклото...пробвах с едни други фарове(пежо 307)-не става без жертви..и във фурната на 50гр слагах и с отвертки ръчках...тц. П.С. проблема при дясната дирекция е само в левия фар -неговия рефлектор е по високо и заслепява...реално и ние ако караме нашите коли в държави с обратно движение ще ги заслепяваме. Редактирано 4 Декември, 2015 от chy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #8 Отговорено 4 Декември, 2015 (Редактирано) Малко се отклоняваме от темата, ама ... ... П.С. проблема при дясната дирекция е само в левия фар -неговия рефлектор е по високо и заслепява...Тц, рефлекторите на двата фара са на едно ниво, както при ляв, така и при десен волан.Проблема е в снопа светлина, който при ляв волан се разширява на дясно, а при десен волан се разширява на ляво. Целта на разширяването е да се осветява по-добре тротоара, грубо казано. На ляв волан фаровете светят така ____ / ____ / а на десен така \ ____ \ ____ Хоризонталната част и на двата фара е на едно и също ниво. Там където свършва хоризонталната линия и започва разширението е центъра на крушката. Заслепяването на насрещните, когато караш кола с десен волан в България да кажем, може да се избегне със залепване на стикер на стъклото, който стикер "реже" точно това разширение на снопа светлина. Тогава снопа от такъв \ ____ \ ____ става такъв ____ ____ ____ ____ и не заслепяваш насрещните. п.п. На въпроса на автора - ако не ти трябват много спешно парите от фаровете, по-добре ги запази. Всичко става, я стъклото ще се повреди, я тялото на фара, и тогава с едно разлепване и вкарване на рефлекторите от ляв волан в десноволанния фар ще си имаш нови фарове Редактирано 4 Декември, 2015 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #9 Отговорено 5 Декември, 2015 А може би е възможно да вградиш едни лупи на Английските фарове и си имаш резервни фарове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове