Jump to content
entem

Избор на ксенон

Recommended Posts

Здравейте. Мисля да сложа ксенон на колата, става въпрос за Хонда Акорд 2004 година. Гледах в този сайт http://xenon.bg/category/117/sistemi-s-krushki-h1.html и най-вероятно ще взема Xenon Express понеже ги дават, че светят по-силно от EasyLight. Разликата в цената е 6лв. и така като гледам пише, че тези по-скъпите имат малки баласти. Може ли да ми обясните каква е разликата с големите и какъв цвят бихте препоръчали да взема? Така като гледам най-силно светят тези, които са 2700К, с жълтата светлина. В този сайт препоръчват 6000К като компромис между цвят и светлина, но на мен ми трябва да свети силно без значение от цвета. Попрочетох някои неща за тези ксенони, но всякакви съвети, които ми дадете, ще ми бъдат от полза.

Да не забравя да кажа, че фаровете на колата съм ги купил чисто нови преди 3 месеца, но не са оригинални, а са някакви тайвански. В момента са с обикновени крушки H1 от 55W.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят ксенон е 6000к, което не определя колко силно ще свети, а с какъв цвят ще свети. И студено-бялата (6000к) светлина е по-добрият избор според мен. Най-малко дразни очите. Преди да ти сложат ксенона отиди да ти регулират фаровете, за да не си поредният кретен, който си е сложил ксенон и го пери вечер пред другите, като само създава предпоставки за ПТП. И другото, което е не се впечатлявай много, много от тези проценти, които ги дават особено за безименните китайски ксенони. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Фаровете са регулирани преди 3 месеца като са сложени. Крушките в момента са най-обикновени, но не осветяват достатъчно силно и мисля директно ксенон да сложа вместо да пробвам с по-силни крушки и да видя, че почти няма разлика. Ще го имам в предвид това за процентите. Четох и в други форуми за цвета и сега се чудя дали да не сложа 5000К или 6000К понеже по-малкото келвини, т.е. по-жълта светлина ги дават, че не са толкова добри за мокър път, а 4300К и 5000К най-много се доближават до бялата светлина. Все пак за всеки човек различна светлина е най-удобна в зависимост от условията, но аз така или иначе не карам силно. Трябва ми само да свети силно и естествено да не пречи на други хора срещу мен. Гледах, че в този сайт предлагат и монтаж, но още не съм им звънял да питам за цени. Имате ли представа горе-долу колко може да струва това нещо или евентулано да препоръчате сервиз, в който ще свършат качествено тази работа в София?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскочи до Юби-Ко. Преди време бяха споменали че внасят и монтират ксенони. Не ги питах тогава за подробности, щото от фаровете на 6-тицата бях доволен (карах с Филипс "найт брейкър"), а сегашната си е с оригинален ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предходен автомобил бях слагал неоригинален ксенон (като това което разглеждаш ти). Тогава карах с крушки 4300K, много приятна и ненапрягаща светлина, дори и на дълги пътувания. В момента на моята съм с 5000К и въпреки, че разликата не е голяма, ако мога да избирам бих си избрал отново 4300К.

Относно монтажа не е абсолютно нищо сложно, по скоро дори е нещо от сорта на plug and play. Ако имаш инструкции към комплекта, всички необходими преходници (за захвата на крушките ако ти е различен от сегашните) и желанието да се занимаваш, би могъл да се справиш и сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите. По-скоро ще бъде неоригинален ксенон поради по-ниската цена. За момента изглежда, че ще взема 5000К, но така или иначе ще стане най-рано в събота и имам още време да реша. Иначе за монтажа, аз не можах да сменя крушките като изгоряха преди няколко месеца и изобщо не бих се захванал да пипам сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високите К са перфектни при ясно време и сухо, но когато вали, има изпарения и мъгли, се губят. И аз съм за 4300 в краен случай 5000, но в никакъв случай не бих си сложил 6000 и нагоре. Другото, което е дразнещо е, че обикновените габарити и дългите ще ти светят в жълто и не изглежда красиво. Аз затова си взех на Филипс Блу вижън комплект и ги сложих за габарит и дълъг и сравнително се поизравниха, макар че ксенона който ми е 4300 пак е по-бял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, angello. Ще ми бъде от полза, особено за мъгла понеже долу на бронята нямам халогенни фарове. Иначе не ме интересува дали ще е грозно или не, важното е да свети ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4300K според мене е правилния избор !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението, rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за 4300К. Все пак това е цветната температура на крушките използвани за заводско вграждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всички за мненията. Реших да купя това нещо http://xenon.bg/product/810/xenon-express-h1-ksenon-sistema-h1-za-kola-ac-tip-35w-300-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html. Мисля да бъде 4300К. Гледам, че има всичко неодходимо в комплекта - 2 броя баласти, 2 броя крушки, кабели за ниско и високо напрежение, крепежни елементи и указание за монтаж. Звънях в магазина и ми казаха, че ще бъде 25 лв. монтажа. Утре ще ида да се монтира тази система и вечерта ще пусна снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането на фаровете трябва да се прави не преди, а след монтажа на ксенона. Поради разлика в дължината крушките е много вероятно да има леко изместване в светлинния лъч и така, или да заслепява, или пък да бие много близо пред колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките мисля трябва да са D2S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2S се слага на фарове с фабрична ксенон система. Ако фаровете са с рефлектори трябва да се сложи D2R.

Но отделно се продават и преходници, така че нищо чудно и някой Н нещо си да боднат.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за информацията. Предишното регулиране е правено преди 3 месеца веднага след като бяха сложени новите фарове, но тогава бяха с обикновени крушки. Вече е сложен ксенона и свети по-силно, даже и настрани се вижда по-добре, но светят много ниско. Утре ще видя за някой сервиз, който работи в неделя, за да се регулират. След това вечерта ще ги пробвам и ще видя как е положението

 

Sent from my D2303 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох в неделя да се регулират фаровете и се оказа, че десния не може да се регулира. Вчера отидох пак там, където беше сложен ксенона и човека ми каза, че нещо е паднало, така и не разбрах какво и че щяло пак да падне, ако мина през някоя по-голяма дупка. Както и да е, той го нагласи и отидох на друго място да се регулира десния фар, а там се оказа, че левият е бил вдигнат много високо. Сега вече трябва да са наред. След толкова обикаляне поне разбрах, че крушките на единия габарит отпред и на стопа отзад са изгорели и ще трябва и това да се сменя :) Ако почна да не виждам поне ще знам този път от какво е. Иначе вчера този човек, който сложи ксенона ми вика да рециклирам старите фарове ама сега след като съм взел новите просто нямам как да се случи това. Вярно, че още не съм продал старите ама все някой ще се обади и за тях

Редактирано от entem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сменял фаровете? Ако фаровете не са счупени могат да се полират и то доста качествено, за много по-малко пари от колкото да си купиш нов фар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между полирането и новия фар беше 50лв. Заради това реших направо нови да взема. Вярно, че не са оригинални, но вършат работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб ясно, че е късно, аз го написах, за да знаят хората, че може и с полиране да стане. И то за 1 ден. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...