jordani82 0 #1 Публикувано 18 Ноември, 2015 Здравейте бъдещи колеги,пиша за първи път във форума и се извинявам предварително ако не съм пуснал темата на правилното място или има подобна тема вече.Така,днес си продадох колата и дойде момента да си избирам мечтаната от мен HONDA CR-V.Бюджета ми е до 6800 лв. знам,че е малко,но това е,в БГ сме.Добре ще е ако има и газова уредба.Има доста обяви,но ми препоръчаха първо да пиша тук.Доста съм бос на тема джипове,а и нямам познати които да разбират,затова ще се доверявам на думите на продавача най-вече.Все пак ще се радвам,ако ми дадете някакви съвети какво се гледа и т.н.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 18 Ноември, 2015 Добре (евентуално) дошъл! Да започнем от някъде. За коя генерация CR-V говорим? 1-ва (тази до 2002г) или 2-ра (тази след 2003г)? Ако е 1-ва парите ще те оправят, ако е за 2-ра... трябва да потърсиш доста, докато се намери нещо на тази цена и надали ще си доволен. Знам, че като гледаш от кои години са ти звучи множко, но не се опитвам да ти продам кола аз - ако потърсиш, ще се убедиш сам в пазарните нива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #3 Отговорено 18 Ноември, 2015 (Редактирано) Търся 1-ва генерация до 2002 г.А за 2-ра не съм си и помислял. Редактирано 18 Ноември, 2015 от jordani82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #4 Отговорено 18 Ноември, 2015 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21421502462891075&slink=bcqyoi Тази е близо до мен,но автоматика ме притеснява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 18 Ноември, 2015 Автоматикът е последното, което трябва да те притеснява, ако не е в ред ще си проличи при тест. Ако е в ред вероятно ще му се радваш дълго. Виж обаче наличието на доколкото виждам обикновена газ, незнайно как настроена и колко дълго карана си е за притеснение. Моят съвет е да си търсиш кола без газ и да пробваш поне една автоматик преди да си купиш ръчка. Поразрови се из форума, кои са основните неща които да гледаш при покупка, предимства и недостатъци за модела и направи избора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #6 Отговорено 18 Ноември, 2015 Не бях забелязал,че е с обикновена газ.Лошото е,че бъкел не разбирам от джипове и най-добре при огледите да намеря някой който има представа.Сега започвам да чета,а автоматика ще улесни и жената така,че няма да прескачам обявите с него.Благодаря за помощта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #7 Отговорено 18 Ноември, 2015 Добре "дошъл" CR-V не е "джип", а високо комби със задвижване на 4-те колела при поискване. Предполагам вече знаеш, какво означава това - кола с постоянно предно задвижване и включване на задния "мост", когато пробуксува едно от преднините колела. При огледа не ти трябва специалист по джипове, единственото джипово нещо в тази кола е кардана и задния диференциал. Първото нещо при огледа е да видиш дали има кардан, защото може да е махнат ако има проблем със системата 4х4. Оттам насетне оглед, като всяка лека кола - ръжда, шумове, вибрации, работа на двигателя и т.н. Проверка на системата 4х4 - на място навиваш пълен ляв или десен и тръгваш по-рязко напред и назад. Ако чуеш и усетиш тропане отзад, значи има проблем със включването на 4х4. Проблемът не е кой-знае-какъв, и отстраняването му по принцип е лесно и не толкова скъпо. Автоматик - както каза Експлоръра, това трябва да е най-малкото ти притеснение. Качваш се, караш докато си включи всички 4 предавки от 1-ва до 4-та и обратно. Превключването между предавките трябва да е без удари и форсиране на двигателя. Не трябва да има удари и когато местиш лоста от "P" u "N" на "D" u "R". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #8 Отговорено 18 Ноември, 2015 Благодаря за изчерпателния отговор.Определено ще ми свърши работа информацията,утре започвам с огледите.Ако някой във форума е решил да си продава колата да пише . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 18 Ноември, 2015 (Редактирано) Кои луд продава хонда бре, те за тва са на тея цени, ако случаино някои я купи на безбожна цена за 15 годишна кола поне да не го е яд Колегите са ти казали повечето, гледаи внимателно и питаи преди да направиш някоя глупост с прибързана покупка. Тук в раздела постоянно има някои дежурен и ако загледаш някоя обява ще получиш насърчителни или разубедителни съвети Запаси се с време и ако можеш набави си късмет че нещо ич ги няма последно време по читавите. Редактирано 18 Ноември, 2015 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #10 Отговорено 18 Ноември, 2015 Само да уточним - на автоматика лоста се мести само на място от Р на D или на R или обратно, да не пробваш в движение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Петров 1 #11 Отговорено 18 Ноември, 2015 Ако не е нахално, нека и аз да използвам темата на колегата. Скоро ще си продавам тойотата и мисля да мина на другия бряг Между Rav4 и Cr-v хондата по ми харесва и ще търся да купя Cr-v III след 2008, ако имам възможност дори и фейс-а от 2010. Колата бензин, автоматик, с доказан произход. Живо ме интересува имат ли проблеми автоматиците, дву-литровия двигател има ли проблем с газифицирането, кое е за предпочитане - газов инжекцион или течна фаза. Екземплярите на нашия пазар са малко и евентуално ще се ходи до Германия. Докато гледах обяви в немското mobile ми попадна коментар под модела в обявата - german edition. Интересно, има ли разлика в качеството на колите за България и на колите за Германия? Ще имам и още куп въпроси, колкото и да е нахално, защото скъпа кола втора употреба не се купува лесно. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordani82 0 #12 Отговорено 18 Ноември, 2015 Ще го имам предвид Слави,благодаря ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #13 Отговорено 18 Ноември, 2015 До колегата Петров! Внимавай с компресора на климатика, и по-точно със съединителя му. Хронична болка им е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 19 Ноември, 2015 То маи само това им е, ама като дадеш 20+ бона за кола един климатик ли ще те събори Двигателя се газифицира споко не е толкова кекъв като на рава, ама ако имаш кинти за течна фаза няма въобще какво да отваряме приказка, последните години цената и стана доста достъпна, системата се усъвършенства и не е така проблемна като по ранните поколения А джерман едишън тва значи кола с ръжда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Петров 1 #15 Отговорено 19 Ноември, 2015 Благодаря за мненията! Проблемът с климатика за всички модели и двигатели ли е, дали е отстранен с фейслифта 2010 година? Как да разбера при оглед на дали има такъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #16 Отговорено 19 Ноември, 2015 Нямам идея дали е отстранен след фейслифта, но е факт, че и на нашето CR-V(2008г. 2.0 бензин) сдаде багажа.Ремонтът беше 900лв + труда (ЮБиКо). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #17 Отговорено 19 Ноември, 2015 Един от признаците за сдаващ багажа съединител на компресора са вибрации при работа. На моето бензиново 2008 също сдаде багажа, но ремонта не е задължително 900 кинта. Моя беше около 250 във Варна, а има и ремонтни комплекти за тоя компресор ( има тема във форума ). Не е само тоя компресор на тия каручки, но като цяло при читав екземпляр главоболията не са много. Доколкото знам, след 2010 съединителя е модифициран и няма проблеми. Не знам дали само той или и "радиатора" е станал по-голям и не налага толкова често включване на компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове