Jump to content
Hondainishtodrugo

Подсилване на Сивик 1.4ис 90 коня

Recommended Posts

Здравейте и директно по въпроса:

Колата е Сивик 1.4ис 90 коня 96 година англичанка.

Имате бюджет от 1000лв, какво бихте купили и подобрили? Говорим за силов тунинг искам да накарам колата да върви.

Някой ако е правил или знае или има предложения нещо като проект нека сподели какво би направил.

Моля ви без отговори от сорта недей дава излишни пари или купи си друга..

Иска ми се някой който е правил подобрения по такава кола и друга хонда да сподели примерно цени за това и онова кое може да се направи кое е добре кое не и така .Благодаря предварително  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателен колектор Д16 - 120-130лв

Спортен изпускателен колектор 4-2-1 - 160-170

Генерация - 150лв

Интейк - 150лв

Глава Д16з6/у8 - 300-350лв

Комп - 150-200лв

Това са моите наблюдения върху цените, но нещата не приключват само да купуването им. С 1000лв бих си направил хубава генерация + колектори и интейк. Филма със смяната на главата е доста по-голям.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те устроят ли макс 10тина коня(без главата, а с нея 20) за 1000+лв ? Събери още 2 по толкова и турбинирай и джиткай 150кончета. Който е минал по тоя път(аз също) ще ти кажат(повечето), че това си е пари на вятъра, НО всеки човек си има мнение и желание и ако ти се занимава е интересно и полезно! Успех. 

ПС за главата ти трябва делко кабели, жички за втека и тн. Генерацията си я правих сам и излезе 200 и няколко лв. като задното гърне беше умопомрачително гадно! :D Колектора също е 200+(спортен не чугунен) И гарнитурки и тн. Само това ти е 500лв. Винаги може и суап с б16 да направиш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И главата да е от Z6, а не от Y8 

ps. с глава от з6 колата качва повече от 20кс ! 1.4 втек на варел даде 15.9 от първи старт(с лош старт) на кондофрей,лично я мапвах колата,върви много прилично 0-100....

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y8/Z6 и бих разкарал D14-ката :). И ще ти остане някой лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В dodo-upgrades има В-текова Д14-ка 145 коня. Всеки казва swap, само че в момента има б16-ка за 2300лв, отделно ако не правиш нещата сам заминават още 1000, а тия пари не всеки ги вади ей така за спорта. В случая може да си засилва неговата постепенно и накрая да има прилично вървящ автомобил с изрядни документи. Който има готови 3000лв продава си д14-ката за още 2-3 и си взема фабрична Вти-ка без да се занимава със суапове и т.н.
По темата има изписано много, не смятам да споря с никого, но всеки си преценява възможностите и желанието. Какъв е проблема 5-6 месеца да си събира Мини-ме-то, накрая ако не го кефи резултата ще разпродаде частите и ще премине към нещо по-сериозно. В никакъв случай не мисля, че начинанието е "пари на вятъра", части като колектори, комп. интейкове и т.н изчезват за няколко дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо: Има доста теми за тунинг на д14.

 

Второ: съгласен съм с колегата над мен!

 

Трето: за 1000лв може да стане добро миними с втек глава и къси скорости да речем ;) (после наистина може да разпродаде всичко бързо без загуба) обаче колата е англичанка, което е минус...

Аз лично за тия пари бих суапнал с д16, хем ще върви повечко хем има база за понататъшно развитие. :)

Редактирано от Street-warrioR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек маховик, 400лв

3та и 4та скорост от рекс + файнъл на 4,43, 200лв

Генерация с гърне 150лв

Хендмейд интейк от пвц 5лв

Хубав филтът 90лв

Смукател от з6/у8 120лв

 

Без вътък и други филми, болт он...

Редактирано от dctR
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка маховик се продаваше за към 200лв даже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие хубаво викате маховик и така нататък ... ама като гледам момчето за да пита значи на дали може да си сложи маховика сам ... а там си е труд ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за начало хубав спортен филтър и генерация ще помогнат ли поне леко и др ми въпрос има ли значение какви са ми свещите защото ми казват че ако сложа хубави може са има макар и малка но лека разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростна кутия от Д13 фейслифт-100-150лв.+100лв. труд, най-осезаема е разликата според мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-нагоре един колега каза да не се слага глава от Y8. Защо е моят въпрос.

Аз възнамерявам точно у8 глава да ползвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14франк с глава и всмукател й8 вал биели д15

Вчера ми пратиха графиката

post-11665-0-11143800-1447266162_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм... Не изглежда впечатляващо. Но не мога и да коментирам.

Все пак Д16У8 ми допада доста като глава. Ще вдигне с малко компресионното число има по-добър дизайн на горивните камери по отношение на превенция на детонациите. Не знам защо се е получил този резултат. Чисто теоритично Д16у8 трябва да е по-добре спрямо Z6. Z6 като идея не ми допада, защото ще смъкна компресионното число макар и малко и тук говорим за теоритично смъкване,а в реалността ако трябва да се включи и износването ще бъде още по-различна картинката. Единствено не ми харесва ръба получен от квадратните куполи на горивните камери. От гледна точка на детонации. Какво мислите?

 

Относно графиката - като чуя че е пипана долната част на двигателя веднага си имам едно на ум.

Колко от хората които сглабят такива двигатели и ги подготвят за сериозен бой преминават през всички сервизни допуски? Дали са спазени, дали са равномерно износени? Не може да си купиш комплект чисто нови лагери да ги сложиш в двигателя и да кажеш хоп готово направих основен ремонт.

От тая гледна точка също не искам да сменям на тоя етап нищо в долната част и Д16у8 главата ми харесва като идея повече от Д16з6.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрите модове за д14 са икономични вал/карантии/z6 глава + боост :punk:

Все пак Д16У8 ми допада доста като глава. Ще вдигне с малко компресионното число има по-добър дизайн на горивните камери по отношение на превенция на детонациите.

Z6 главата е (многократно доказано) по-устойчива на детонации от у8 главата, ако говорим за сток отливки. Със z6 глава мощността при високи обороти ще е идея повече, докато у8 е насочена по-скоро към ниски/средни, поради стремежа за снижаване на вредните емисии. Но въпреки че у8 главата носи доста по-малко аванс, разликата в tq/hp между двете глави, не е феноменално голяма.

 

 

Колко от хората които сглабят такива двигатели и ги подготвят за сериозен бой преминават през всички сервизни допуски?

Срещат се и такива :|



П.П. Някой ще ме светне ли какво е компресионно число?

Редактирано от LAMER
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел има голяма разлика между компресия и компресионно число ( степен на сгъстяване имам предвид аз- отношението между обема на горивната камера при бутало в долната си мъртва точка и обема на горивната камера в горната си мъртва точка).

Компресията е налягането в горивната камера, когато двигателя работи като въздушна помпа. Наляганията, когато има горивен процес в горивната камера са тотално различни.

   Бях твърдо решен да ползвам Д16у8 глава, но Ламер може би ме разколеба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А4 с гарнитура и глава У8 = 9.44:1...по калкулатор...даже вдига прекалено малко...поне за мен

Относно разликата в главите З6 и У8...

З6 за топ енд пауър и турбо...

У8 за ниски и средни...

Входния порт на У8 е несиметричен или преградата между двата клапана е много по-навътре и е наклонена за по-добро завихряне в горивната камера...ако някой се пробва чрез портване да я изправи, вероятността да бракува главата е огромна...

Това е резултата от еднодневното ми изучаване от НЕТА.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани бре 122 коня на гумите са малко за де 15 що като си изучавал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани бре 122 коня на гумите са малко за де 15 що като си изучавал.

Хахахах...главата само веее...:-)))

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да усетиш никаква разлика... ако искаш бърз двигател, 1.4 не е той. Имаш хубав двигател за предвижване от точка А до точка Б. Карай си го, поддържай си го и като имаш финансовата възможност, ще си вземеш по-бърз :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...