Jump to content
borko_st89

Проблем с парното на Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте колеги. Проблема е следния: откакто отскоро взех да ползвам парното (на изключен А/С), забелязах че от двата въздуховода откъм шофьорската страна духа топло, а от пасажерската страна - духа судено, т.е. вкарва въздуха от отвън без да се подгрява. Моля ви помогнете, защото незнам откъде да започна да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да няма проблем. Пробвай да пуснеш климатика и да изравниш температурите (лява и дясна) от врътките. При мен ако са оставени различни и спра климата, при самотек на потока при движение на колата, или само вкл. вентилатор също се усеща слаба разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви варианти съм пробвал колега: и на "Auto" ,и на "Dual", настройвам и двата потенциометъра на "High" само на парно и нищо.... а и разликата хич не е малка, защото от моята страна духа жега, а от пасажерската студено...Затова питам къде да търся проблема...дали е възможно да е електрически или механичен, да не би да има някоя заседнала клапа....незнам какво е устройството точно, затова се допитвам. Ако някой е имал такъв проблем моля да помага, че не се търпи...а тепърва се очакват студовете и нз какво да правя... МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми мирише на запушено радиаторче на парното.Имах точно същят проблем при ЦРВ-то и се оказа то.Беше запушено половината и от шофьорската страна ми духаше хладно,а от пасажерската топло.Оправя се доста сполучливо (аз така реших проблема) с препарат течен тип "калгон" за перални.Аз моето го свалях,но може и на място,че е голям х*й с разглабянето на таблото.Откачаш маркучите,които влизат в него от към двигателният отсек и пълниш през горната тръба  препарат.Изчаква се няколко часа,да пробие хубаво,като се долива препарат през това време,след което промиваш обилно с маркуча.Излиза яко мизерия и варовик.Резултата е поразителен.

За съжаление новият ми Акорд явно има същият проблем,та вероятно ме чака същата процедура.

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @borko_st89 имаш ли решение на проблема? По начина, който е описал @policeman ли процедира или не беше радиаторчето? 

При мен от шофьорската страна от въздуховодите духа много топъл въздух, след като загрее колата, освен ако не настроя темепратурата на LOW, дори тогава въздуха изстива бавно и не става напълно студен. От пасажерската страна температурата на въздуха се сменя адекватно спрямо настроените градуси. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - вероятно проблема е запушване в радиатора на парното, както каза колегата policeman. Аз го имам абсолютно същия проблем на акорда. Преди месец бях на майстор на климатици (препоръчан) който провери механично и с диагностика дали клапите работят правилно. Едно от моторчетата работеше по - бавно от другите и след почистване и настройка на цялата система от клапи се оказа, че ситуацията е същата. От лявата страна е топло от дясно духа студено. След като загряхме колата без да работи парното на място пуснахме на май-топло да духа на средна степен.От всички клапи духна топло, но в следващите 15-20 секунди въздуха от десните клати истина осезаемо ,даже най-дясната дъха студено. След изключване на парното и около 5 мин бед да работи вентилатора го пуснахме пак и ситуацията се повтори - отначало топло навсякъде и изстиване за 15-20 секунди на дясната страна. За мен това е показател че радиаторчето не може да смогне тъй като не се загрява цялото. Пробвай дали в началото, на вече загрял автомобил, при пускане на парното духа топло навсякъде и след това изстиват пасажерските клапи, като най-дясната почва да духа студено след 5-10 секунди, а дясната от двете средни след около 20 сек. Ако е така значи е радиаторчето. Аз като се стопли смятам да направя промивката с калгона и дано стан, че стигне ли се до смяна работата става дебела. Радиаторето е само оригинално и 630 лв.+ 100-150 за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,радиаторчето е едно за цялата система няма логика да е запушен а в същото време да духа топло от другите духалки.Закачи я с някоя диагностика и виж дали е натрупал някоя грешка климатроника ако си от Варна мога да ти я закача.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги. В моя случай проблема не е изстиване на въздуха от пасажерските въздуховоди, а "неизстиване" на въздуха от въздуховодите от шофьорската страна. Когато загрее колата, освен ако не настроя температурата на LOW духа сякаш е на HIGH, независимо от градусите на климатроника. Възможно ли е проблема да идва от неработещо моторче на клапа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здтваейте :) моля за.малко помощ :) как да настроя системата да.духа самобеентилатора без да се включва климатроника .... топлото да идва само от двг с акорд 7 2.2 фейс съм с навигацията 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като менюто АС натиснеш OFF.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...