vas1l 1 #1 Публикувано 25 Октомври, 2015 Здравейте пичове , искам да ви попитам дали може някой да ми помогне в търсенето на фарове за хондичката ми понеже я вкарах от Англия и трябва да сменям фаровете за пред КАТ , а не ми се дават пари за нови. Колата е 2000 кубика 2000 година 147к.с. Ще съм ви много благодарен за нещо около Пловдив . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 26 Октомври, 2015 А какво е противоречието между английските фарове и бг законите? Предполагам говориш за акорд акорд 6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vas1l 1 #3 Отговорено 26 Октомври, 2015 трябват ми такива с европейска дирекция , щото тея са с обратна .. за обратно движение ?! акорда незнам дали е 6 или 7 2000 година е с целия фар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 26 Октомври, 2015 Светлината на фаровете е отрязана от ляво - на коли с лява дирекция, за да не заслепяват. И е хубаво, че поне при регистрация за тези неща се гледа. Щях да предложа megaparts, но гледам, че в момента имат един единствен десен: http://www.megaparts.bg/products/avtochasti/chasti-po-kupeto-malogabaritni/farove?pa_marka-avtomobil=13&pa_model-avtomobil=162&productFilterSubmitted=1 Извън темата: Само искам да те попитам защо си пуснал тема озаглавена "Honda Accord 7", като темата ти е за 6та генерация и питаш конкретно за фарове, а не за колата като цяло? Отделно, че и под-заглавието на темата ти е "Малко помощ ако може...". Ясно, че щом пускаш тема търсиш помощ. Но не става ясно нито за каква кола, нито за каква помощ. Примерно добро заглавие, след като не знаеш генерацията на колата си, би било "От къде да намеря фарове за Honda Accord 2000г. 2.0 147кс". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #5 Отговорено 26 Октомври, 2015 Някой наясно ли е в какво точно се крие разликата във фаровете за тоя модел за дясна и лява дирекция? Според мен ката корпуси и стъкла (които са поликарбонатни и нямат "шарки" като на старите стъклени) са еднакви, а разликата е само в рефлекторите и евентуално дефлекторите в "късите" секции. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #6 Отговорено 27 Октомври, 2015 http://www.avto.bim.bg/Farove-za-HONDA-ACCORD-ot-1998-do-2003_m195t18.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vas1l 1 #7 Отговорено 27 Октомври, 2015 tonywoolf мерси много но мисълта ми беше за някакъв по евтин вариант , примерно втора употреба нещо колкото да мина през КАТ и после да си сложа пак моите фарове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 27 Октомври, 2015 Добре, защо след като го има в закона, и е дадена ясна причина поради която фаровете са несъвместими, ти все пак искаш да го заобиколиш за да минеш регистрацията (да минеш метър), и после отново да вадиш очите на шофьорите. Защо направо не поискаш на някой колега фаровете на заем, а после му ги върни... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #9 Отговорено 27 Октомври, 2015 Той е започнал с минаването на метър още като е взел кола с десен волан, която е по-опасна заради по-лошата видимост на шофьора и в града, и на дълъг път, рискувайки безопасността на себе си и останалите, за да поспести пари. Това с последните 200-300лв е просто още една малка добавка към проблема, можеш да си представиш дали и колата ще се кара с хубави гуми и ще се поддържа напълно изправна. Но като ни е слаб контрола, за нас остава да стискаме зъби 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 27 Октомври, 2015 (Редактирано) Да споделя на кратко за десните волани - карам със съпругата си към морето, а пред мен в крайна лява камион без ремарке, тип хладилен, и кара супер бавно, свирнах няколко пъти след подаване на светлинен сигнал, в продължение на няколко минути. След тези няколко минути изпреварвам внимателно отдясно, и какво да видя, ДЕСЕН волан и този ме гледа тъпо през полу-свален прозорец, и не мърда гадта мръсна...не искам да обиждам колегата или който и да е от форума който кара с десен волан, може да са съобразителни и добри шофьори, но смятам че това е много рисково и не оправдано (отнася се и за камионите за смет). Редактирано 27 Октомври, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #11 Отговорено 27 Октомври, 2015 Аз, като компромисен вариант, ще предложа следното решение: Колега, свали си фаровете и ако са с подобна конструкция отвътре, като на Акорд 7, ще си сложиш рефлектор ли е, дефлектор ли е-не съм сигурен, но е метална пластина, която стои отзад на крушката. Тя прави отсичането на светлината, дали да е отворено надясно като в БГ или наляво, като в UK. Аз лично смених и двата си фара с втора употреба от коли от UK, и по съвет на човека откъдето ги купих- Arisa Parts заменихме техните пластини с на старите ми фарове и в това беше решението. Всякакви други манипулации на нормативните изисквания и стандарти, са направо обидни и правещи ни на балъци, нас, останалите участници в движението и създаващи опасност за нашата сигурност. Успех, и ако стане замяната сподели за улеснение на следващите като теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 27 Октомври, 2015 angello е прав, аз моите лично съм ги разглобявал и на всеки от късите има по метална пластина (това е за Акорд 7 ген обаче), евентуално ако размениш лявата с дясната, ако дупките за болтчетата съвпадат, което мисля е така, ще минеш без покупка на нов фар и ще си в законовите рамки. Това е едно, второто е че ще трябва да дадеш 100лв. за отваряне и затваряне на фаровете, 50лв. на фар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #13 Отговорено 27 Октомври, 2015 Имам 29 годишен шофьорски стаж и вече не бих могъл да променя различните психомоторни навици на лява и дясна ръка, така че дори не бих седнал да карам кола с обратен волан. Към автора на темата: Има лепенки за прикриване на пиковите светли участъци на фаровете с десен волан. Не знам дали е решение за пред закона? Със сигурност е частично за насрещно движещите се, но ощетява теб от към осветеност на банкета. До скоро карах такава кола с ляв волан. Имаше преди време щета и си смених фаровете с афтърмаркет на ДЕПО. По незнайна за мен причина пазя ударените. Строшени са някои от крачетата на корпусите и едното стъкло е частично отлепено. Рефлекторите и машинките са здрави.Не ги продавам -подарявам ти ги, ако намериш кой да ти свали твоите, разлепи стъклата и подмени рефлекторите. Би трябвало това да е разликата между ляв и десен волан. От колеги във форума съм получавал безвъзмездни подаръчета -може би сега е мой ред да направя жест на добро за начинаещ колега. Провери въпроса с лепенките и предложението ми, и драсни ако те интересува "офертата", но искам гаранции че ще свършиш плануваното. Иначе може да са по-полезни на някой друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vas1l 1 #14 Отговорено 27 Октомври, 2015 Колеги аз в момента карам с такива лепенки и пред КАТ те не важат , поне за Пловдив . За това дали е опасно и дали удобно да караш кола с десен волан мисля че всеки човек може сам да прецени кое му е добре и не съм купувал колата с цел спестяване на пари , просто я купих докато бях в Англия да си върша работа с нея и сега си я докарах да си я регистрирам тук. Пък после дали ще я карам тук или там не се знае а и е все тая .. За офертата за рефлекторите ще е много добре ако мога наистина да сменя само тях но дали всичко ще е наред за пред закона незнам. Ще разпитам за това и ако наистина става така ще се възползвам от офертата , ще се получи супер . Благодаря ви много за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #15 Отговорено 27 Октомври, 2015 Ако не искаш да пазиш себе си и пътниците в колата си, поне пази другите участници в движението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #16 Отговорено 27 Октомври, 2015 Само да вметна, че няма начин да тръгнеш да изпреварваш безопасно. Докато стигнеш до момента да видиш дали идват насреща коли, твоята отдавна ще е цялата в насрещното движение... За заслепяващия ляв фар на дясноволанната няма да говоря изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове