striking 3 #1 Публикувано 15 Октомври, 2015 Здравейте, това не е първата ми тема с въпроси, но нали за това все пак е форума за да може, който разбира повече да помага на другите, че и те да се образоват малко В случеят попаднах на една обява, която държа да отбележа че съм я виждал доста отдавна, явно още не е продадена. Не знам защо, е имам някакви докатки, но все пак бих желал да изразите вашето мнение. Със сигурност изпускам нещо, което вие ще видите. Все пак 10 чифта очи виждат по-добре от 1. Обявата е следната - Хонда Акорд. Може някой от вас да я знаят също така. Ще пусна малко превод от обявата на немската част, за да е по-лесно за вас и да ви спестя време: - Времето гуми на алуминиеви джанти, профила на приблизително 75% - Последно обслужване: 03.2014 на 109 000 KM Забележка: 2 около 1 х 1 cm повреди по боята на предния капак - закърпен, малка вдлъбнатина във вратата на пътника Не знам, колко "малки" са тези дефекти, поне на снимките не се виждат, явно така е снимано нарочно или кой да ти каже. Цената на автомобила е доста добра ми се струва, ако е и на истински км-три е също много добре. Има някаква сервизна книжка... Притеснява ме това, че незнайно защо вътре има сменени или боядисани елементи от колата в синьо Малко е "дразнещо" като че ли... ама по-важното е защо е така. Всъщност сега като се загледах, решетката отпред не е като на facelift, прав ли съм, че колата не е фейслифтова или не? Защото пише че е 2007 Всякакви други коментари ще ми бъдат полезни по обявата, какво виждате вие, какво мислите за колата и т.н. Благодаря ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2 Отговорено 16 Октомври, 2015 Колата си е фейс, някой лигльо я е поциганил вътре, отвън тая решетка е по готина...Тая кола с докарване и обслужване ти е 16 000....Дай да ти дам перфектен к24 с два чифта джанти и нови зимни,газов инж. Романо на 20 хил.,уникална машина от швейцарско...13 500....Колата е последната преди фейса, края на 2005, тайп с... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3 Отговорено 16 Октомври, 2015 По "външни видими белези" колцата е фейслифт, но СПОРТ версията (както е написано в обявата) и това е характерната за нея решетка пред радиатора. Сините детайли в интериора, са си оригиналните, преправени от мерак и може да не са боядисвани , а фолирани -тоест може да премахнеш слоя -питай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 16 Октомври, 2015 А защо след като е 2.0 е с два ауспуха? И това май е доработка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 16 Октомври, 2015 За мен лично, това което е направил с интериора не е "циганийка". Човека е направил хубав контраст в цвета на купето. Като гледам ауспусите, си мисля че е правил и генерацията, или само е сменил накрайниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #6 Отговорено 16 Октомври, 2015 Синьото си е циганийка от всякъде, но все пак всичко е въпрос на вкус. Да беше сложил малко алкантара тук-таме, вместо това синьото. Потвърждавам мненията на колегите, фейслифт е колата. Решетката за мен поне е най-готината за акорд решетка. Като крайна цена, айде да не е 16к ама 15к лв ще дадеш. Според мен си струва, само ако има ш път така и така нататък и да я видиш. Ама специално да ходиш до там, трябва много да ти харесват сините пластмаси вътре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #7 Отговорено 16 Октомври, 2015 - Последно обслужване: 03.2014 на 109 000 KM Притеснява ме това, че незнайно защо вътре има сменени или боядисани елементи от колата в синьо Малко е "дразнещо" като че ли... ама по-важното е защо е така. В книжката последното обслужване е на 07.01.2012 г. Ако се вярва на това "Последно обслужване: 03.2014 на 109 000 KM" , първоначално са карани средно около 1500 км./месец, после 1100, а накрая....≈160 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #8 Отговорено 16 Октомври, 2015 Какво имате предвид под "правил генерацията"? Гледам вътре е сложил и CD, за какво му е било нали колата чете мп3 или не? bullkiller е това са 30к км за 26месеца, не знам защо ги смяташ по този начин, първо 1500км после 1000км и т.н. Ами гледам нали на книжката пише, че е сервизиран в сервиз на Хонда? И не знам защо мислите, че ще излезе 15-16к. Колата е обявена за 6.490, ако се смъкне на 6000-6100, това са 12к, даже ако сложим 1000лв за докарване до БГ стават 13к. Не включваме разбира се, разходите за обслужване, защото то и от тук да я вземеш пак ще дадеш тея пари. Между другото намерих една друга, която изглежда доста добре, малко по-скъпа е, но изглежда по-добре, по-запазена и има някакви гуми в багажника се вижда. Какво мислите за тази ОБЯВА И между другото, никой нищо не спомена за колата със синьо, от към гледна точка на дали изглежда запазена примерно, защото мен ми изглежда с малко изхабена тапицерия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #9 Отговорено 16 Октомври, 2015 Мисля, че тази обява стой поне от няколко месеца, ако това е от някакво значение... Но може и да бъркам, въпреки че с тези елементи, касетофона и черните джанти не бих я сбъркал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #10 Отговорено 16 Октомври, 2015 bullkiller е това са 30к км за 26месеца, не знам защо ги смяташ по този начин, първо 1500км после 1000км и т.н. Ами гледам нали на книжката пише, че е сервизиран в сервиз на Хонда? Първа регистрация : 08/2007 , условно 0 км. В книжката, последното обслужване е на: 07.01.2012 г., 80 303 км. 80 303 : 52 месеца= 1544,288461538462 км./месец и т.н., kapish? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #11 Отговорено 16 Октомври, 2015 На мен втората обява повече ми допада. Не е променяна, а е както си е излязла от завода. Всеки си има вкус, както за решетки, така и за преправени детайли. Също при покупка на кола думите "Германия", "поддържана", "читава", "без удари" и "евтина" няма как да стоят на едно място. Цената се оформя и от общо състояние и екстри. При всички случаи купуваш "котка в торба" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 16 Октомври, 2015 Под генерация, имам предвид че 2.0 е с 1 ауспух, а този с 2, което значи че е правена като тунинг най-вероятно. Няма как някой да каже от снимка какво е състоянието на колата, като боя, окачване, и прочее. Всеки си има вкус към цвят, тунинговане, и каквото му дойде друго в главата, да го направи както си поиска. Интересно е как някои знаят как и с каква боя, или фолио го е направил само от снимките, които като се зуумнат и се размазват. Определено не съм фен на фейслифтовата решетка и стокови джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #13 Отговорено 17 Октомври, 2015 Явно не си купувал кола от джърмани, мираж е да ти стигнат 1000 лева за докарване, еле пък ако ти е за сефте...Загледай Швейцария, намери човек занимаващ се с това,подтотви 1500-1800 лева над цената и си ти....И последно въпреки, че някой може да рипне, к24 гори почти еднакво с к20, вървежа е несъпоставим, к24 има шеста...ако преглътнеш 70-90 лева за данък защо не гледаш гоуемия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #14 Отговорено 18 Октомври, 2015 Тази кола е в обявите от мин. Януари 2015,когато започнах да гледам за моята... Ако колата е читава няма шанс да се задържи толкова време. На тамошния пазар добрите коли заминават за максимум 3-5 дена... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #15 Отговорено 25 Октомври, 2015 Решетката от обявата, заводски се вгражда само на моделите Тype S и Еuro R. В конкретния случай е монтирана допълнително на този 2.0спорт като аксесоар. Допълнителното ЦД е слагано заради липсата на USB вход, както и че оригиналното чете само аудиоЦД и не мп3. Но си мисля, че с един усб адаптор всичко се решева доста по-лесно и удобно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове