Jump to content
xfls

Дрънчене на нивомер в тороидна бутилка на CRV

Recommended Posts

Здравейте, при мен се получава едно дрънчене на нивомера/поплавъка в стената на бутилката при тръгване и спиране. Чува се когато бутилката е пълна над половината. Нивомера е Мимгаз. Вече имам записан час при газаджиите, но от разговора ни по телефона останах с впечатление, че няма да я оправят. Опитаха да ме убедят, че е нормално. 

 

Интересувам се при вас има ли подобно дрънчене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз съм с CR-V и такава бутилка но такова дрънчене нямам.

Имах само в началото проблем, че поплавъка опираше в централната стена на бутилката и не мереше правилно. След леко огъване на оста всичко се оправи.

Изобщо не е нормално да си оправят бакиите им кажи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен подрънква. Симотомите са същите. Не мога да кажа каква е марката на нивомера. Пиши какво се е получило след ревизията, че ми е интересно.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички марки дрънкат.Чува се при бутилките,които са в купето и не са шумоизолирани.Поплавъка няма нито амортисьор,нито успокоител като бензиномера и няма кой да го спре да не подскача.Ако вече си свикнал на разхода можеш спокойно да го исхвърлиш,но с поплавъка е вързана системата за ограничаване на пълненето на 80%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз съм с CR-V и такава бутилка но такова дрънчене нямам.

Имах само в началото проблем, че поплавъка опираше в централната стена на бутилката и не мереше правилно. След леко огъване на оста всичко се оправи.

Изобщо не е нормално да си оправят бакиите им кажи.

 

Благодаря за информацията! 

При мен отчитането не е осоебно точно - често варира нагоре-надолу с 1 лампичка. Предполагам това е нормално, имайки предвид формата на бутилката.

 

 

Всички марки дрънкат.Чува се при бутилките,които са в купето и не са шумоизолирани.Поплавъка няма нито амортисьор,нито успокоител като бензиномера и няма кой да го спре да не подскача.Ако вече си свикнал на разхода можеш спокойно да го исхвърлиш,но с поплавъка е вързана системата за ограничаване на пълненето на 80%.

Сигурен ли си, че всички модели нямат никаква защита за подобно подскачане? Ако е така, интересно как е избегнат проблема при колегата koko__2002. 

Виждам, че на Мимгаз са едни от най-евтините, та...

 

Ще пиша след сервиза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко литра е бутилката и събира ли се заедно с масичката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутилката е 24 литра, а масичката липсва и на нейно място има плоскост.

Със сигурност не идва от там проблема. Тествано е и без нея. 

 

 

При натискане на задницата на ръка, когато е паркирана колата се чудва много ясно, че дрънченето идва от вътрешността на бутилката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сивик-а съм с няква българска бутилка, правена във В. Търново, иначе останалото от инсталацията е турска изгъзица, само че бутилката ми е тип пура. И си почуква точно както казваш, като поспадне малко нивото и я разлашкам по някои хубави пътища :) 20 литра макс, събира около 16-17.

Не съм предполагал, че при тороидалните ще е същото, ама щом Markony казва явно има чалъм и при тях :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

xfls - Мерси, питах информативно каква бутилка мога да сложа , за да запазя масичката

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Романо поплавъка има шумоизолация-гумен маншон,който в долно и горно положение омекотява ударите,но дължината трябва да е сметната според диаметъра на балона иначе пак чука в лагеруването.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

650/18 и масата остава . Ако намериш такава. 18 ти е максимума за да остане масата. Може леко да чукнеш в заднят край ако се наложи. Това е за CRV2 . Аз махнах масата и събрах 650/20 / 51 л. Търновска. И чукнах леко отзад да е сигурно. Отгоре изрязах по задната стелка едина плоскост пластмаса от двете страни с алуминий. И стана бетон. Не мога да кажа наименованието на плоскоста , понеже не го запомних. Маркони го знае , може той да помогне с името.  ;-)

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджиите ме отпратиха без дори да я погледнат... 

Твърдят, че нищо не може да се направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен в Сивика се чува, сондата е същата. Като сложа мокета на багажника върху бутилката и кората върху багажника и не се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разгледах упътването на компютъра (Tamona) на газовата уредба и видях, че има и червена лампичка на индикатора, която трябва да свети когато бутилката е пълна под 20%. Въпросната лампичка светва при запалването на колата, но преди свършване на газта никога не е светила. 

 

В момента бутилката е празна и реших да погледна какво показва и индикатора на самата сонда. Според него обаче бутилката не е празна, а е на около 20%. Снимка: https://www.dropbox.com/s/uy2rno1qhzf2n0a/20151014_183214.jpg?dl=0

 

Дали е възможно да са монтирали сонда за друг вид бутилка?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхлаби двете болченца и завърти нивомера така,че стрелката да отиде на празното...демек по часовниковата стрелка.Стрелката на нивомера ще стои на едно място щото се управлява от поплавъка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! Това би трябвало да реши проблема с отчитането и отпред, нали? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такава стрелка на самата бутилка, но на индикатора в купето имам 3 зелени лампи и една червена, която светва наистина при привършването на газта и ако продължа да карам докато я свърша напълно привключва сама на бензин и започва да пищи доста силно до натискане на въпросния бутон в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се държи по същия начин, но го прави когато съм на 1 зелена, а червената не светва изобщо. 

 

Сега погледнах въпросния нивомер, но той е един цял компонент и единсвената му връзка са кабелите. Съответно при разместване се мести и стрелката с него.

 

Не се променя, когато колата е на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от моя газаджия знам, че въпросната индикация вътре в купето се наглася с компютър, кога как да свети, какво да свири и т.н, но може да е и в зависимост от модела.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Днес разглеждах софтуера и има такива настройки.

 

Още един въпрос. Намерих въпросната сонда в един сайт и в него пише, че модела е според наклон и височина на бутилката. На моята пише 200-30. Ако 200 е височината на бутилката в мм, звучи логично да има и двата проблема при мен, понеже моята е 160мм.

 

Снимка: https://www.dropbox.com/s/3s5y45u0xhtvbix/20151014_182825.jpg?dl=0

 

 

https://www.dropbox.com/s/3s5y45u0xhtvbix/20151014_182825.jpg?dl=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да се разберем нещо.Развиваш двете болчета дето държат пластмасовия нивомер със стрелката,завърташ корпуса и стягаш съсвем леко.Там самите дупчици са елепсовидни за да се регулира.Така ще докараш да светне резервата.

 

Правилния начин е да се извади сондата и да се скъси с 2 см.Отчитането на индикатора наистина може да се регулира софтуерно,но пак е ориентировъчно.

 

Индикатора с светодиодите ще се обнови ,чак като обърне на газ автоматиката...не на контакт.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завъртях го вчера, но показанието на стрелката не се променя. Пробвах да го завъртя и обратно, но в двете крайни позоции показва едно и също.

 

В крайна сметка по-важен е въпроса за дължината на сондата. Може ли да се приеме за нормално, че са ми монтирали сонда за 4см по-висока бутилка, за да знам дали да ходя да се разправям пак? Ако е така, по-добре да си я накъся сам. От нея явно идва и проблема, че бутилката се пълни над 80%, за което преди 2 месеца ми казаха, че също било нормално.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нивомера никога не е бил фактор при монтажа на ГИ.Колкото и точно да се настрои показанията пак са неточни и служат само за ориентиране.В повечето случаи колегите карат като си занят пробега с една бутилка и на дневен километраж.На всичкото отгоре като слизаш и се качваш се променят показанията заради липсата на демпфер.В някои уредби има софтуерен такъв и реално показанията на светодиодите идват с закъснение.

В поплавъка има интегриран магнит,който предава информация на магнитната стрелка/която размести/ безконтактно.В оста на стрелката има потенциометър,показанията на който се измерват от компютъра на ГИ.Това е принципа.Щом при теб няма промяна е някакъв друг проблем.Дължината на сондата се гласи точно по диаметъра на балона.Прави се едно малко чертежче в разрез на бутилката и се измерва колко да е дълга сондата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за подробната информация! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 ходения за корекции по сондата бутилката вече се пълни на около 80%. Липсват и честите удъри на поплавъка по стените на бутилката, когато е пълна. :)

Редактирано от xfls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...