Jump to content
Voyslav Filipov

Мнение по конретен автомобил Хонда Акорд i-DTEC 2,2 (150hp) AT

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Има една Хонда Акорд, която от днес ми е на сърце и с удоволствие бих се присъединил към членовете тук.

Бих искал да видя Вашите мнения за нея, както и евентуални слаби места по модела, базата и т.н. преди да се случи покупко-продажбата и за които да съм подготвен.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441263789631069&slink=akjjfh

 

По-горе е линка към обявата. Самата кола се намира в с. Труд, гр. Пловдив

 

До сега не съм карал Хонда, още по-малко автоматик.

Днес направих един тест с въпросния автомобил, според мен много е запазена, нямам забележки по интериора.

Настъпах я на няколко пъти и това, което ми направи впечатление е че ми е малко тромава, макар и 150 коня и второто е, че при смяна на предавките малко придърпва. Не знам дали това е нормално за това поколение скоростни кутии.

 

Споделям, че съм Шкода фен и карам и такъв автомобил в момента. При шкодите автоматиците са с двойни съединители и не съм усещал такова нещо, но по-скоро може да се дъжли на начина й на изпълнение.

 

Бих се радвал да споделите Вашите мнения и коментари.

 

Поздрави и до скоро!

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега.

Карам постоянно Пасат 2010г. 2.0 дизел 140кс. DSG. Също и предния модел Пасат 1.9 130кс дизел АТ. Личната ми кола е Акорд 2007 само, че 2.4 бензинова автоматик.

Акорда сменя по-плавно и по-хубаво скоростите от DSG-то, да не говорим от по-стария Пасат. Правя съпоставката понеже са от VAG и Шкода-та.

Според мен не е нормално каквото и да е придърпване при смяна на скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментара. Най-вероятно може и да има нещо, което се надявам да го видят в сервиза на Хонда. Предвидил съм да я закарам може би тази седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кутия е по-старата - 5-степенна и досега не съм усещал придърпвания при смяна на предавките, освен, когато съм я карал по магистрала или агресивно и изведнъж след това започна да я карам много кротко. Тогава все още иска да сменя на по-високи обороти, но по-скоро качва повече оборотите, а не точно придърпва. Именно при настъпване само чувам двигателя кога се сменят предавките и го гледам по оборотите, но придърпване няма. Ускорява си плавно и линейно.

 

Иначе според мен тези кутии принципно са по-тромави от DSG като принцип изобщо. За сметка на това са много по-евтини за поддръжка. Знам, че обслужването на 7-степенната на Шкода е около 1000 лева, а на моята ми излезе 140.

 

Но като съм сравнявал ускорението при моята с ръчни и автомат, автоматът я спъва с около 1,5 сек - ръчни от 0-100 км/ч - 9,1, а автоматикът - 10,50.

 

При DSG-тата ми е направило впечатление, че с тях ускоряват дори с някакви десети от секундата по-бързо в сравнение с ръчните.

 

В Бултрако ги разбират тези автомати, но ако имаш съмнения в преценката им, може да отидеш и в сервиз, специализиран за автоматици, намиращ се в Кючук Париж в близост до басейн Нептун.

 

Конкретно по обявата аз лично имам съмнения.

 

Първо, тези коли аз не знам да имат старт/стоп система. Нямат и никакви тъпотии по окачването като въздушно, електрическо и т.н. Съмнява ме и печка да има. И най-същественото - нека колегите с 8-ци кажат, защото аз много не съм обръщал внимание, но на мен ми се струва, че тази не е фейслифт. Вземи й ВИН и го пробвай тук в декодера в раздела "Общи дискусии".

 

Като цяло имай много на ум с къщите от Труд.

 

Успех и нека се включат колеги с този модел, за да потвърдят или отхвърлят съмненията ми. Имал съм опит с такива напомпени обяви, като целта се оказва да хлътнеш и после като това-онова от обявата като не го констатираш, вече да не ти пука и да не се откажеш. А целта е да се зарибиш и да отидеш да я гледаш, та току-виж си я харесал.

 

Иначе този дизел е драстично по-здрав в сравнение с другите модерни като надеждност. Кутията е непретенциозна и проста като устройство. Преди моята кола съм карал само немски и бях заклет фен, особено на БМВ. Откакто имам тази много си промених мнението и ми се иска следващата ми да бъде именно като тази, която си харесал. Само че аз съм си фен на бензина. :)

 

При Хонда той е само сипваш и караш, докато дизелът все пак е дизел и си има повече дертове и по-скъпичък за поддръжка. Ако караш обаче повечко, тогава дизелът ти е избор без алтернатива.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега IVTEC.

Относно обявата - тя на 200% е напомпана:

1. Няма печка;

2. Няма въздушно окчаване;

3. Няма старт-стоп система;

 

Относно колите за Труд - това също го знам, че си е малко опасно - доста хора го казват. Аз също може би покрепям това мнение, но по-скоро за по-масовите марки автомобили, които се купуват и съответно продават. По никакъв начин не се успокоявам разбира се, но се старая да бъде обективен. Лично за мен салона е страшно запазен - по принцип съм голям педант и тези неща първо ми правят впечатление.

 

За мен лично бе изненада, че автоматика на тази кола е 5 степенен. Все си мислех, че е 6, но това на фона на колата и най-вече екстрите, които има смятам, че мога да го преглътна.

 

Надявам се да не досаждам с тези въпроси, но всяка марка и модел си имат своите особености и "цаки", а аз си признавам, че за Хонда съм зле.

Друго, което ми прави впечатление - колата има камера за заден ход (чудесно), но в същото време има и преден и заден парктроник. При тези коли моля кажете ми дали се визуализира колата с нейните зони на парктроника?

 

П.С. Дилъра си призна, че задната броня е сваляна за боядисване - дали е бил сериозен удар или драскотина, май няма как да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наведи се и виж дали има ръжда тсм където е удряна. Ако е бил силен удара и багажника е щял да пострада. Провери дали е пукана бронята, ако не удар ако е имал, не е бил сериозен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е фейслифтова, най-лесно се вижда по решетката до халогените. Тези са оформени така:   \       /

При фейслифта са обратно наклоните:  /      \

Има разлика и във фаровете.

Колкото до автомата, три години съм карал Акорд 7 2.0 бензин с автомат, много плавно превключва, това са го потвърждавали и доста хора които карат други марки.

Карал съм Акорд 8 комби пак 2.0 бензин, автомата също е безупречен по отношение на плавност.

Тези автоматични кутии са адаптивни и ако вземеш такъв Акорд, най-добре е да се ресетне, за да се настрои по твоето каране. Най-лесно е чрез изключване на акумулатора, но се разстройват музиките.

Камерата показва само назад, не е като на някои нови коли да виждаш колата и зоните отгоре /ако това имаш в предвид/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ivan_m,

 

Относно парктроника имам предвид дали се изобразява колата на дисплея със зоните на парктроника.

Музиката беше разстроена, тъй като искаше код и в случая може би автомата също се е резетнал.

 

В цялата тая еуфория забравих да снимам VIN номера...

 

 

А, бях тръгнал да гледам за съвсем друга кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда няма 6 степенен автоматик.Или е 5 или новият който е 9 степенен ZF.

Ако можеш да разбереш от къде е внесена пишеш до тамошното представителство на Хонда и получаваш пълна история на колата.

Аз така направих и разбрах истинската сервизна история и километри на колата.А от Бултрако ми отказаха да е предоставят.

Редактирано от sredez403

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към OP.

Защо не се позаинтересуваш от нова? Бултрако разпродават наличните на доста добри цени. Имат и опция за финансов лизинг.

Казвам го, понеже наскоро се интересувах. Хубава кола е и на хубава цена. Не я взех понеже условията за оперативен лизинг ( колата ще е фирмена ) не са много изгодни.

Да, тромави са. Трябва да се МАП-нат, за да са по-приятни за шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е фейслифтова, най-лесно се вижда по решетката до халогените. Тези са оформени така: \ /

При фейслифта са обратно наклоните: / \

Има разлика и във фаровете.

Колкото до автомата, три години съм карал Акорд 7 2.0 бензин с автомат, много плавно превключва, това са го потвърждавали и доста хора които карат други марки.

Карал съм Акорд 8 комби пак 2.0 бензин, автомата също е безупречен по отношение на плавност.

Тези автоматични кутии са адаптивни и ако вземеш такъв Акорд, най-добре е да се ресетне, за да се настрои по твоето каране. Най-лесно е чрез изключване на акумулатора, но се разстройват музиките.

Камерата показва само назад, не е като на някои нови коли да виждаш колата и зоните отгоре /ако това имаш в предвид/.

също така предните мигачи на преди фейса са оранжеви,а на фейса са бели. На багажника под емблемата фейса има кромирана лайсна и е от 2011г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая нова обява може да видиш как изглежда фейслифт варианта  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442055270334619&slink=akp7lu  , а може и самата кола да навестиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифтовата има ли някакви продобрения - като всяка друга марка предполагам да, но по-скоро може би са по двигател/софтуер.

Визуално освен мигачите, лайсната отзад друго не откривам. Също така интериора ми се вижда същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По техническата част не съм запознат. Някой от колегите с 8-ма ще ти е по-полезен. В интериора видимите промени са само по цвета на пласмасовите детайли по таблото и волана, които са в по-тъмно сив (титаниев) оттенък. Външно цялата предница е нова - фарове, маска и броня с халогени -вгледай се и ще откриеш разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оууу тази бялата е екстра.Според мен за 1600лв разлика задължително трябва да се види и бялата.Къде са я намерили,че и евтина даже:))).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото за мен поне е, че се намира в Дупница. Ама и теб като те гледам от Стара Загора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото за мен поне е, че се намира в Дупница. Ама и теб като те гледам от Стара Загора :)

Аз съм и още по-далече поне още месец.Ако няма някакъв грандиозен проблем колата и цената е отлична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих това за фейслифта:

 

http://www.motor1.com/news/26014/honda-accord-facelift-debuts-in-geneva/

 

Като изключим чисто декоративните разлики, най-същественото е подобрена шумоизолация, по-екологичен двигател, фарове за осветяване на мъртвата зона при завой и камера за автоматично превключване дълги-къси.

Парктроника мисля, че само показва състоянието на сензорите в ъглите на дисплея, но за модела с камера, не съм сигурен.

Колкото до тия в Бултрако, на много добри цени са, но само бензинови. Аз съм набелязал едно комби автомат, но ще видим какво ще стане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед ми в Англия има 8-ца с камера за заден ход. Самата камера показва само назад и няма проекция на зоните на парктроника на дисплея, който визуализира образа назад. Не съм обаче на 100 % сигурен, защото не го попитах изрично. Аз се впечатлих, че освен камерата, като включи на задна, лявото му огледало, респ. дясното за коли с ляв волан, автоматично променя ъгъла на виждане на долу, за да си гледаш бордюрите. Но не видях и на таблото пред него да има изобразяване на зоните.

 

Може и да звуча предубедено, но от Дупница кола.... никога. Познавам един-единствен човек, който оттам купи истинска кола и тя беше оставена от човекът, който я беше купил чисто нова. Така се проследяява лесно, но тази... Дори не са си направили труда да изфабрикуват сервизна книжка и да напишат, че има. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...