Krasimir_1126 1 #1 Публикувано 2 Септември, 2015 (Редактирано) Имам проблем след смяна на ангренажен ремък и ролка колата буквално умря. Маисторите ми казаха че стария ремък бил зацепен грешно с 1 зъб и сега го биле зацепили правилно , а колата не върви. Някакви идеи какво да правя? Става въпрос за сивик 5 д13б2. Редактирано 2 Септември, 2015 от Krasimir_1126 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 2 Септември, 2015 Аз на друг модел автомобил като сменях ангренаж симптомите бяха точно обратното на това което са ти казали майсторите. Новия беше прескочил един зъб, съответно никаква тяга, тромав вървеж, по-силно тракане, усеща се че се пъне пък резултат никакъв. След корекцията шума на двигателя и вървежа на автомобила бяха осезаемо променени. Вземи ги смени тези твойте, ако продължават да държат на мнението си. А най-малкото може да само да се консултираш предварително с други майстори. Читавите биха го хванали това веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 2 Септември, 2015 Лично съм въртял с по зъб напред и назад на този мотор и разлика почти няма. За да умре толко, ще да са я сбъркали с повече от един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #4 Отговорено 2 Септември, 2015 (Редактирано) Е то, ако един зъб не е чак толкова важен, майсторите може и да са били прави, че е била презацепена с един зъб. Ако да, явно и те са се объркали при монтажа, т.е. вместо да зацепят правилно, те са презацепили с още един зъб Редактирано 2 Септември, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 2 Септември, 2015 Кои са ти майсторите ,ти пита ли ги тях защо е така положението ?Истински сервиз ли е или гаражни майстори ?Аз за смяната на ангренажа отидох в голям сервиз дадох 100 лв труд и нямам проблеми .За твоя случай мисля че само Фена може да ти каже дали е от ремъка или от нещо друго прави така колата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #6 Отговорено 2 Септември, 2015 Сервиза е голям и на предната смяна нямаше проблем. Утре мисля да я закарам да си проверят ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 3 Септември, 2015 (Редактирано) Д13ако мемогат да зацепат. Повече от един е. И един зъб има много разлика. На ролката двата хоризонтални, на кол. Вал втората група белези. Редактирано 3 Септември, 2015 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #8 Отговорено 3 Септември, 2015 Проблема е оправен с ново зацепване 1 зъб в предварение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 3 Септември, 2015 Както казва Фена и един зъб има много разлика! На моята д16з9 един специалист по хондите я зацепи погрешно с един зъб, уж от Италия била дошла грешно зацепена и на колата се отрази на ускорение, вървеж и разход. Отворих мануала, погледнах и си я зацепих сам, щото оня специалист явно не знае кои белези да гледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #10 Отговорено 3 Септември, 2015 Проблема е оправен с ново зацепване 1 зъб в предварение.Когато ти беше с един зъб в закъснение, на високи обороти след 5000 нагоре пробва ли я? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #11 Отговорено 3 Септември, 2015 Пробвах я след 3500 оборота едвам набираше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове