Jump to content
Krasimir_1126

След смяна на ангренаж проблем!

Recommended Posts

Имам проблем след смяна на ангренажен ремък и ролка колата буквално умря. Маисторите ми казаха че стария ремък бил зацепен грешно с 1 зъб и сега го биле зацепили правилно , а колата не върви. Някакви идеи какво да правя? Става въпрос за сивик 5 д13б2.

Редактирано от Krasimir_1126

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на друг модел автомобил като сменях ангренаж симптомите бяха точно обратното на това което са ти казали майсторите.

Новия беше прескочил един зъб, съответно никаква тяга, тромав вървеж, по-силно тракане, усеща се че се пъне пък резултат никакъв. След корекцията шума на двигателя и вървежа на автомобила бяха осезаемо променени.

Вземи ги смени тези твойте, ако продължават да държат на мнението си. А най-малкото може да само да се консултираш предварително с други майстори. Читавите биха го хванали това веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм въртял с по зъб напред и назад на този мотор и разлика почти няма. За да умре толко, ще да са я сбъркали с повече от един :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то, ако един зъб не е чак толкова важен, майсторите може и да са били прави, че е била презацепена с един зъб.

Ако да, явно и те са се объркали при монтажа, т.е. вместо да зацепят правилно, те са презацепили с още един зъб :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са ти майсторите ,ти пита ли ги тях защо е така положението ?Истински сервиз ли е или гаражни майстори ?Аз за смяната на ангренажа отидох в голям сервиз дадох 100 лв труд и нямам проблеми .За твоя случай мисля че само Фена може да ти каже дали е от ремъка или от нещо друго прави така колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза е голям и на предната смяна нямаше проблем. Утре мисля да я закарам да си проверят ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13ако мемогат да зацепат.

Повече от един е.

И един зъб има много разлика.

На ролката двата хоризонтални, на кол. Вал втората група белези.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е оправен с ново зацепване 1 зъб в предварение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва Фена и един зъб има много разлика! На моята д16з9 един специалист по хондите я зацепи погрешно с един зъб, уж от Италия била дошла грешно зацепена и на колата се отрази на ускорение, вървеж и разход. Отворих мануала, погледнах и си я зацепих сам, щото оня специалист явно не знае кои белези да гледа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е оправен с ново зацепване 1 зъб в предварение.

Когато ти беше с един зъб в закъснение, на високи обороти след 5000 нагоре пробва ли я?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...