Jump to content
chavdu

Неудобните подглавници на Акорд 7

Recommended Posts

Admin edit: тук са преместени мненията за неудобните подглавници от темата с ръждата.

 

 

И няколко думи за комфорта на седалките. Аз съм с кожа и като цяло са ми удобни с изключение на подглавниците, които са ужасни. Едно, че са страшно твърди, и второ, че не може да се регулира наклона им (нещо съвсем стандартно за къде по-стари автомобили като първата Лагуна например). Макар кода на цвета на бежовата кожа да е с един номер по-различен се бях навил да си взимам подглавници от Ледженд, които си имат нещо като "възглавнички", когато от единствения такъв Ледженд на части ми поискаха 500 (петстотин!!!) лева за двата подглавника :tooth:

Аз да се изкажа за тия подглавници. Незнам какво са мислили, като са ги проектирали, но стария ми акорд 6-та беше с кожен салон, с регулиращ се наклон на подглавниците. 

Ако много държиш и подглавниците от 6-та са опция, ако паснат отворите ...

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става - проверих и кодът на бежовия цвят е коренно различен. Май става само от Одисей, откъм цвят (YR239L).

 

Като гледам не сме само ние, които се оплакват от този проблем: http://www.hondaproblems.com/trends/uncomfortable-seats/.

 

За сравнение на сивик 8-ген с плюш седалките са къде по-удобни, а подглавниците по-меки, само дето там няма ломбална подкрепа. Как може на кола, която е една от най-скъпите в класа си, екзекютив изпълнение да няма ломбална подкрепа...

 

Edit: Май едно такова ще помогне за проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото, явно и там има "хора", които не са достатъчно добри и кадърни. За тези пари, за които се е продавал, са могли да направят, поне на шофьора, удобно за врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
After a week of unrelenting agony from the uncomfortable driver’s seat, I sold the car back to the dealer at a big loss. I tried the 2010 seat but it was the same problem - a combination of unbelievably bad seat shape, hardness, and that pressure plate in the back that is hooked up to the active head restraints. Try a simple test at home. Put yourself in the most uncomfortable, awkward position and hold it for one hour. If your back feels fine, then you will enjoy the Accord. – jem52, Gaithersburg, MD

 

Аз явно съм от някаква друга планета ... на мен са ми много удобни. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не исках да задълбавам, щото накъде отиде пак темата...

 

Седалките са си ОК, но какъв е проблема при подглавниците - когато са наклонени така силно напред то при нормална стойка от рамената ми до най-издадената назад част на тила ми оставам без опора. Опирам се само на най-задната част на главата си в наклонения и без това въз твърд подглавник, което при дълго пътуване създава напрежение във врата. Да се вдига подглавника, така че тила ми да опира в долната му част не е нито удобно, нито редно, защото във всички книжки на Хонда безопасната му позиция е показана така, че най-горната му част да е в една равнина с ушите ти. А ако трябва да се натисна назад, така че врата ми да е облегнат се получава точно нещо такова, както са показали в сайта:

 

uncomfortable-headrest.png

 

Както и да е, сигурно ще си взема възглавнички, има ги и в ebay.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха това изглежда все едно е сложено наобратно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че много се разлигавихте покрай тия Хонди и започнахте да търсите под вола теле.

 

Като не са ви удобни подглавниците, защо не карате Лагуна??? Сигурно, защото много повече ви пука да имате надеждна кола, а не ежедневно развалящ се фотьойл.

 

Возил съм се на какви ли не коли. Повярвайте ми, не можете да си представите какви неприятни изненади може да получите от висок клас немски луксозни марки. Само един пример давам: Моите седалки са драстично по удобни и добри на дизайн в сравнение с на Мерцедес С-клас от 2007 насам.

 

Лично на мен седалките са си ми много удобни и даже рядко намирам коли в чиито странични опори на седалките така да потъвам и да ми обхващат краката и гърба така добре и стегнато.

 

Точно преди около месец се возих на предна пасажерска на S-class 2007 и с риск да стана обект на присмех, ще кажа, че лично на мен не ми харесаха седалките - очаквах повече, съвсем не казвам, че са лоши, но на седалищната част нямат никаква странична опора, а тази на гърба е много разлята.

 

Единствените наистина лигавещо удобни седалки са на френските коли, но предпочитам да не може да ми се регулира подглавника :)

 

Като искаме и да са ни хубави колите, и да имат всички екстри, се бъркаме повече и взимаме едни други марки.

 

Иначе се примиряваме с безропотното служене на нашите Хонди и с някои техни недостатъци, като цитираните подглавници. Има и други изумителни недоразумения, като липсата на амортисьори на предния капак, заради която щях да убия катаджията при регистрацията, но като все преди това съм карал немски коли, не можех и да си помисля, че тази няма. На баща ми БМВ 318 от 1991 имаше. То имаше и бордкомпютър, а моята 2006 няма, но...

 

С най-добри чувства към всички фенове. Искрено се надявам, че сте ме разбрали какво искам да кажа. Много са си хубави нашите красавици и нека такива да са им недостатъците.

 

:);)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То имаше и бордкомпютър, а моята 2006 няма

 Колега, не може колата ти да е 2006 г и да няма бордкомпютър. Може да е регистрирана 2006 г, но няма да е фейслифтова. Всички от 2006 г насам имат бордкомпютър, дори и с най-ниското ниво на оборудване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фейс. По рамата излиза, че е 2005, но явно докато дойде до България са минали няколко месеца, защото е взета от Бултрако през втората оловина на февруари 2006.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.08.2015 г. at 21:11, Tokio написа:

То имаше и бордкомпютър, а моята 2006 няма

 Колега, не може колата ти да е 2006 г и да няма бордкомпютър. Може да е регистрирана 2006 г, но няма да е фейслифтова. Всички от 2006 г насам имат бордкомпютър, дори и с най-ниското ниво на оборудване!

А сигурно е нормално 2004 година да няма бордкомпютър,нали?Или да не й светят копчетата на волана и AUX-а да е скрит! Има недомислици, но като няма пари за нови, ще караме каквото има! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...