Jump to content
venci b1558

хонда акорд

Recommended Posts

Здравейте,от 2-3 дена съм собственик на Акорд 2.0 vtec 2003г.Искам да питам как са за обслужване и какви са им слабите страни.

Благодаря!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти е честита колега със здраве да си я караш,карам я от 8 месеца проблеми до сега съм нямал,мотора е верига сменяш само масло 5w30 или 5w40 филтрите и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПОМОЩ

Нов съм и не разбирам от автомобили , да не говорим за акорд:) Купих си 2.2 cdti 2005. При покупката имаше шум , който даже аз установих ,но майстора на който я водих твърдеше че е ролката на обтегача . Оказа се че е верига.

Моля за съвет , не ми се дават 1100 лева за смяна на всичко свързано с веригата. Ако я закарам в сервиз на Хонда ще ми дадат ли адекватно решение на проблема или ще искат да ме изгърбят ? Аз съм от Бургас


1260
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, където и да отидеш, веригата трябва да се смени, можеш единствено да избираш какви части да сложиш - дали оригинални, или заместители. Естествено, оригиналните винаги са за предпочитане, но пък цената им е двойно по-висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил как купуваш кола без да я проучиш из основи и после ревеш...От всичко изписано изводът е един, абе не си зимайте дизел преди фейса и тва е...Сега сменяш и почваш да чакаш,колектор,маховик,....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали преди или след фейса малко се съмнявам да има коренна разлика....
Общо взето това си е стандартна процедура при дизеловите мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

Винаги съм се чудил как купуваш кола без да я проучиш из основи и после ревеш...От всичко изписано изводът е един, абе не си зимайте дизел преди фейса и тва е...Сега сменяш и почваш да чакаш,колектор,маховик,....

 

Дизела е много приемлив вариант за хора, които не биха сложили газ ... 

На цената на бензинов акорд можеш да си купиш дизелов и да си заделиш пари за всички предстоящи ремонти, ако проблемите се появят. 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз все се чудя на джамбазите дето лансират двигателите с вериги. Все пак всяка верига си е консуматив.

И все пак с верига е една идея по-добре и мисля и по-евтино. По добре да дам 1100 лв. за смяна на 300к км., отколкото да сменям ремъци и ролки на интервали от по 50-80к км. Друг е въпроса всеки по колко смята да си кара колата и дали да стиска палци да се скъса при следващия собственик :)

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Винаги съм се чудил как купуваш кола без да я проучиш из основи и после ревеш...От всичко изписано изводът е един, абе не си зимайте дизел преди фейса и тва е...Сега сменяш и почваш да чакаш,колектор,маховик,....

 

Дизела е много приемлив вариант за хора, които не биха сложили газ ... 

На цената на бензинов акорд можеш да си купиш дизелов и да си заделиш пари за всички предстоящи ремонти, ако проблемите се появят. 

 

Ще разкажа конкретна ситуация за да отпаднат и митовете за икономията при дизела.В Сърбия, 50 км преди Ниш напълних бутилката,която бе празна,хвана 30 литра сипах от NIS нещо си верига.До Ниш културно 90-100, точно преди Ниш две пловдивски тойоти мааха със 140-150, закрепих се по тях.След 30-40 км почня яко събиране на трафика,изпреварвал съм с цялата газ и на правите 120-140,карах вече 10 часа и едва траех.На Калотина 30-40 минути колата мааше на клима,минах от там през Сливница ,ремонти,чакане,Подуене и Цариградско.На магистралата черен GL бе натиснал автопилота на 170, на места изпреварваше с до 190.Закрепих се яко зад него, засякоха го не повече от 4-5 пъти до Гелеменово, през цялото време карах с него докато ми изпиука Романото,разделих,сметнах и получих 11,6 ГААААЗ, при идентични условия дизела ще мине 8 да не кажа 9.....Винаги съм се чудил кат ми кажат ,че намират разлика в газта, е с тая сръбска газ акорда вървеше ненормално...Колата бе пълна с багаж,жената и детето,клима на ауто...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То се е видяло, че от това тема няма да стане още от конкретното заглавие, през въпросите на автора, който първо си купува кола, после пита как стоят въпросите със здравината и поддръжката, до душевните излияния на това не кой каква кола си е купил, а колко са се набутали другите, че съзнателно не са взели като неговата.

 

Та нека в последното мнение от нея и аз си кажа за печалния опит. Имах някога бензинов акорд CC7. F20Z1. Тази кола на по-малко от 7,5 извънградско така и не можах да я сваля. Зимата градско - към 12. А, да - имаше и газова уредба, която се отказах да ползвам след неколкократен градски разход от 16/100 градско през зимата.

 

По-късно си взех дизелов акорд. Не защото четох да не го правя от някой, които никога не са имали такъв, а защото го бях решил още от 2004г, че щом хонда са направили дизел трябва да бъда част от историята на любимата компания като притежавам един такъв.

 

И така. Сега си перкам от 4 години и половина с него и не съм дал и 1ст от разходите, приписвани като типични за дизела. Вярно - трудно събирам точки за топки, ножове и конструктори, които раздават по бензиностанциите, понеже средният ми разход е под 7/100, но за сметка на това си използвам целия багажник, който ми трябва или не се притеснявам, че мога да спукам гума.

 

Не, че сигурно има по-сполучлив дизел от онова време, но слава Богу, че явно никой от форума не е бил в журито, когато N22 (да, още преди фейслифта) беше удостоен с наградата Engine of the year за 2005-та, което е и последната такава награда за Хонда и досега.

 

Точка :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонго, във всяка тема, която намериш, изтъкваш колко по-добре ти е, че си взел бензин, вместо да се прецакаш да вземеш дизел. Без да допринасяш с нищо - нито на хората пуснали темата, нито на някой задал въпрос в нея.

 

 

 

На магистралата черен GL бе натиснал автопилота на 170, на места изпреварваше с до 190.Закрепих се яко зад него, засякоха го не повече от 4-5 пъти до Гелеменово, през цялото време карах с него докато ми изпиука Романото,разделих,сметнах и получих 11,6 ГААААЗ, при идентични условия дизела ще мине 8 да не кажа 9.....

 

 

Пишем си истории и вицове в интернет. Обаче ти нямаш доказателство нито за средния ти разход, нито за разхода ти с каране до 190км/ч, а аз имам в сигнатурата си дизелов автомобил с над 100 000км проследен разход, който е вдигал и 230, който няма разход дето "минава 8, да не кажа 9....." и има абсолютно истински среден 6.6л/100. И като тегля чертата, със всичкото това каране, хем колата ми е по-икономична и дългосрочно ми е излязла колкото твоята, хем върви повече :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...