Jump to content
HondaExplorer

Замених проходимостта с комфорт! :)

Recommended Posts

Здравейте колеги, след 5 годишна вярна служба и повече от 80000 навъртяни километри реших, че е дошло време да си поглезя организъма и замених вярното CR-V 99г. ръчка с една година по млад Акорд 6, хетчбек, автоматик, 2 литра, V-TEC, SE, Executive и последния да завинти капачката на радиатора. Колата е с бежов кожен салон, оригинално BOSE със CD чейнджър, климатроник, круиз, пръскалки на фаровете, ел регулиране на седалката, махагонче по врати и скоростен лост, изобщо глезотийки, които в добавка на невероятния автомат ме карат да се чувствам едновременно дърт и горд. Колата е на 150000 и никога не е помирисвала газ. Смятам да се пробвам да я карам така че ми е жал да я дупчат, ама да видим докога ще удържи джоба. Кожата на предните седалки е амортизирана за годините- протрита на доста места и вероятно ще проуча вариантите за претапициране. Та това от мен, кратко представяне за добре дошъл в отбора, че не открих подходяща тема. Надявам се на толератност към начинаещия и ще се постарая да не питам много и да вляза бързо в час с красавеца. Поздрави и много безаварийни на всички акордеонисти и останали членове на хонда оркестъра!

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, ... идва един такъв момент... 

 

... " дърт и горд " е хубаво определение... 

 

Наздраве, за новата колица...  :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с Акорда колега. Само една забележка имам, касаеща технолохията ВТЕК - отбелязвам го понеже и друг път съм го виждал - технологията е VTEC, не V-TEC, не V-TECH, не VTECH. Не те назидавам, просто е хубаво да се знае, а и особено тези които карат Хонда заради ВТЕК-а.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха приема се колега и ще обясня откъде ми е проблема с тирето- от I-VTEC от следващите генерации. Иначе мерси за пожеланията на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и много безавариини!

 

Определено няма да ти хареса разхода на гориво. Двата литра автоматик са си 2 литра автоматик. Подготви се за разход около този на CRV-то, а може и малко отгоре.

 

Аз не бих претапицирал оригиналната кожа, по-скоро бих освежил с подходящите химикали, при подходящия майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Краси, погдотвен съм психически за разхода въпреки че извън града съм убеден че разходът ще е поне с литър надолу от този на CR-V то. В града много зависи от карането. Без резки изстрелвания да си ускорява на лок ъп мисля че няма да надвиша много разхода на джипката. Кожата отпред е напукана и протрита, няма как да се освежи освен ако не се боядиса което не знам колко е възможно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в морга седалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид - качествено боядисване. Не знам, колко струва качествено претапициране, но си мисля, че за да се доближиш до заводско качество, цифрата ще е голяма.

 

Някъде имаше тема "как си карате автоматиците" или crv-тата, не помня. Там бях писал, как ускорява автоматик. Ако разликата в твоя и моя автомат е само ръчния режим, не залагай на лок-ъпа да ти сваля разхода при ускорение. На досегашните ми 4 автоматика лок-ъп сработва само при продължително каране с постоянна скорост, и при спускане на голям баир. При ускорение лок-ъп е отключен, и тогава начина на ускорение, съответно разхода, зависи от това, как ти работиш с педала на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще се свържа с тях и ще им изпратя снимки да преценят дали е възможно възстановяване по този начин.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Ако колцата технически е в добро общо състояние, ще ти носи само радост. Моделът е достоен, а ДВГ, кутията и окачването - образцови. Извънградско (ако не си екстремист) разходът ти трябва да е 7/8л 100км, което си е добре за тая маса, мощност и аеродинамика, при нормални скорости (90/130). И аз никога не съм слагал газ (карам я от 2004-та), но градското наистина е двуцифрено. Чудесен шосейно семеен седан. Поздрави за избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Цецо, честно казано твоите коментари в една друга моя тема с питанките наклониха окончателно везните към автомата. Затова и ще разчитам доста на теб за съпорт. Това да прекараш 10 години с една кола си е достойно да се поетизира. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то времето си минава "неусетно почти", а гордото и одъртяване е по-невидимо спрямо мен :) На вид е спокоен автомобил, но само автомата в него ти дава това "жребчесто втурване" от място напред, като "сецнеш повода на газта". Имам предвид че ще пътувате тихо и спокойно, но ако искаш да си поиграеш, ще те дари и с това удоволствие. Оказа се че тези емоции са непреходни. Безспорно вече ми е поомръзнало да я имам от толкова време, но това е до момента в които я възседна и изведа по волните шосета. Градът не и е силната страна, но на воля е великолепна. Каквото знам и мога ще споделям, но безспорно (и за съжаление) по-голяма полза ще имаш от препатили колеги, тъй като поне при мен стопанисването и се оказа сравнително скучно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

 

Със сигурност няма да съжаляваш за автомата. Голям кеф си е. Много му се съпротивлявах, защото трябваше да го вземем заради жена ми - така и не се научи да кара с ръчни скорости. Може на ТИР да я качиш и кара без проблем - няма значение габаритите и мощността, но тези три педала, особено на наклони... :)

 

Обаче сега съм толкова доволен, че станах като онези хора, които преди това ми говореха: "Един път качиш ли се на автомат, няма да слезеш повече никога."

 

Еми, май точно така стана. Специално моята кутия, като ти се ръчка, си има такъв режим. Като трябва да пъплиш по задръстванията или не ти се сменят предавки из планинските завои, газ - спирачка, левия крак, подпрян и това е.

 

А да не говоря, че новите автомати са по-икономични и по-пъргави от ръчките.

 

При мен разходът варира от 7 извънградско през лятото до 13 на много кракти разстояния през зимата. Много зависи как я караш като динамика и разстояния, както и сезона и гумите.

 

Много безаварийни и да се пазиш от глупаците по пътя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, първите впечатления от колата са невероятни. Толкова балансиран мотор и трансмисия и на важното тишината и комфорта в купето които търсех. Карам от време на време Acura RL 2007 и смея да твърдя, че акорда не отстъпва по доста показатели едно от които е нивото на шум в купето. Автоматът и на двете е страшно сходен въпреки че другият е с повече предавки. Към момента и разходът не е толкова плашещ, по маршрута който карам ежедневно около 20км, 50/50 градско и извън средния такъв е около 10л. /100км. , съпоставимо с някои малолитражки на други марки които "би следвало" да са иконмични. И най важното, започнах да карам доста по-спокойно и да не се изнервям в задръстванията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път, когато говорих с брат'чеда (Акорд 6 2.0 ръчка) разхода му беше 9/100 км, при подобни условия - 50км отиване/връщане с 50/50 градско/извън.

 

А за малолитражките е така, малкия двг за нищо не става, даже и Мечо Пух го е казал "Колкото повече, толкова повече". Малкият двг иска повече усилия при потегляне/вървене => повече разход ;) D16Y3 във Сивик 6 автоматик ми гореше точно, колкото В20В във CR-V 1-ва автомвтик - 10/100км комбинирано.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми за малолитражките е също много негативно. Ако се вози сама някоя девойка 40 кг и си вози само дамската чанта - горе-долу става. Почнеш ли да качваш хора и багаж, хем че кляка, хем че харчи.

 

Старият ми Голф 4 1,6 автомат с 4 души и багаж до Банско - 10/100. С Акорда при същите условия - 9/100, но... с 55 коня отгоре и без разсъждения дали сега да изпреваря или като дойде права поне 2 км. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.

 

А за малолитражките е така, малкия двг за нищо не става, даже и Мечо Пух го е казал "Колкото повече, толкова повече". Малкият двг иска повече усилия при потегляне/вървене => повече разход ;) D16Y3 във Сивик 6 автоматик ми гореше точно, колкото В20В във CR-V 1-ва автомвтик - 10/100км комбинирано.

 

Е ти направо уби половината форум тука...D16 не търпи критики доказвано е много пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''А за малолитражките е така, малкия двг за нищо не става, даже и Мечо Пух го е казал "Колкото повече, толкова повече". Малкият двг иска повече усилия при потегляне/вървене => повече разход ;) D16Y3 във Сивик 6 автоматик ми гореше точно, колкото В20В във CR-V 1-ва автомвтик - 10/100км комбинирано.''



 

Е ти направо уби половината форум тука...D16 не търпи критики доказвано е много пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, какво свърших до тук: Сменен горен шарнир, тампончета на предния стабилизатор, ремонт на спирачен апарат с нови задни накладки, ново масълце Мотул 5w40, нови свещи DENSO KJ20CRL11, реглаж на клапани с нова гарнитура Елринг. Реглаж е силно казано тъй като всички хлабини ми бяха в норма, а не вярвам някога да е регулирана за тези около 160000км. Пластините които ползвах бяха 0,3 на изпускателните и 0,25 на интейка, като и двете влизаха с лек драг.

Това което остава:

 

  • Задна дясна врата, типично за модела дръжката отвън не работи, ще свалям кора и ще побългарявам.
  • Не ми работи дневния километраж или поне нищо не се променя при натискане на бутона, стои си на пълния пробег. Това едва ли ще успея да оправя и май няма да се хващам
  • Кожата на предните седалки, евентуално.
  • Bose-то евентуално

И за десерт едно позабравено видео на един любимец за всички фенове на модела!

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...