jorko82 19 #1 Публикувано 26 Юли, 2015 (Редактирано) Здравейте !След 7 години вярна служба на старата англичанка (6ген) реших да взема нещо по ново а именно :сивик 7 , 5 врати бензин!Насочил съм се към тези две коли : http://www.cars.bg/c943295 http://www.cars.bg/c1237115 Някой ходил ли е да ги гледа?Освен за тропаща рейка за какво друго да се гледа при покупка на такъв сивик ? Редактирано 26 Юли, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #2 Отговорено 26 Юли, 2015 Здравей! От към оглед не знам какво да те посъветвам, но според мен търси 1.6 Втек. Като търсих кола карах 1.4 90 коня 2/3 врати и да ти кажа изобщо не е като 6-ген. Доста по-тромава е. Поне аз така я усетих. Затова за голям (предполагам семеен) автомобил, по-добре повече мощност и по-спокойни изпреварвания. Ето например http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437773451722977&slink=a6lsvp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 27 Юли, 2015 (Редактирано) Първо жоро ,търси 1.6 после другите подробности -същите са проблемните места и при 1.4 .Рейка скъсани тампони на мотора предни изпуснали амортисьори виеща скоростна кутия жълта лампа светеща за нещо по мотора -при контакт гледай дали светят всички лампи на таблото -режат им изводите при проблем .Има и други щуротии като машинките на централното и тем подобни-тях лесно ще ги оправиш !Сетих се и за климатика -моя не работеше.Гледай да работи и не се връзвай на лафа примерно че му трябва само зареждане с фреон и е пушка-продавача е за пушка помпа!Надуват въздух в системата за да се пусне компресора и мислиш че работи климатика .Има и други работи ама сега не се сещам дето съм ги правил-моята е от първите излезли бройки и всички дефекти за модела се проявяват вече! Редактирано 27 Юли, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #4 Отговорено 28 Юли, 2015 Толкова ли е тромава 1,4 !Имах англичанка 6 ген със същия двигател и не ми се стори да е тромав! Колата ще се кара предимно градско!Единствения обява на сивик с 1,6 двигател е която колегата petiohonda e беше дал като пример ,обаче има следи от градушка по колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 28 Юли, 2015 Жорка, изобщо не познавам Сивик 7-ма, от 6-та минах на 9-та, и няма ти обяснявам слабите й места. Борко ти е казал, какво да гледаш. Обаче, мога да ти кажа за "силата" на слабия мотор. Първата ни 9-ка беше 1.4 i-vtec, който всъщност е 1.3, 98 коня. На магистрала нема изпреварване, като включи климатика колата спира. Сегашната 9-ка е 1.8 i-vtec, 142 koня, т.е. абсолютно същото купе, с некви 45 магарета повече. Разликата в динамиката е огромна, разликата в разхода на гориво НЕ е огромна Сега, за градска кола слабия мотор няма да ти се види толкова слаб, ще се справя със задачата, т.е. дявола не е чак толкова черен. Имаш си Ровър-че с 1.4 двг, не знам, колко са му конете, но купето му е горе/долу сравнимо с това на Сивик 7-ма. Качваш се в една 7-мичка, караш, сравняваш "вървежа" с този на Ровър-а, и на предишната ти 6-ица, и ако те устройва купуваш, нема се пуашиш Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #6 Отговорено 28 Юли, 2015 Аз съм с 1.6 Следните впечатления за динамика - пуснеш ли климатика почваш да караш икарус. Колата като цяло е шумна и комфорт на дълъг път не търсете. След 400-500км си изморен. Ако търсиш нещо за пътуване гледай големи автомобили (акорд и нагоре, ЦРВ 3 и следващи или друга марка). Проблеми: въпросната рейка, машинки на централно, уплътненията около огледалата не са от много качествена материя. Прегледай климатика дали е наред (моят може да те простуди за много кратко време ако го пусна на 17 градуса), предните амортисьори хвърлят кърпа, тампони, биалети и шарнири - стандартно нещо по окачването. Частите за 7ца са евтини, така че не това е проблема. Най-голямата ми болежка е липсата на комфорт при дълги пътувания (5+ часа) и нулевата динамика с климатика - колата става куц кон и трябва да изцедиш мотора, за да изпревариш нещо по-голямо. При високи скорости тази 5та е много къса и е шумно. Като цяло не бих купил отново 7ца, но преди 4-5 години бях на друг ъкъл и не търсих толкова комфорта на една кола. Машинките на централното се скапват, но подмяната е ала-бала работа за 20-30лв. Пластмасите държат, но на моята се наложи да сменя водачите на стъклата, че почнаха да потропват и това дразни, там е било бая играчка (според думите на човека, който ми я поддържа). Друг голям минус - нямаш задна седалка а отвратителна пейка Горко им на пътниците С две думи - сивик 7ма е градска кола и за къси пътувания - 200-300км, млади, непретенциозни хора. Друг плюс - висока е и се справя добре с горските пътища и пресечен терен. Моторът Д16В1 изглежда да е читав (това е на 1.6) с нормален разход - 7-8/100 при спокойно каране до 150км/ч , след това реве като малко дете и ти надува главата. Колата е приятна за планинско, доста стабилна и трудно можеш да вдигнеш някое задно колело при остър завой. От показаните 2 автомобила, първата е по-стара, но с по-високо ниво на оборудване (климатроник), а втората има нещо много рядко - подлакътник (от 4-5 години търся и не мога да си намеря за моята). Съветвам те да вземеш най-новата, но да откриеш с по-готино оборудване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #7 Отговорено 28 Юли, 2015 (Редактирано) Днес излезе още една но пак е 1,4 http://www.cars.bg/c1275965 Някой гледал ли е тази , http://www.cars.bg/c943295 намира се в горубляне според човек колата е както е на снимките ? Редактирано 28 Юли, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 28 Юли, 2015 То и аз като ми търсеха от германия нямаше почти 1,6 -не ги продават хората ,карат си ги ,или пък имаше някви дето за тези пари ще вземе човек црв пък с 1,4 пълно .3000 евра му броих и 700лв за транспорта 270 лв еко такса,почнах от 7000лв ,с ремонтите досега и обслужването досега ударих камбаната на 10 хилки !Така че много внимавай като избираш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 28 Юли, 2015 За климатика ,вярно че доста спъва колата ,като ви го зареждат ,гледайте да не сложат повече фреон -тогава страшно се товари компресора и спъва зверски колата !По принцип даже може да сложите 50-100 грама по -малко ,за да не спъва толкова мотора .550 грама е оптималното за 7 ген.Важно е да се зареди по везна -не по манометри ,температурата им оказва голямо влияние.Тръбата от компресора трябва да стане леко росна -без да заскрежава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #10 Отговорено 29 Юли, 2015 Колеги ,това черното по капака на главата масло ли е и проблем ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #11 Отговорено 2 Август, 2015 Май ще се ориентирам към дизела,поради липса на бензинки ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #12 Отговорено 2 Август, 2015 Не се разочаровай от нафтовия двигател. Оказа се, че нафтовия двигател много лесно се модва! Аз съм с ЕР4, не съм правил хибридно турбо, но само с remap и слагане lpg на isuzu-то се изкарват едни към 180 коня и 370Nm въртящ момент. Колата вече е мноого приятна за каране. Разни Audi-та, BMW-та и т.н. само им се подигравам с тоя мизерен дизелов мотор. С газта и возията става като на бензин и по нищо не можеш да кажеш, че караш дизел. Скоро ще пусна тема за проекта ми, снимки и клипове с ускорение. Ако ти си слагаш газовата, може да ти излезе 300лв., а remap-a на мене ми излезе 300 лева и той, та за 600 лева имаш брутална машина правеща под 3 на сто нафта и 2 на сто газ по магистралата при 140 км/ч, при пуснат климатик! Откачено и невероятно, но факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #13 Отговорено 3 Август, 2015 ... " брутална машина правеща под 3 на сто нафта и 2 на сто газ по магистралата при 140 км/ч, при пуснат климатик! ... " Ей т'ва много не го вдянах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #14 Отговорено 3 Август, 2015 Aми към нафтата подавам и пропан-бутан. Подавайки газ към нафтата имаш пълно изгаряне на горивото, вместо на 80%, откъдето при дизела ти идва и черния пушек от недоизгорялото гориво. Та карам на нафта+газ микс. За това разхода ми е изхарчена нафта и изхарчена газ на 100 километра. Просто се замества част от нафтата с пропан-бутан! Резултатите са 'откачени', вече във фoрума на HardwareBG ги пусках, подкрепени с характеристики от динамометричен стенд (dyno). В България сме ........ получих само обиди и подигравки, на това, че давам реални данни. Нарочно там не го пуснах, че ще ме сцепят от смях и подигравки, че не е реално, откакто смених съединителя с нов и направих remap-a преди 10-на дена ........ не е имало случай нещо да ме задмине, стига аз да не съм го пуснал. Даже в Люлин с Ферари-то на Хепи се дърпах и ....... не можа да ми избяга. Просто лудости някакви. На живо резултатите са откачени откъм резултат. То и дизела започва да се нарязва като бензин на звук, турбо дупката изчезва, колата ускорява от 2 до 5 хиляди, без да тъпче след 3 хиляди, както е на нафта. Ето ви link, към някои постове с обяснения/резултати, каквото пусках във форума на HWBG: http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4124859&viewfull=1#post4124859 http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4121895&viewfull=1#post4121895 http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4121903&viewfull=1#post4121903 http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4123608&viewfull=1#post4123608 http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194567-%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD-%D0%93%D0%B0%D0%B7-%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD-%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%83-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%BB%D0%B0!?p=4123645&viewfull=1#post4123645 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #15 Отговорено 3 Август, 2015 (Редактирано) Доста хора се скептични към газо-дизела, но съм чел теми по разни форуми и се постига някакъв успех. Не знам обаче как се отразява това на мотора. С нетърпение чакам темата на проекта ти, колега. Можеш да я пуснеш, въпреки, че не си завършил проекта, сигурно ще има колеги който биха дали добри идеи. Редактирано 3 Август, 2015 от skuck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #16 Отговорено 3 Август, 2015 (Редактирано) Проекта го брой завършен. Просто чакам/чудя се да слагам ли подобрен/усилен съединител, защото стандартния уж държал до 160-180 коня, но буксува яко при мокро време. Колата изкарва към 180 коня и 370Nm от двигател без хибридно турбо от заводски 100 коня и 220Nm, само със софтуерен remap и газта подавана в нормални, а не в редуциани количества. Бях пускал графики от dyno за съпоставка за невярващите. Човека, който ми сложи газта на неговата Renault Laguna 2.2 Diesel вече ѝ направи 70к+ километра на дизел и газ. Аз направих 15-20к километра на дизел и газ при постоянно каране до прекъсвач на 5к оборота. Колеги правили 160-170 коня с хибридно турбо само на нафта ...... ако го направя и аз тоя мод с турбото за 1к лева, отивам на 220-230 коня и 450Nm въртящ момент. В момента колата е опасна за каране, тогава това ако го направя не ми се мисли. С хибридното турбо като се изчисли какво ще се получи като gain стават коне като и отгоре на type-r stock, при двоен въртящ момент спрямо type-r ....... от мизерен 1,7 дизелов двигател. Следя за годишна среща или месечна среща в София какво става да дойда да покажа нещата пред повече хора, че не е реално това, което го говоря, на мене някой ако ми го казваше нямаше да му повярвам. Ето днеска направих набързо и малко снимки на колицата, които качих в HWBG форума: http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/99396-%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B0?p=4127545&viewfull=1#post4127545 Редактирано 3 Август, 2015 от batzerga 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #17 Отговорено 11 Август, 2015 (Редактирано) Все пак вземах бензинка !Колеги какво масло ще ми препоръчате за двигателя D14z6 и скоростите !Как се сменя предния габарит?А ето я и красавицата ! Редактирано 11 Август, 2015 от jorko82 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #18 Отговорено 11 Август, 2015 Моторно масло 0W30 или 5W30 по възможност естер Redline ,или най-доброто в класа си систетичен грейд "Amsoil" .Ravenol oil ,също е чудесен за цената си има ги в БГ.. ,Lucasoil също е перфектно .Има над 500 марки моторни масла,ама кое какво съдържа в формулата си ,само истината я знае химика на ,който плаща съответната компания.не че ще тръгнат да лъжат,но..... За трансмисия MTF 2л. от дилър на Honda Габарита-пъхаш си ръката зад фара и напипваш едра пъпка вид перчата гайка "погледни на какво ниво ти е в фара габарита",завърташ и оп тя се изцъкала ... и ако с тънки пръсти ще се справиш.Поне преди фейса са така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #19 Отговорено 12 Август, 2015 Не е ли D16V1 ? И честито, много безаварийни, а относно маслото - все кенеф са. Карам я с 10W40 в момента репсол, пробвал съм катрол, елф и още поне 5-6 дурги марки. Все същото - няма проблеми. Харесай си нещо според джоба ти и не я мисли толкова колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #20 Отговорено 12 Август, 2015 Зависи Жорко как кара ,ако кара пенсионерската вярно че няма значение какво налива ,и все пак мисля че 10w40 не е подходящо за този мотор,аз сменям скоростите почти до прекъсвача и карам с 0w30 мотул от общите и нямам проблеми засега .Колега от Добрич караше с 10 w40 и за няколко месеца му изтропа мотора -черна хонда сивик седма срещу военната полиция живее-като чул цената на ремонта и я продаде .Няма гаранция че е само от маслото ,но все пак мисля че поне 5w40 и то с доказан произход и трябва на тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #21 Отговорено 13 Август, 2015 Най вече ме интересуваше вискозитета на маслото , не толкова марката !Иначе карам пенсионерската .от 4000-5000 повече не вдигам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #22 Отговорено 13 Август, 2015 Написал съм ти и вискозитета и марки масла ,който са проверени като качества не само от мен ,а и от състезатели в моторните спортове,изтръгващи максимума на мотора. От тук нататък, може да закупиш ,и от Кауфланд, или Метро или в съседния блок гаража на бай Иван майстора има 5w40 10w40 15w40 желанието си е твое или, както е написал колега по горе все са едни и същи,ти сам преценяваш. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове